venalaine 25.06.2006 14:57:57 (muokattu 25.06.2006 14:58:23) | |
---|
Eiköhän se viina sun muut päänsekoittajat maistuneet ihan koko porukalle. Kyllähän noilta Panteran home videoiltakin jo näkee että kuppiin ei syljeksitty ja kannabiskin paloi ongelmitta. Tiedä sitten liekö esim. Dimellä nyt ihan ongelmaa sen viinan kanssa ollut.. Anselmohan sitä taisi vielä jokunen aika ennen kuolemaa juopoksi haukkua, tosin herra itse taisi ainakin siihen aikaan olla heroiini-koukussa, että se siitä.. www.reflective.cjb.net |
hullu_ukko 25.06.2006 21:47:52 | |
---|
Juu..olisko ollut peräti siinä dokumentissa juttua, että Dime veti ehkä kovimmat livevetonsa juuri silloin, kun kaveri oli paskimmassa kunnossa. Eikös mies kiskonut joskus ennen keikkaa pullollisen jägermeisteria ja soitti tämän jälkeen vielä Eruptionin virheettömästi. Tälläistä on joskus tullut jostain luettua. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
moottorisaha 25.06.2006 22:06:23 | |
---|
DAMAGEPLAN guitarist Dimebag Darrell has told Canada's Chart Attack that he and his brother Vinnie Paul have every intention of continuing to live up to the partying reputation they'd earned during their lengthy run with PANTERA. "We go out and raise fuckin' hell — it's just in our blood," Darrell said. "We just stay burned out — we fucking tear it up as hard as we can every fuckin' night, then we wake up going, 'Goddamn.' We feel it every morning, but we roll out of bed, get ourselves rehydrated, put some food down then get back in the game and go again. We don't waste a fuckin' night." Tämä kertonee jotain. ;) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Twist 25.06.2006 23:37:34 | |
---|
Se on kuule varmaa sillai että ei se selvinpäin onnistuis vetään niin hyvin ;> Oops, I twisted again... |
Petrukki 27.06.2006 14:35:42 (muokattu 27.06.2006 16:04:23) | |
---|
Ostin Southern Trendkillin. Vittu tää on kova levy. Floods on loistava biisi ja tässä on luultavasti paras Panteran biisi, Drag The Waters. Ei ehkä yhtä tasainen levy, kuin CFH, mutta silti kaikki biisit on hyviä... Ja kyselen samalla, että mistä vireestä tää menee? Entä mitä efektejä on Floodsin kliiniin köytetty? All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
Kaakeli 27.06.2006 14:41:21 | |
---|
luultavasti paras Panteran biisi, Drag The Waters Se on kyllä loistava.Lehmänkelloo harvoin raskaas musiikis kuulee :D Muutenkin tarttuva. |
moottorisaha 27.06.2006 14:55:11 | |
---|
Ja kyselen samalla, että mistä vireestä tää menee? Entä mitä efektejä on Floodsin kliiniin köytetty? Ainakin EQ:lla on leikattu reippaasti alapäitä ja korostettu kapealla piikillä yläpäitä. Lisäksi chorusta näyttää löytyvän, ja kitarat ovat tietty tuplatut. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
L4t3 28.06.2006 20:13:09 | |
---|
mistä vireestä tää menee? Muistaakseni C#:stä. Ei tosin absoluuttisen puhtaasta sellaisesta. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Sutela 28.06.2006 21:27:56 | |
---|
Jotenkin lähteny käsistä tää Pantera villitys sen jälkeen kun dimebag ammuttiin. Ei Pantera ois muuten tällä hetkellä näin arvostettu ja suosittu jos dimebaggia ei ois ammuttu. |
elbowski 28.06.2006 21:45:12 | |
---|
Jotenkin lähteny käsistä tää Pantera villitys sen jälkeen kun dimebag ammuttiin. Ei Pantera ois muuten tällä hetkellä näin arvostettu ja suosittu jos dimebaggia ei ois ammuttu. Kumma kyllä, itse en ole huomannut mitään merkittävää eroa entiseen. Raivo määrää nuotin |
Seppo_Howitzer 28.06.2006 22:31:25 | |
---|
Kumma kyllä, itse en ole huomannut mitään merkittävää eroa entiseen. Sitten taidat olla sokea. |
Deino 28.06.2006 22:40:04 | |
---|
Jotenkin lähteny käsistä tää Pantera villitys sen jälkeen kun dimebag ammuttiin. Ei Pantera ois muuten tällä hetkellä näin arvostettu ja suosittu jos dimebaggia ei ois ammuttu. Totta. Mutta on Pantera silti kova bändi, oli Dime elossa tai ei. Deino vaan |
Twist 28.06.2006 23:38:36 (muokattu 28.06.2006 23:40:33) | |
---|
Jotenkin lähteny käsistä tää Pantera villitys sen jälkeen kun dimebag ammuttiin. Ei Pantera ois muuten tällä hetkellä näin arvostettu ja suosittu jos dimebaggia ei ois ammuttu. On vanhoja faneja, on uusia faneja. Tästä ei kannata kiistellä sen enenpää. Ja enpä ole pahemmin nähnyt tätä Pantera villitystä Dimebagin ampumisen jälkeen. Moni on vain ruvennut kuuntelemaan että "helvetti, onpas hyvä bändi.." ja osa vaan arvostaa enemmän Dimeä/Panteraa jne. Että eti mulle villitys.. koska jos täällä on muka villitys niin on kyllä aika hakusessa sekin. E. Niin ja toisin kuin eräät, täällä moni arvostaa helvetin hyvää kitaristia. Rip. Oops, I twisted again... |
moottorisaha 29.06.2006 04:06:01 | |
---|
Jotenkin lähteny käsistä tää Pantera villitys sen jälkeen kun dimebag ammuttiin. Ei Pantera ois muuten tällä hetkellä näin arvostettu ja suosittu jos dimebaggia ei ois ammuttu. Lähtenyt käsistä? Mitäköhän helvettiä tuokin tarkoittaa? Enemmän porukkaa pitää Panterasta nyt, kuin ennen Dimebagin kuolemaa... ja sitten? Sehän on vain helvetin hyvä, jos porukka löytää tämän loistavan bändin tuon tapauksen seurauksena. Jos siis jotain positiivista siitä pitää hakea. Itse olisin kyllä odottanut jopa suurempaa villitystä ja palvomista. Nythän tänne on vain porukka tullut normaaliin tapaan kehumaan jotakin löytämäänsä levyä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Super-Jari 29.06.2006 06:13:15 | |
---|
Jotenkin lähteny käsistä tää Pantera villitys sen jälkeen kun dimebag ammuttiin. Ei Pantera ois muuten tällä hetkellä näin arvostettu ja suosittu jos dimebaggia ei ois ammuttu. Samaa vikaa löytyy aika helvetin monesta musiikkimaailman tähdestä. |
McNulty 29.06.2006 09:51:30 (muokattu 29.06.2006 09:54:02) | |
---|
On se kumma kun diggailun pitäisi loppua siihen kun bändi/artisti kuolee... tai että sen pitäisi merkitä uusien fanien loppumista. Onneksi kukaan ei alkanut diggailla Hendrixiä hänen kuolemansa jälkeen... tai The Doorsia Morrisonin poistuttua. Onhan se tietyski kurjaa kun se bändi josta itse diggailee saavuttaa muiltakin ihmisiltä huomiota ja se ei enää olekaan oma henkilökohtainen specialité. Kenties joku on nyt huolissaan vain ja ainoastaan omasta alitajuisesta skeneuskottavuudesta kuin fanien lisääntyneestä määrästä. Minusta se on säälittävämpää jos diggailee Panteraa kuvitellen, että on ainoa diggari, kuin se että alkaa diggaileen sitä Dimen murhan jälkeen. Hyvä vain, toivottavasti uusia Dime-faneja tulee roppakaupalla, toivotaan että he ostavat Panteran ja Damageplanin loistavia levyjä (ja rebel meets rebelin tiätty). Mikään ei ole sen hienompaa kuin että meikäläisen tulevalle paitaprojektille löytyy innokaita. PS. Eikä se suosio olen niin kovasti noussut jos täällä 30 uutta jamppaa sitä hehkuttaa. Totuus on kuitenkin se, että Pantera on aina ollut suosittu. Jopa ennen ATCO:n sopimusta ja CFH-lättyä. Se että jollain foorumilla pari muuta kaveria innostuvat bändistä ei vielä kerro yhtään mitään... eiköhän tuolla Panteralla ja Dimebagilla ole aina ollut miljoonia faneja, siinä ei paljoa kourallinen paina :) |
EiSeMitään 29.06.2006 20:14:10 | |
---|
Luupää heitti taas asiaa.Jotkut osaa... |
Dude Rock 29.06.2006 20:21:22 | |
---|
Itse en voi kuunnella enää Panteraa koska Dime ei oo hengissä. Rupee vain vituttaa kun ei kuule livenä enää näin hyvää bändiä. |
Itse en voi kuunnella enää Panteraa koska Dime ei oo hengissä. Rupee vain vituttaa kun ei kuule livenä enää näin hyvää bändiä. Sama fiilis,silti kuuntelen sitä :) |
Exhausted 29.06.2006 21:47:15 | |
---|
Olen vähän myöhäistutustunut Panteraan. Pienenä kuuntelin lähinnä hittibiisejä mutta nyt vanhalla iällä olen innostunut ja huomannut että levyt on vallan loistavia kokonaisuuksia. Alennushyllystä ostin jo Far Beyond Drivenin, ja Vulgar Display of Power on seuraavana listalla. |