biibob 29.06.2006 02:06:13 | |
---|
Turtleshan se oli se kova sana. Ja siitähän tämä minun nickinikin on lähtöisin. Eli kyseessä joku pahis nimeltä Bebop. Tosin pikkupoikana kun en osannut sitä oikein kirjoittaa niin kirjoitin sen siten miltä se kuulostaa lausuttaessa ja se on siitä lähtien ollut sitten samassa muodossa, eikä tule muuttumaan :D. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Leper Messiah 29.06.2006 11:54:56 | |
---|
Turtleshan se oli se kova sana. Ja siitähän tämä minun nickinikin on lähtöisin. Eli kyseessä joku pahis nimeltä Bebop. Tosin pikkupoikana kun en osannut sitä oikein kirjoittaa niin kirjoitin sen siten miltä se kuulostaa lausuttaessa ja se on siitä lähtien ollut sitten samassa muodossa, eikä tule muuttumaan :D. Hah, pienenä kun kaikkien lempparit oli eri turtlesit ja särö ja joidenkin tyttöjen lemppari april, minun ei. Äiti kun kysyi, että kuka on munmieletsä kova jätkä niin vastasin että "Rokstedi ja biibop." Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
carnation 29.06.2006 11:59:48 | |
---|
"Won't you come and say if you know the way to blue?" |
Mule 29.06.2006 12:30:16 (muokattu 29.06.2006 12:30:27) | |
---|
äh. |
Juugeli 29.06.2006 16:44:30 | |
---|
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Äärirajoilla..tuli teini-ikäisenä aika hyvään saumaan Minä vuonna tää tuli? Joskus 90 luvun vaihteissa tuli joku teinisarja, jota olen yrittänyt selvittää. Tuli ennen tai jälkeen pikku postejooni (tms) ohjelman. |
Nieby 30.06.2006 20:44:40 | |
---|
vili vilperi saatana |
Jani The Rock 30.06.2006 20:55:35 | |
---|
vili vilperi saatana Ei tainnu olla Leo Mellerin hyväksymä ohjelma? The road never ends for me, kid. |
Jii 30.06.2006 21:01:34 | |
---|
Just katsoin (jälleen) Robin The Hooded Manin jakson, missä alkuperäinen Robin Hood (Michael Praed) kuolee. Iho meni kananlihalle. Hankkikaa nuo ihmeessä dvd:nä, te 80-luku -diggarit. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
hullu_ukko 30.06.2006 21:50:27 | |
---|
Mainittiin jo tuolla ensimmäisellä sivulla mutta se prätkähiiret oli ehdottoman kova sana. Katsoin n.vuosi sitten yhtä prätkähiiret-videota, jonka satuin löytämään jostain laatikon uumenista. Videon puolessa välissä leuka putosi lattiaan. Joku pahiksista huudahti kovaan ääneen ''SAATANAN PASKAJALKA!!'' Alkuun ajattelin että ei se voi olla, kuulin varmaan väärin. Halusin varmistua asiasta ja kelasin nauhaa taaksepäin. Katsoin kohdan uudelleen ja totesin että olin kuullut oikein. En enää ihmettele miksi kyseinen ohjelma vedettiin pois tv:stä. Katsokaa nyt mua.. Tälläinen musta tuli kun tv:ssä on tuollasta verbaalista väkivaltaa. Taisi mennä ihan pikkuisen aiheen ohi.. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Tempura 01.07.2006 19:16:24 | |
---|
Just katsoin (jälleen) Robin The Hooded Manin jakson, missä alkuperäinen Robin Hood (Michael Praed) kuolee. Iho meni kananlihalle. Hankkikaa nuo ihmeessä dvd:nä, te 80-luku -diggarit. AAh! Ristus, tuo oli parasta! Oli muuten oikeasti kunnioitusta herättävä se Herne siellä metsässä. Ai perkele, tämä oli kyllä kovaa kamaa. Kiitos paljon muistutuksesta. Annan plussan. Jotenkin tämä vetosi pikkupoikaan kovaa. Oli jotenkin ahdistava ja raaka vaikutelma sarjasta. Tuntui olevan silloin enemmän aikuisten kamaa. Mieleen on syöpynyt jakso, jossa Robinin kaikki ystävät ovat jotenkin zombiutuneita. Tyhjät valkuaiset tuijottavat silmäkuopista ja kaikki ovat vinksahtaneita. Myös jakso, jossa oli joku naisista koostuva pahisjengi on jäänyt mieleen. Ja se loppu tosiaan, missä Robin kuolee. Taisin itkeä silloin, koska ajatellessani asiaa tuli paha mieli. Eihän varsinaista kuolemaa silti näytetty?` Ja tämähän sarja jatkui uuden Robinin myötä, eikö vain? Muistuu mieleen, että olisi ollut joku ylimystöpoika, joka sitten päättää alkaa vaan Robiniksi. Typerää, mutta mistäs sen tietää. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Jii 01.07.2006 22:46:32 (muokattu 01.07.2006 22:53:07) | |
---|
Jotenkin tämä vetosi pikkupoikaan kovaa. Oli jotenkin ahdistava ja raaka vaikutelma sarjasta. Tuntui olevan silloin enemmän aikuisten kamaa. Vuosi sitten ostin 2 ekaa kautta. Pelkäsin, että sitä tunnelmaa ei enää tavoittaisi. Väärässä olin. Todella hienosti tehty sarja. Mieleen on syöpynyt jakso, jossa Robinin kaikki ystävät ovat jotenkin zombiutuneita. Tyhjät valkuaiset tuijottavat silmäkuopista ja kaikki ovat vinksahtaneita. Myös jakso, jossa oli joku naisista koostuva pahisjengi on jäänyt mieleen. Nuo taisi olla jo Sean Conneryn pojan aikaisia Robin Hoodeja. Tuota kautta minulla ei valitettavasti ole. Ei ole osunut käteen. Ja tämähän sarja jatkui uuden Robinin myötä, eikö vain? Muistuu mieleen, että olisi ollut joku ylimystöpoika, joka sitten päättää alkaa vaan Robiniksi. Typerää, mutta mistäs sen tietää. Jason Conneryhän esitti uutta Robinia. Muistelen kaverin olleen tosiaan joku aatelinen tai vastaava. Alkuperäisen Robinín kuollessa ei oikeastaan tosiaan kerrota, josko hän silti olisi jäänyt henkiin. Salaperäinen tuntematon jamppa päästää Iloiset Veikot karkuun ja kaikki toivovat hänen olevan Robin. EDIT: Sarjan nimi muuten taitaa olla oikeasti Robin Of Sherwood. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Loijaa 02.07.2006 02:04:56 | |
---|
Aivan mahtavaa - BIG Muzzy! Englannin tunneilla katseltiin aina, hyvää opetustakin siinä. Ja ne parkkimittarit ja kellot oikeasti näyttivät herkullisilta :) EVIL CORVAX!! Englannintuntien pelastus! Minä vuonna tää tuli? "Kakkonen on esittänyt sarjaa Outer Limits (Äärirajoilla) kahteen kertaan, vuosina 1996 ja 1998." That's The Way That It Is |
Boldari 03.07.2006 10:46:23 | |
---|
Kenny Everett. Laine, ajattele. Koita miltä se tuntuu. |
Johnny Buzz 03.07.2006 10:52:34 | |
---|
Aiheeseen liittyen: Subtv alkaa näyttää ensi syksynä ysärisuosikkia Quantum Leap. Aikahyppy nimellä tuo taisi kulkea Suomessa. |
LNA 03.07.2006 11:49:15 | |
---|
Maailmanympäri 80 päivässä, Pieni talo preerialla. Ihania! Ja huomenta suomen kipparikalle aamuisin. |
leka 03.07.2006 12:33:04 | |
---|
Aiheeseen liittyen: Subtv alkaa näyttää ensi syksynä ysärisuosikkia Quantum Leap. Aikahyppy nimellä tuo taisi kulkea Suomessa. Loistavaa! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |
Veikko 03.07.2006 12:38:43 | |
---|
En ole vieläkään toipunut siitä, että Tripodien aika -sarjan viimenen jakso jäi aikoinaan näkemättä. Se oli hieno ja jännä sarja. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Tempura 03.07.2006 13:03:28 | |
---|
En ole vieläkään toipunut siitä, että Tripodien aika -sarjan viimenen jakso jäi aikoinaan näkemättä. Se oli hieno ja jännä sarja. Vittu oli. Pelotti ne kolmijalkaiset isot perkeleet. Ja ne hohtavat limamöykyt. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Mule 03.07.2006 13:06:58 (muokattu 03.07.2006 13:10:10) | |
---|
äh. |