skebajaba 16.10.2003 15:42:25 | |
---|
sainpas mielenkiintoisen vahvarin ilmaiseksi. hagstrom ga-225 reverb. näyttäis olevan aika vanha peli.. onko kellään infoa tarjota vehkeestä. googlesta löytyi jotain, mut kiva aina kysyy täältä. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
superfly 16.10.2003 15:47:44 | |
---|
Ilmaiseksi? Ihme Hannu Hanhia täällä :) Harppu on alaston piano |
touhis 16.10.2003 15:48:57 | |
---|
Löytyykö siitä se hupaisa "All transistor" -teksti? :-) Joskus olen jotain hagströmeita kokeillut. Aika hirveän kuuloisia pelejä mielestäni... Irtoaa varmaan sitä 'punksäröä'? People tell me that walking blues ain't bad. |
Sammakko 16.10.2003 15:55:07 | |
---|
Irtoaa varmaan sitä 'punksäröä'? Jotkut vanhanliiton rautalanka äijjätkin käyttää noita. ||||||||Hei Hei Fränklin tule +leikkimään kanssamme!!!|||||||| |
skebajaba 16.10.2003 15:57:21 | |
---|
Löytyykö siitä se hupaisa "All transistor" -teksti? :-) Joskus olen jotain hagströmeita kokeillut. Aika hirveän kuuloisia pelejä mielestäni... Irtoaa varmaan sitä 'punksäröä'? ei tää on tämmönen tosi vanha 70 luku hagstrom. tosi hyvät trankku vahvistin uskokaa tai älkää. solidstate lukee tos tyylikkäästi. ei täs mitään säröö ees oo..tremolo ja törkeen hyvä reverb. oikeesti, tähän mennessä paras trankku peli mitä oon testannu.ja ääntä lähtee ihan helvatisti.. en oo ees kääntyny yli yhen tota volaa ja ääntä lähtee jo kerrostalo asuntoon tarpeeksi... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Karlsson 16.10.2003 16:01:22 | |
---|
Kyllä basismi pitäisi luokitella Kela-korvattavaksi sairaudeksi. |
superfly 16.10.2003 16:02:33 | |
---|
Ihania :) Tehän puhutte noista samaan sävyyn kuin jostain koiranpennusta. Harppu on alaston piano |
touhis 16.10.2003 16:05:59 | |
---|
Jotkut vanhanliiton rautalanka äijjätkin käyttää noita. Johtunee varmaan siitä, ettei niillä ollut silloin nuorempina varaa parempiin? Nyt ne sitten tuntuu nostalgisilta tai ehkä ne on vaan jääräpäisiä. Ja kyllähän kunnon putkinauhakaiku soundia lämmittää... Mutta siellähän se oli paha missä... GA-85. Ihan puistattaa ajatuskin... People tell me that walking blues ain't bad. |
Egi 16.10.2003 16:06:03 | |
---|
sainpas mielenkiintoisen vahvarin ilmaiseksi. hagstrom ga-225 reverb. Onko sulla siinä sininen "nahka" päällinen ja tremolo? Mulla on tollanen himassa.(vm. jotain 1967) Hauska vehje ja kyllä siitä lähtee aikas aidot rautalanka saundit. juu,ei. |
skebajaba 16.10.2003 16:12:27 | |
---|
Onko sulla siinä sininen "nahka" päällinen ja tremolo? Mulla on tollanen himassa.(vm. jotain 1967) Hauska vehje ja kyllä siitä lähtee aikas aidot rautalanka saundit. tremolo löytyy, mut nahka päällinen on musta, en tiiä onko joku uusintapainos kyseisestä vehkeestä?voisko olla mahdollista? -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
skebajaba 16.10.2003 16:15:13 | |
---|
voihan kakki tremolo ei toimi... se ois varmaan ihan kingi... onkohan vaikee fiksata? -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Egi 16.10.2003 16:35:05 | |
---|
tremolo löytyy, mut nahka päällinen on musta, en tiiä onko joku uusintapainos kyseisestä vehkeestä?voisko olla mahdollista? Näin muutama vuosi taaksepäin kitarapajalla tollasen mustapintaisen myynnissä. Voi olla että nää siniset on sieltä tuotannon alkupäästä. Ootko kattonu minkälainen se kaiku on ? Mulla on joku omituinen "pahvi-lastulevy" kuori siinä kaiku lodjussa. juu,ei. |
Mikko Kankaanpää 16.10.2003 18:43:10 | |
---|
|
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
skebajaba 16.10.2003 19:25:38 | |
---|
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
skebajaba 16.10.2003 20:40:52 | |
---|
pitääkö avata toi jos haluu vuosiluvun selville??saako sarjanumerosta jotenki?? -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
skebajaba 16.10.2003 21:05:17 | |
---|
Näin muutama vuosi taaksepäin kitarapajalla tollasen mustapintaisen myynnissä. Voi olla että nää siniset on sieltä tuotannon alkupäästä. Ootko kattonu minkälainen se kaiku on ? Mulla on joku omituinen "pahvi-lastulevy" kuori siinä kaiku lodjussa. mä kans avasin ton, siellähän se pahvilastulevy kaiku lodjussa on...aika jännän näkönen... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
skebajaba 17.10.2003 18:25:12 | |
---|
kysäsin kitarapajalta ton vuosiluvun ja sanoivat 68-70. jumankauta toi on hyvässä kunnossa...paremmassa kunnossa ku mun fenderin pikkukoti vahvistin, siis ihan ku oisin eilen ostanu kaupasta ton uutena. onko noilla mitään arvoa ku on niin vanhojakin? -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
skebajaba 03.11.2003 19:39:25 | |
---|
no niin, nyt oon todennu et on aivan loistava vahvistin, harmi ku netistä ei löydy infoa. eli onko toi footswitch juttu siellä takana kaksitoiminen?eli tremololle ja kaiullu.vai pelkälle kaiulle? -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |