Aihe: Strapping Young Ladin uusi levy
1 2 3 4 518 19 20 21 2227 28 29 30 31
Prog
21.06.2006 15:28:06
joonasvalve
21.06.2006 16:37:55
BTW Huomasimpa, että Levykauppa Äxästä lähtee kaikki SYLin studioalbumit hintaan 9,90. Käykääpä ihmeessä tilaamassa, jos levyhyllystä vielä puuttuu!

Kiitti vinkistä, city ja s.y.l. lähti tulemaan meikälle päin.
Uuuguli....guuguli
Heissi
21.06.2006 18:28:49
Kiitti vinkistä, city ja s.y.l. lähti tulemaan meikälle päin.

Ostit maailman parhaan levyn. Ja on se höyhenlevykin ihan kiva.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Petrukki
22.06.2006 18:52:52
Ja on se höyhenlevykin ihan kiva.

Ihan kiva? Vittu täähän on loistava levy! Oon kuunnellut pari viikkoa ja vieläkin jaksaa kuunnella.
All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net.
Ali
22.06.2006 20:31:15

Ihan kiva? Vittu täähän on loistava levy! Oon kuunnellut pari viikkoa ja vieläkin jaksaa kuunnella.

SYL on kyllä helvetin kova levy! Tosin vähän aikaa meni, että pääsi Cityn jälkeen sisään erilaiseen tyyliin.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Ze Kink
23.06.2006 02:23:41
SYL on kyllä helvetin kova levy! Tosin vähän aikaa meni, että pääsi Cityn jälkeen sisään erilaiseen tyyliin.

Niinpä. City kyllä uppos jo ekalla kuuntelulla ihan täysiä. Sylillä kesti vähän aikaa avautua, mutta ihan pirun hyvähän se on.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
pehko
26.06.2006 11:40:30

http://www.hardcoresounds.net/modul ... Gallery&func=show_band&band_id=1222

Jonkun ottamia kuvia provinssista.

hitto, mikäs siinä kuvia ottaessa, kun ei tarvi tapella yleisössä...

enskerralla täytyy pölliä joltain pressipassi...PRKL! =D
HEAVY...FUCKING...METAL!
ANtTIKRISTUS
26.06.2006 13:20:12
SYL on musta kovempi albumi kuin City, vaikka edellämainittu tuntuu olevan kaikkien mielestä "se" albumi. Levyn avaava intro on musta ehkä kovimmista ikinä ja se huipentuu äärimmäisen tiukkaan Consequense vetoon. Dire+Consequense-kokonaisuus onkin ehkä levyn parasta antia, mutta paljon muutakin hienoa tavaraa levy pitää sisällään. Mulla kesti vaan ihan saatanan kauan päästä SYLin musaan sisälle, mutta kyllä nähty vaiva palkittiin lopulta antoisasti.

The Devin Townsend bandin musaa mulla olikin sitten jotenkin helpompi lähestyä, vaikka tyyli on siinäkin samankaltainen ja helposti Devinin matskuksi tunnistettava. Kuten jo aiemmin olen maininnut niin Devinin mahtipontinen äänimaailma on yksi asia, joka on kiehtonut mua alusta alkaen ja on varmasti vaikuttanut siihen, että en sitten luovuttanutkaan tämän asian osalta. Kappaleiden tietty suoraviivaisuus on myös ollut mielenkiintoista kuultavaa, vaikka eivät Devinin biisit yleensä mitään yksinkertaisa ole rakenteeltaan.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
lapio
26.06.2006 15:12:14

SYL on musta kovempi albumi kuin City

Sillein erityisemmin väittelemättä niin minusta SYL on hieman puuduttavampi ja kesympi, vaikkakin tavallaan tylympi ja ilkeä. Mutta ei lainkaan niin hullu, raivokas ja sekopäinen kuin city joka on tässä mielessä täydellinen paketti.
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
Seppo_Howitzer
26.06.2006 17:12:24
Pitää varmaan hankkia tuo City kun cdon.comissa on tarjouksessa.
Paradigma
26.06.2006 20:35:13

Huvitti muuten ennen keikkaa kun siinä eturivis oli pari sellaista abouttia optimaalisen suihinottokorkeuden omaavaa Apulanta-fanityttöä. Näin nimittäin kun toinen tyttö kirjoitti kaverilleen tekstaria tyyliin "ollaan ihan eturivis, kohta soittaa joku huono bändi ja sitten apis." Meitiä rupesi vituttamaan tällaiset muiden eturivinilot pilaavat ihmiset, niin hyvin kohteliaasti yritin kehoittaa heitä painumaan suosiolla vittuun ennen kuin bändi alkaa soittaa ja pitti pyöriä. Eipä ne tällaista vitun punapäätä kuunnelleet...
Noh, siinähän tuli aikamoinen ryysis ja taisi tytöiltä päästä vähän itkuakin kun niin paniikissa olivat joutuessaan puristuksiin fanaattisten metallipäiden keskelle. Asiaa! :)

Tyttöystävän kanssa oltiin eturivin tuntumassa. Eihän se sitten pitemmän päälle toiminut ja joku herra mun vieressä sitten ilmoitti kun katseellani eukkoa etsin että tyttö oli lähteny ja se "näytti olevan aika pahana". Loppukeikka meni sitte siellä parinkymmenen metrin päässä. Kylhän se tietysti vähän söi, mutta näki sieltäkin :)

Tosiaan tyttöystävä luki ton sun tekstin ja sai ihan päättömän kilarin "Vittu mikä ääliö saatana" :D

Mutta asiasta toiseen Keikka oli mahtava, mutta lakki hävis. Tunnustaako joku pöllineensä vaaleenvihreetä armycappiä? :D

Onko "Möykkä" muuten täällä?
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
ozmo
26.06.2006 20:47:59
Tosiaan tyttöystävä luki ton sun tekstin ja sai ihan päättömän kilarin "Vittu mikä ääliö saatana" :D

Sano vaan tyttöystävälles terveisiä.

Mut siis edellisiin viesteihin, niin mielestäni kanssa SYL on jotenkin iskevämpi kokonaisuutena. Tylyttää yksinkertaisemmin paremmin kuin City, joka taas on enemmän sellaista sekopäistä kohellusta. Citykin kanssa ihan loistava teos, mutta ainakin minulle tuo kohellus menee muutamissa kohdissa jo välistä vähän överiksi ja vie pois terää siltä raivokkuudelta mihin albumi pyrkii. Eli siis m i e l e s t ä n i. :)
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
pehko
27.06.2006 11:05:24

Onko "Möykkä" muuten täällä?

on se täällä, mun frendi....ei kai seisonu eessä? aijai..
HEAVY...FUCKING...METAL!
Spawn
28.06.2006 15:42:49
Kusti polki postista Cityn ja ei heleveissön! En odottanu, että tää olisi näin mainio levy. SYL ja Alien löytyy jo, mutta tähän pääsin niitä nopeammin sisälle vaikka nekin suosikkilevyjä ovat. Potkii munaskuille kuin kiimainen sonni. Täytynee kai ostaa sitten tuo ensimmäinenkin levy samalla kun tilaan The New Blackin kunhan se ilmestyy.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Paradigma
29.06.2006 20:11:43

on se täällä, mun frendi....ei kai seisonu eessä? aijai..

Itseasiassa olin just sen takana, mut on pituutta sentää jonku verran et näin kuitenki jotenki :)
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
Prog
29.06.2006 20:22:52 (muokattu 29.06.2006 20:23:17)
Milkop
29.06.2006 21:50:44

Video nyt oli mitä oli, hyvä tietenkin, mutta enempi ihastuin tuohon biisiin. Kovaa poljentoa.
pehko
30.06.2006 11:23:33

no wittu, ovat ottaneet sen pois... =/
HEAVY...FUCKING...METAL!
carnation
30.06.2006 13:28:11
no wittu, ovat ottaneet sen pois... =/

Juu, en kerenny nähä. Youtubestakin oli otettu pois kun äsken katoin: "This video has been removed by the user."

No tässä kuitenkin livepätkää paikkaamaan tilannetta:
http://www.youtube.com/watch?v=QmZmyM_7Bnw
"Won't you come and say if you know the way to blue?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)