Aihe: Wigut semofinaalissa.
1
Nelikielipiru
16.10.2003 09:50:18 (muokattu 16.10.2003 09:51:22)

Kertokaas pikkusen tunnelmia keikasta. Ite oon tänään menossa sivistämään omaa elin kelpoisuuttani.

Siis semIfinaalissa..
BaariMikko
16.10.2003 14:42:05

Oli aika hieno keikka, Gutsi varasti shown täydellisesti tultuaan setin puolenvälin paikkeilla lauteille. Soitetuista uusista biiseistä ainakin pari kuulosti lupaavalta.
Gutsin kanssa soittivat mm. todella komean version Procol Harumin Salty Dogista.

Keikkatunnelmiin ajattelin ehtiessäni raapustaa seikkaperäisemmin.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
Nelikielipiru
17.10.2003 09:32:53

Oli aika hieno keikka, Gutsi varasti shown täydellisesti tultuaan setin puolenvälin paikkeilla lauteille. Soitetuista uusista biiseistä ainakin pari kuulosti lupaavalta.
Gutsin kanssa soittivat mm. todella komean version Procol Harumin Salty Dogista.

Keikkatunnelmiin ajattelin ehtiessäni raapustaa seikkaperäisemmin.

Yhdyn sanoihisi, kävin eilen(TO) väijymässä tilanteen läpi. Olipas muuten elämäni yhdet parhaat 2½ tuntia.
Nelikielipiru
17.10.2003 09:33:22

Ihme kun et semi finaalissa :P

Purase pamppuus.
Vilppu
17.10.2003 11:43:49
Yhdyn sanoihisi, kävin eilen(TO) väijymässä tilanteen läpi. Olipas muuten elämäni yhdet parhaat 2½ tuntia.

Tuohan kuulostaa lupaavalta, kun tänään pitäisi mennä katsastamaan, että minkälaista mökää ne saavat aikaan.
Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!" -Viivi-
Nelikielipiru
17.10.2003 14:29:04

Tuohan kuulostaa lupaavalta, kun tänään pitäisi mennä katsastamaan, että minkälaista mökää ne saavat aikaan.

Suosittelen todella lämpimästi, 8€ hinta siitä elämyksestä on pilkkahinta.
jennitys
18.10.2003 11:30:13
Voi elämä, mikä keikka! Ahdistavan upea. Grass for blades = henkinen orgasmi. Jos olisin jaksanut, olisin itkenyt. Wigwam on aina vaan parempi ja parempi.
try to conTROLL yourself and keep on TROLLin'
Vilppu
18.10.2003 11:52:41 (muokattu 18.10.2003 11:54:08)
Voi elämä, mikä keikka!

Juu, oli todella hyvä. Oli uskomattoman hienoa nähdä Gustavson Wigujen kanssa soittamassa. Harvalla bändillä on mahdollisuutta vuorotella keikkalla Kotilaisen ja Gustavsonin tasoisia soittajia.
Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!" -Viivi-
nurmi26
20.10.2003 12:42:43
Olin itse lauantain keikalla ja täytyy tähän todeta, että keikka oli kaksijakoinen; Gutsin kanssa soitettu osuus oli aivan eri tasoa (siis parempi) kuin alkuosuus ilman Gutsia. Häiritseekö teitä se seikka, että edes Gutsin kanssa ei soiteta Wigwamin parasta materiaalia (Fairyport/Being). Minua häiritsee suunnattomasti!
There's nowhere to set my aim; so I'm everywhere - Kevin Moore
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)