RocknRoll 29.06.2006 14:02:27 (muokattu 29.06.2006 14:02:52) | |
---|
Munki piti mennä NHL:ään mutta en kuintenkaan olis päässyt Jagrin ja Lemieuxin ketjuun, joten.. |
Walrus 29.06.2006 17:54:44 | |
---|
Myös Antin perheessä ollaan soitettu mm.pianoa, jonka Antti sitten vaihto ensin rumpuihin ja sitten bassoon. Hassua sinänsä, Antti on lahjakas rumpali ;). Antti taitaa muuten olla melkein jopa parempi rumpali kuin Janne. Treenailee aika paljon himassa sähkörummuilla :) Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Nipsu 29.06.2006 18:03:22 | |
---|
Antti taitaa muuten olla melkein jopa parempi rumpali kuin Janne. Treenailee aika paljon himassa sähkörummuilla :) Niin kun Janne soitti aluks bassoo, mutta ne vaihto sitten. Eikä se kuulemma osannu soittaa rumpuja sillon, kun tuli Negativeen. Mun yläasteen musaope oli Antin ope jossain koulussa, niin se sano, että sen lahjat menee hukkaan basson soitossa, kun se oli niin lahjakas rumpali :) |
Nipsu 29.06.2006 18:06:00 | |
---|
Heh, pitää vähän korjata. eli kukapa meistä ei olisi päättänyt 12v että tulee rokkitähti? En mä ainakaan päättäny 12-vuotiaana. Päätin nimittäin 4-vuotiaana, kun lauloin rokkipojasta. Sillon sanoin, että mustakin tulee vielä rokkitähti. Enää en kyllä edes kuvittele. |
lasol 29.06.2006 18:08:31 (muokattu 29.06.2006 18:12:45) | |
---|
Heh, pitää vähän korjata. eli kukapa meistä ei olisi päättänyt 12v että tulee rokkitähti? Moni päättää mutta monestako tulee? Kohtahan pitäisi uusi sinkkukin ilmestyä ellen ihan väärässä ole? ei siis, on siis |
Jani The Rock 29.06.2006 18:13:31 | |
---|
Musta piti tulla Aku Ankka. Ja kuinka ollakaan, sain lattajalat ja ison nenän. The road never ends for me, kid. |
Nipsu 29.06.2006 18:15:40 | |
---|
Moni päättää mutta monestako tulee? Kohtahan pitäisi uusi sinkkukin ilmestyä ellen ihan väärässä ole? Onhan siitä huhuttu. Mutta levy Anorectic ilmestyy 30.8 (on muuten Jonnen synttäripäivä) ellei toisin mainita. |
rytilahti 29.06.2006 19:27:29 | |
---|
Moni päättää mutta monestako tulee? Juurikin näin! Sitä saa aika ison duunin tehä että saavuttaa tommosen negative-suosion! Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
ja Lovex, Tyrävyö ja vaikka Martti Vainaa ja Sallitut Aineet suosion? |
ANtTIKRISTUS 29.06.2006 20:22:01 | |
---|
Juurikin näin! Sitä saa aika ison duunin tehä että saavuttaa tommosen negative-suosion! Ei välttämättä. Rahalla saa ja hevosella.. eiku suhteilla pääsee. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Walrus 30.06.2006 03:05:21 | |
---|
Ei välttämättä. Rahalla saa ja hevosella.. eiku suhteilla pääsee. Negative saavutti suosion kyllä ihan rankalla duunilla koska ei GB:llä todellakaan ollut silloin varaa mihinkään massiivisiin mainoskamppanjoihin kuten suurilla firmoilla. Toista se on sitten noilla Lovex:eilla sun muilla. Kukaan ei oo varmaan pystyny oleen törmäämättä johonkin Lovex:in mainokseen tai olla näkemättä sitä 30000 Euron musavideoo. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
rytilahti 30.06.2006 10:56:49 | |
---|
Ei välttämättä. Rahalla saa ja hevosella.. eiku suhteilla pääsee. Ei sitä ihan kaikkea voi ostaa... Muistelee vaikka index- yhtyettä (vai mikä vittu se olikaan...) Aika paljon oli näkyvyyttä ja mainontaa. Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
Nipsu 30.06.2006 11:00:57 | |
---|
Ei sitä ihan kaikkea voi ostaa... Muistelee vaikka index- yhtyettä (vai mikä vittu se olikaan...) Aika paljon oli näkyvyyttä ja mainontaa. Mutta se tuli siitä Popstarsista ja siihen kuulukin kaikennäkönen mainonta ja muu. |
rytilahti 30.06.2006 11:04:13 | |
---|
ja Lovex, Tyrävyö ja vaikka Martti Vainaa ja Sallitut Aineet suosion? Martti V. muistetaan hetkenpäästä yhtä hyvin kuin pizza enrico. Surullinen tapaus... Kyllä joo pitää aika paljon tapahtua että saa myös Lovex ja Tyrävyö suosion. Jos se olisi helppoa niin aika monen m.nettiläisen bändit soisivat/ovat soineet radioissa ja mtv:llä. Se mikä on oikeasti vaikeaa on pysyä suosittuna. Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
RocknRoll 30.06.2006 11:06:49 | |
---|
No, mä nyt tahallani kärjistin asioita. Mutta mä en ainakaan ole kuullut vuoteen Negativesta yhtikäs mitään. Esim. Apulannalla on suosiota, Negativella vain tipoittain jotain pientä. |
rytilahti 30.06.2006 11:08:47 | |
---|
Mutta se tuli siitä Popstarsista ja siihen kuulukin kaikennäkönen mainonta ja muu. joo... mutta kysymys oli kai siitä että saako sillä rahalla ja suhteilla sen suosion. Eikös? vai mitä tarkoitat? Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
Nipsu 30.06.2006 11:14:02 | |
---|
joo... mutta kysymys oli kai siitä että saako sillä rahalla ja suhteilla sen suosion. Eikös? vai mitä tarkoitat? En mä tiiä mitä tarkotan. Sekoilen taas jotain omaa :D Mutta siis, että siihenhän nyt kuulu olennaisena osana se mainostus, kun se oli tv-formaatti. Mutta miten suhteilla jonkun suosion vois saada? Lahjomalla ja kiristämällä jotain levyyhtiön pomoo niin, että sais levytysdiilin ja mainontaa...? Rahalla ehkä saa, mutta ei ihan kaikkee. |
rytilahti 30.06.2006 11:16:22 | |
---|
No, mä nyt tahallani kärjistin asioita. Mutta mä en ainakaan ole kuullut vuoteen Negativesta yhtikäs mitään. Esim. Apulannalla on suosiota, Negativella vain tipoittain jotain pientä. Vaikken bändin fani olekkaan niin käväisin heidän netti sivuillaan, ja sieltä seuraavaa: "2.5.06 - Negative studiossa viimeistelemässä syksyllä ilmestyvää uutta levyään, jonka nimi ja tarkempi julkaisupäivämäärä ilmoitetaan myöhemmin näillä sivuilla." Voi olla että kohta taas kuullaan negativesta :) Mutta joo. Tommonen apulanta suosio on kyllä ainutlaatuista. Nythän on vähän vaikea verrata... Jos miettii vaikka kumpi on suositumpi vaikka japanissa tai saksassa... Ja aika paljon nuorempi yhtye tai lyhyempi ura on negativella takana. Aika näyttää Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
Nipsu 30.06.2006 11:16:26 | |
---|
No, mä nyt tahallani kärjistin asioita. Mutta mä en ainakaan ole kuullut vuoteen Negativesta yhtikäs mitään. Esim. Apulannalla on suosiota, Negativella vain tipoittain jotain pientä. Ehkä kun ne ei oo hajottanu hotellihuoneita lähiaikoina? Ei vaan. Niillä on iso tohina nyt Saksassa ja ne on äänittäny nyt kolmatta levyänsä. Ehkä sä et oo kuullu, mutta mä oon selannu kaikenmaailman lehtiä läpi ja kyllähän niistä koko ajan kaikenlaista kirjotellaan. Ja radiot soittaa koko ajan. |
rytilahti 30.06.2006 11:23:45 | |
---|
Mutta miten suhteilla jonkun suosion vois saada? Lahjomalla ja kiristämällä jotain levyyhtiön pomoo niin, että sais levytysdiilin ja mainontaa...? Rahalla ehkä saa, mutta ei ihan kaikkee. Niin eihän se suoranaisesti takaa suosiota. Mutta tolla alalla suhteet on yks tärkeimpiä asioita mitä on. Mitä enemmän tunnet tyyppejä niin sitä helpompi sun on myydä juttuas ja saada sitä kautta mahdollista sukseeta. Jos miettii että tuntis kaikki tärkeet tyypit alalta ja lähtis viemään eteenpäin jotain bändiä. Se ois niin paljon helpompaa verrattuna siihen ettei tuntis ketään... Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |