Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 515 16 17 18 1965 66 67 68 69
Nieby
29.06.2006 16:58:56
Miten nuo rumpalit tuppaa aina keksimään noita tekosyitä?

rumpalit ei haluu soittaa... meillä jo kolmea eri rumpalia ja kukaan ei innostu kunnolla.
Super-Jari
29.06.2006 17:23:19
rumpalit ei haluu soittaa... meillä jo kolmea eri rumpalia ja kukaan ei innostu kunnolla.

Ei kai tuossa vaiheessa vika ole enää rumpaleissa? :)

"meillä on kolkyt biisiä valmiina"
Sitten kaikki on yhtä teknista mättöä kuin Living After Midnight niin lähtee siinä rumpukonekin ekojen treenien jälkeen bändistä :)
EiSeMitään
29.06.2006 18:10:04
"meillä on kolkyt biisiä valmiina"
Sitten kaikki on yhtä teknista mättöä kuin Living After Midnight niin lähtee siinä rumpukonekin ekojen treenien jälkeen bändistä :)

Hyvä pointti. :D Mutta sitä mukaa kun laulaja/kitaristi tekee biisejä niin ne yybernopeet basarit on muokattava(rumpali ei pysty soittaa) ja muutettava biisiä hitaammaks ja raskaammaks.Ja siitähän solisti tykkää.Pieni pattitilanne maillä... :D
Nieby
29.06.2006 20:25:28
Ei kai tuossa vaiheessa vika ole enää rumpaleissa? :)

kuule kyllä se aika pitkälti on.. taino kukaan ei suvaitse kitaristiamme. ;)
EiSeMitään
29.06.2006 22:42:32
Niimpä. Aiemmissa bändeissä rumpalit luisti aina reeneistä (eli oikeastaan peruttiin koko reenit) Niitten kun ei tarvii yleensä edes roudata muuta ittesä
ja voivat sitte paukuttaa muitten korvat hajalle sillävälin kun muut kasaa kamoja.

Offtopic=Ja mikä vituttavinta,ne hakka aina jotai komppia just sillon kun rupeen puhumaan jotai asiaaesim laulajalle.sit kun sanoo et työnnä ne kapulat vittuun niin on kun ei kuulis.Ottaa hermoon sellane :D
stigcarpelan
29.06.2006 22:59:12
Offtopic=Ja mikä vituttavinta,ne hakka aina jotai komppia just sillon kun rupeen puhumaan jotai asiaaesim laulajalle.sit kun sanoo et työnnä ne kapulat vittuun niin on kun ei kuulis.Ottaa hermoon sellane :D

Kuulostaa hyvin hyvin tutulta. Korvamonitorit ois varmaan kätevät reeneissä vois huutaa laulumikkiin jotain hyvin loukkaavaa sille. heh
THV-klubi#48 IHAN HUIPPUA!
EiSeMitään
29.06.2006 23:08:50
Kuulostaa hyvin hyvin tutulta. Korvamonitorit ois varmaan kätevät reeneissä vois huutaa laulumikkiin jotain hyvin loukkaavaa sille. heh

Silloin hän loukkantuis ja lätis mykkäkerhoa pitävänä kotiin eikä tulis seuraaviin harkkoihin.Sellasia ne.Kyllä me kitaristit ollaa parhaita.
Skebaristi
07.07.2006 00:33:43

"Salkkareissa on jännä jakso tänään."
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
eLaxy
19.07.2006 17:01:34

meilläpä täysin päinvastoin. kun minä tai basisti yritetään puhua vokalistin kanssa jotain niin eikös nämä kitarasankarit ala vetämään jotain helvetin arbeggio harmoniapaskojaan eikä jaksa vääntää edes voluumia pienemmälle :)
möyssy
24.09.2006 02:44:19 (muokattu 26.09.2006 16:01:30)
...bibi
dynynyy.
Montte
25.09.2006 20:10:15
Treenipäivän aamuna:
Minä:"moi, sopihan sulle se, että tullaan 14.00 soittaa sitte?"
Basisti:" ei tänään koska käyn ostaa kuplaan osia."

Ihan ku ei vois minään muuna päivänä käydä niitä osia ostamassa kun treenitkin on aina etukäteen sovittuja.
Joskus sanottu: "Sä näytät nopeella silmäyksellä ihan Elvikseltä!"...siis WTF!!?1
-Cale
25.09.2006 21:31:15
Rumpali sanoo usein että hänellä on parempaakin tekemistä, kuten katsella jalkapalloa... Toisella kitaristilla lähinnä koulu/perhejutut, itellä oikeastaan ainut poissaolon syy on tyttöystävän kanssa olo, muuten en lintsaa reeneistä.
Deathrace King
27.09.2006 11:25:01

Rumpali sanoo usein että hänellä on parempaakin tekemistä, kuten katsella jalkapalloa... Toisella kitaristilla lähinnä koulu/perhejutut, itellä oikeastaan ainut poissaolon syy on tyttöystävän kanssa olo, muuten en lintsaa reeneistä.

Nuo kaikki on todella huonoja syitä.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net
Sampo-Ukko
27.09.2006 11:36:50
Ite lensin joskus Rokkibändistä osittain sen takia että olin kokoajan töissä.... Toisaalta ei se rokki ehkä ollut minun juttuni muutenkaan joten se näkyi varmasti reeneissäkin! Mutta siihen aikaan oli pisin työputki 4 viikkoa vähintään 10 tuntista päivä, jokunen 15 tuntinen päivä ja kaksi 20 tuntista päivää. Enää en viitsisi.
itse olen huonot syyt aina naamioinut hyviksi tekosyiksi! X-D
Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä.....
Creep
27.09.2006 15:52:00
"mulla oli vissiin jotain...en nyt muista mitä mut kyl mul oli jotain..."
masterhat
01.10.2006 17:22:08
vitunmoiset naamat. toisaalta parempi ettei tuu sekoilee umpikännis kämpille
Tehotyttö95
jusbe
15.10.2006 18:51:27
"Pitää siivota ja muuta paskaa..."
NÄIN!
Life has a strange way to kick you in the nuts - Ozzy
Rooope
15.10.2006 20:24:40
meilläpä täysin päinvastoin. kun minä tai basisti yritetään puhua vokalistin kanssa jotain niin eikös nämä kitarasankarit ala vetämään jotain helvetin arbeggio harmoniapaskojaan eikä jaksa vääntää edes voluumia pienemmälle :)

Tuo on aivan hanurista, kun yrittää sopia jotain jonkun kanssa niin se helvetin tiluttaja siinä vieressä alkaa tiluttamaan. Siinäpä on muutaman kerran tultu hiukan tuupittua ja vahvariakin sammutettu, kun ei puhetta vaikuta uskovan. Treenit sujuvat muuten ihan ok, mutta tämä hemmetin sankari joka väliin soittaa jotain tilua kun yritetään sopi biisiä. Poissa oloja ei onneksi hirveästi ole. ei ainakaan naurettavista syistä
Da Make
15.10.2006 21:55:02
Mainitsittiinko tiluttaminen jossakin, vai kuvittelenko vain?
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)