Iscariah 28.06.2006 22:13:53 | |
---|
Sota käynnissä... M.net jakautuu näköjään kolmeen eri ryhmään. Valkoiset: -Enemmistö m.nettiläisistä kuuluu tähän. -Keski-ikä yli ~30v. Poikkeuksiakin on. -Kieltävät tilutuksen täysin ja sanovat, että se ei ole musiikkia. Poikkeuksiakin on. -Pitävät blues, jazz, ja rock musiikista. Poikkeuksiakin on. -Sanovat, että pitää aloittaa harjoitteleminen soinnuista, skaaloista ja teoriasta. Poikkeuksiakin on. -Esim. Jucciz -He palvovat useita jumalia. Esim. SRV. Poikkeuksiakin on. Punaiset: -M.nettiläisten vähemmistö. -Keski-ikä ~15v. Poikkeuksiakin on. -Tiluttelevat tai yrittävät tilutella ja sanovat, että kaiken maailman bluesit ja jazzit opitaan yhdessä päivässä. -Pitävät yleensä Children of Bodomista tai muista grindmetaldeathrock-hevipumpuista. Poikkeuksiakin on. -Aloittavat soittonsa yleensä Bodomin biiseistä. Poikkeuksiakin on. -Esim. Palikkatilu92 -Heillä on jumalia vain yksi. Alexi "Wildchild" Laiho. Sissit: -Kaikkein pienin osa m.nettiläisistä kuuluu tähän. -Keski-ikä 0-100v. -Hyväksyvät kaikki musiikkityylit. -Pitävät kaikista mielestään hyvistä bändeistä tai artisteista. -Nauravat, repeilevät ja putoilevat näillä surkeille ja turhille threadeille ja kommenteille. Kirjoituksen ei ollut tarkoitus loukata tai ärsyttää ketään. aika paskasti lokeroitu. en kuulu mihinkään noista. vähän skarppausta näihin pätemisyrityksiin pliis |
JazzFromHell 28.06.2006 22:28:30 | |
---|
aika paskasti lokeroitu. en kuulu mihinkään noista. vähän skarppausta näihin pätemisyrityksiin pliis Sen takia siellä lukeekin "Poikkeuksiakin on". Tuo oli suuressa mittakaavassa m.netin käyttäjä kunta. Jos pitäisi tarkemmin tehdä nii jokaisesta m.nettiläisestä pitäisi tehdä oma "lokero". "When you walk in your boots
Looks like you've crapped in your pants" - Hevirockia täältä |
Mustikkamuffinssi 28.06.2006 22:32:53 | |
---|
Sen takia siellä lukeekin "Poikkeuksiakin on". Tuo oli suuressa mittakaavassa m.netin käyttäjä kunta. Jos pitäisi tarkemmin tehdä nii jokaisesta m.nettiläisestä pitäisi tehdä oma "lokero". Siitä vaan sitten tekemään. Eihän niitä käyttäjiä nyt niin kauheasti ole. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
JazzFromHell 28.06.2006 22:38:51 | |
---|
Siitä vaan sitten tekemään. Eihän niitä käyttäjiä nyt niin kauheasti ole Jos 57231 käyttäjää ei ole paljon niin mikä sitten. Ja koko ajan tulee lisää. "When you walk in your boots
Mustikkamuffinssi 28.06.2006 22:43:45 | |
---|
Jos 57231 käyttäjää ei ole paljon niin mikä sitten. Ja koko ajan tulee lisää. En nyt ole ihan varma, että olenko nyt törmäämässä täyttä päätä vastavitsiin, jos semmoinen sana nyt on olemassa, mutta uskaltaudun silti sanomaan, että tiesin kyllä, että noita käyttäjiä on paljon, ja tuo mun viesti oli semmoista "huumoria". "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
JazzFromHell 28.06.2006 22:45:02 (muokattu 28.06.2006 22:49:09) | |
---|
En nyt ole ihan varma, että olenko nyt törmäämässä täyttä päätä vastavitsiin, jos semmoinen sana nyt on olemassa, mutta uskaltaudun silti sanomaan, että tiesin kyllä, että noita käyttäjiä on paljon, ja tuo mun viesti oli semmoista "huumoria". Päädyit vastavitsiin. E: Vastavitsi sanaa ei ole olemassa. Tarkistin :) "When you walk in your boots
Mustikkamuffinssi 28.06.2006 22:55:05 | |
---|
Päädyit vastavitsiin. E: Vastavitsi sanaa ei ole olemassa. Tarkistin :) Tätä pelkäsinkin. Molempia siis. Mutta toisaalta, helppohan sun on noin nyt jälkikäteen sanoa. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Mikaelo 28.06.2006 23:58:37 | |
---|
Te, ja analyysinne voitte haistaa pitkän pierun. Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |
gorgonoidi 29.06.2006 01:13:29 | |
---|
Te, ja analyysinne voitte haistaa pitkän pierun. Onko lokki paskantanut päällesi? Miten te tosiaan jaksatte kinata tästä? Itse en kyllä tiedä mihin m.netin ryhmään kuulun, mutta hei, älkööt kinatko tästä xD |
Stratocaster_90 29.06.2006 08:15:33 (muokattu 29.06.2006 08:17:36) | |
---|
Kuulun noihin Punasiin niin että helisee! Kaikki tiedot täsmää! Ja on täsmänny jo vuoden! Nimimerkki pitäsi vaan vaihtaa. Olisiko SAIRAAN NOPEE!11, tai Alexi TILU Laiho mitään? Sitten menee liian tiluksi, jos nimekseen pistäisi Michael Romeo/Angelo. |
Kasperi Tervonen 29.06.2006 12:58:45 | |
---|
Sitten menee liian tiluksi, jos nimekseen pistäisi Michael Romeo/Angelo. Häh, eix muka aleXi the fucking wild child pysty niinq tiluttamaan yhtä nopee ku michael romeo ja angelo???!11 ....Voixe mikään jumala enää olla??!111 P.S. Mielestäni ainakaan Symphony X musa ei ole yhtään "liian tilumpaa" kuin bodomikaan. "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
Iscariah 29.06.2006 14:46:55 | |
---|
Sen takia siellä lukeekin "Poikkeuksiakin on". Tuo oli suuressa mittakaavassa m.netin käyttäjä kunta. Jos pitäisi tarkemmin tehdä nii jokaisesta m.nettiläisestä pitäisi tehdä oma "lokero". en siltikään näe itseäni mihinkään noista lokeroista. sori, systeemi kusee jälleen |
Jannipaali 29.06.2006 22:49:39 | |
---|
Hah, kuulun sisseihin :) In GOTOH We Trust. |
JazzFromHell 30.06.2006 13:33:55 | |
---|
Parantelin hieman sitä taulukkoa. Nyt Iscariahin pitäisi olla tyytyväinen :) "When you walk in your boots
Temetheus 30.06.2006 14:13:15 (muokattu 30.06.2006 22:04:12) | |
---|
No tiluja tarttee, jos haluaa soittaa bändien sooloja, koska monet soolot on nopeita. Nopeus ei mielestäni muuten ole tavoiteltavaa yksinomaan. Shreddaajia ei voi musiikillisesti sanoa muusikoiksi eli pelkkä tekniikka ja nopeus ovat vain välineitä eivät yksistään tavoiteltavia osa-alueita. No se nyt riippuu ihan biisin temposta (tai siitä miten sitä tempoa haluaa laskea/nostaa sooloa varten). Mutta asia kun on vaan näin että ne tilutkin sujuisi paljon paremmin näiltä teinihevareilta jos alussa aloitettaisiin tiluharjoittelut soittamalla HITAASTI. Kun soittaa hitaasti on paljon helpompaa saada tilukuviot menemään oikein, mutta sitten taas kun heti alussa aloitetään räpellys temmossa 220 niin päästään "Laihon live-soolot" -tasolle. Pikkaustakin kun alkaa harjoitella vaikka soittamalla rauhallisesti pienellä tempolla skaaloja läpi (kahdeksasosia), niin hyvä tulee! Kyllä sitä vielä sitten joskus kerkeää nopeastikin soittaa. "Musiikki on järjestyksen luoja ilmiöiden, erityisesti ihmisen ja ajan välille." |
Iscariah 30.06.2006 16:46:22 | |
---|
Iscariah: -Yksi m.nettiläinen kuuluu tähän. -Keski-ikä: Ei tiedossa -Pitää oikeasta metallimusiikista. Esim. Behemoth, Cannibal Corpse, Darkthrone... -Pitää filosofiasta ja Gambiinasta -Esim. Iscariah -Jumala: Ei tiedossa Kirjoituksen ei ollut tarkoitus loukata tai ärsyttää ketään. hoh no nyt olen tyytyväinen. saat plussan tuosta hyvästä |
JazzFromHell 30.06.2006 16:47:09 | |
---|
hoh no nyt olen tyytyväinen. saat plussan tuosta hyvästä Kiitos! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus "When you walk in your boots
Fin_Rocker 30.06.2006 17:20:57 | |
---|
Entäs sit jos on (bluussiiin enemmä tilua ja tiluun enemmä bluesia) -asenne? |
Ehkä kaikki eivät ole ymmärtäneet,mitä tarkoitin.Mun puolesta tää loppuu tähän.Oikeata tapaa soittaa ei ole kai olemassakaan?Kukin soittakoon mitä haluaa ja miten haluaa:D out of doors,in the open air... |
Brother Tohveli 01.07.2006 20:10:13 | |
---|
Jee,olen sissi. Mun puolesta jos joku haluaa soittaa nopeasti,niin antaa soittaa. Kyl mä ehdotan sellassiille kavereille muutakin,mut jos ei halua niin antaa soittaa nopeasti. Vaikket ite nauttis,nii anna muiden nauttia. |