Aihe: Miksi Negative ja kumppanit jakavat mielipiteet niin kovasti?
1 2 3 4 510 11 12 13 1425 26 27 28 29
ekikoo
27.04.2006 21:21:15
Minua arveluttaa hiukan nämä taiteilijanimet: Larry Love, Antti Anatomy.... :/
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
Nipsu
27.04.2006 21:28:08
Minua arveluttaa hiukan nämä taiteilijanimet: Larry Love, Antti Anatomy.... :/

Ne kuvastaa hyvin niitä
Leper Messiah
27.04.2006 21:47:31
Ne kuvastaa hyvin niitä

Onkse kosketinsoittaja sitten nakki vai?

Mutta joo, varmaan osan mielipiteiden jyrkkyydestä aiheuttaa yhtyeiden fanit, jotka tuntuvat olevan kovin fanaattisia.
Nipsu
27.04.2006 21:52:22
Onkse kosketinsoittaja sitten nakki vai?

Mutta joo, varmaan osan mielipiteiden jyrkkyydestä aiheuttaa yhtyeiden fanit, jotka tuntuvat olevan kovin fanaattisia.

Joo Nakiks kaikki sanoo, mutta virallinen taiteilijanimi on Snack Delicious ja oikee nimi Janne Kokkonen. Ja kaikki voi miättiä mistä se Snack tulee...
Härski
27.04.2006 21:59:37
Ja kaikki voi miättiä mistä se Snack tulee...

Jos kaverin miehuuden mitta on 'snack', elikkäs prinssinakki?
greshgurt
27.04.2006 22:00:35
Mistäs tässä nyt alunperin olikaan edes puhe? Niin, Negativen lookista kaiketi. No se kuuluu siihen musatyyliin. Tietysti joitain vituttaa kun kundit meikkaa, mut semmosilla tyypeillä on pienet pippelit.

Mutta oliko tässä alunperin edes puhe tuosta? Siis ulkoisista asioista?

Negativella on ilmeisesti aika fanaattisia faneja. Se on hieno juttu, ei mitään pahaa siinä. Mutta ilmeisesti moni täällä olettaa, että Negativella olisi myös fanaattisia dissaajia. Enpä todellakaan jaksa olettaa että olisi. Jos mielipidettä kysytään, niin mielipiteen saa. Mutta ei kai sen nyt pidä niin kauhea asia olla, jos kaikki eivät jostain musiikista pidäkään.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Walrus
27.04.2006 23:42:21
Mielipidehän se, itse olen Nakedin nähnyt pari kertaa livenä ja ne ovat henkilökohtaisesti ärsyttäneet minua enemmän kuin mitkään muut näkemäni konsertit _ikinä_. Välispiikit pitää vetää englanniksi ja show on sellaista kukkoilua ja mahtipontista vouhotusta. Vaikka tuollasessa musiikissa se rock-kukkoilu on kait osa sitä juttua. Ei vaan iske.

Tuo lontooksi spiikkaaminen ärsytti kyllä kanssa minua suuresti kun kerran olen joutunut bändin livenä näkemään. Keikka kun oli kuitenkin Jyväskylässä missä yleisin puhuttu kieli on kumminkin suomi keskisuomalaisittain murtaen. Jostain syystä koko bändi ja varsinkin se Mike Monroe-wannabe ärsyttää suuresti eikä siinä musiikissakaan mitään mullistavaa ole.
Negativestä olen sen sijaan alkanu diggailemaan nähtyäni bändin useampaan kertaan livenä. Aluksi kyllä suhtauduin vähän vieroksuen tommosiin käveleviin joulukuusiin mutta kun meno on hommassa kohdillaan niin ei minua ainakaan haittaa jos biisit on jonkun mielestä yksinkertaisia tai äijillä maalia naamassa.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Pavelitz
28.04.2006 01:07:42
Kaikki mikä on nyt suosittua niin on teiniä... ja teiniähän EI SAA OLLA. No joo. Ei nyt ihan. Parit ihan hyvät kipaleet mielestäni Negativelta löytyy, mutta on vaan pinttynyt se asenne ettei ne voi olla hyviä. Oon kovasti asenne vammainen tässä suhteessa.

Rok Rok! Tärkeintä, että on ihmisiä jotka nauttii ja negativellä taitaa niitä olla ihan runsaasti.
Rok Rok
Epämuusikko
28.04.2006 01:25:07 (muokattu 28.04.2006 01:25:41)
Kun nyt glamrockista on puhe..

www.opaquebuff.com

Tuolla sivuilla soi 2 biisiä. Sivujen perusteella, onko tämä nyt Negative-perässähiihtämistä vai tr00-glammia? Jakaako tämäkin mielipiteitä kovasti?

Eikö kellään ole edelleenkään Rendez-Vousin vanhoja nettisivuklippejä???

EDIt: Niin, täähän oli "himmailuväliosaa" myöten päästä parhaasta.
It´s easier to give up than allways tried to go up.
Stradlin
28.04.2006 01:32:40
http://www.opaquebuff.com/gallery/IMG_4381.JPG

Tässä on potentiaalia jopa Iron Crossin veroiseksi kulttiklassikoksi.
Ain't It Fun?
HaloOfFlies
28.04.2006 13:15:41 (muokattu 28.04.2006 13:25:31)

Yksi takavuosien teinisuosikki löi pillit pussiin

http://www.iltalehti.fi/osastot/popstars/200604284449953_ps.shtml

Itse olin unohtanut koko yhtyeen, biiseistäänkin tulee näin äkkiseltään mieleen se "Ajetaan Tandemilla", joka oli kaiken lisäksi vielä cover. Käyköhän näille Uniklubeille ja Lovexeille samoin, että ne hajoavat täysin unohdettuina? Siis en sano että käy, vaan spekuloin että mahtaakohan käydä.
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Nipsu
28.04.2006 15:59:21

Itse olin unohtanut koko yhtyeen, biiseistäänkin tulee näin äkkiseltään mieleen se "Ajetaan Tandemilla", joka oli kaiken lisäksi vielä cover. Käyköhän näille Uniklubeille ja Lovexeille samoin, että ne hajoavat täysin unohdettuina? Siis en sano että käy, vaan spekuloin että mahtaakohan käydä.

Mä en edes tiänny, että Tyrävyö on hajonnu...Ja aika varmasti mahtaa käydä niin, että ainakaan jotain Lovexia ei muisteta.
Jormaz
28.04.2006 16:34:31

Itse olin unohtanut koko yhtyeen, biiseistäänkin tulee näin äkkiseltään mieleen se "Ajetaan Tandemilla", joka oli kaiken lisäksi vielä cover.

http://media.stadia.fi/~0302104/rockhuora/Rockhuorapiirrustaa45.jpg
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Walrus
28.04.2006 16:43:40
http://media.stadia.fi/~0302104/rockhuora/Rockhuorapiirrustaa45.jpg

Hoho! Tosi hauska mutta Kodehan ne Ruusujen biisit taitaa pääasiassa tehdä, Ilkka vaan sanoittaa.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
JuliusUK
28.04.2006 17:33:44
Mielipidehän se, itse olen Nakedin nähnyt pari kertaa livenä ja ne ovat henkilökohtaisesti ärsyttäneet minua enemmän kuin mitkään muut näkemäni konsertit _ikinä_. Välispiikit pitää vetää englanniksi ja show on sellaista kukkoilua ja mahtipontista vouhotusta. Vaikka tuollasessa musiikissa se rock-kukkoilu on kait osa sitä juttua. Ei vaan iske.

Käsittääkseni englanninkieliset spiikit johtuu ainakin osittain, ellei kokonaan, siitä että bändi on suomenruotsalainen, ja bändi on todennut spiikkien menevän sujuvammin enkuksi kuin suomeksi.
www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff!
RocknRoll
29.06.2006 13:18:59
Eikö aika moni meistä ole päättänyt 12-vuotiaana että mitä tulee?
Lennu
29.06.2006 13:21:06 (muokattu 29.06.2006 13:21:18)

Eikö aika moni meistä ole päättänyt 12-vuotiaana että mitä tulee?

Kyllä. Mäkin päätin, että meen tehtaalle tekemään diisseliä.
RocknRoll
29.06.2006 13:28:05
Heh, pitää vähän korjata.

eli kukapa meistä ei olisi päättänyt 12v että tulee rokkitähti?
ozmo
29.06.2006 13:46:41
Heh, pitää vähän korjata.

eli kukapa meistä ei olisi päättänyt 12v että tulee rokkitähti?

No mä en ainakaan ollu vielä kakstoistavuotiaana varma et pelaanko valioliigassa vai tuleeko musta rokkitähti.
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)