Aihe: Poor Jim : Keep the Fillet
1
Demostudio
23.12.2005 09:55:47
Bändin nimi: Poor Jim
Kappaleen nimi: Keep the Fillet

URL: http://www.poorjim.net/mp3/Poor_Jim_-_Keep_the_Fillet.mp3 (Mp3)

Melodista rokkia, tunteella.
Primus Donut
29.12.2005 19:38:49

Tämähän kuulostaa aika hyvältä - mieleen pölähti sana "älykkörokkia", mistähän? Ehkä se on tuo tarkka työskentely ja sointujen kuljetus, ja bassolinjat, ja laulumelodiat... Joka tapauksessa tässä on semmoista poveria ja kulmikkuutta joka hyvään musiikkiin erottamattomasti kuuluukin. Hyvä.
Kommenttia tänne ja tänne, kiitos...
jannu
01.01.2006 16:36:24
Höh, se vanha ketju sitten näköjään siirtyi bittiavaruuteen.:(

En nyt kirjoita samaa uudelleen. Sanon vaan, että hieno meininki. Ja että se Police-fiilis on voimistunut viimeaikoina lisää.
Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä?
kassper
01.01.2006 18:07:18

Damn. Tästä tuli hyvä olo! Hienosti sovitettu ja laulajan äänikin sopi omaan korvaan hyvin. Saumatonta soitantaa kaikin puolin.

Introsta tuli mieleen The Cranberriesin Zombie, mutta kuka näitä laskee :D
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
brj
04.01.2006 16:07:14

Kiitämme palautteesta!
kapako
04.01.2006 20:23:41 (muokattu 04.01.2006 20:24:41)

Nam. Tämä maistuu hyvältä. Mulle tuli tästä mieleen mm. Dredg ja Further Seems Forever. Ehkä hiukan suorempaa ja, hmm, voisko sanoa yksinkertasempaa kun Dredg ja FSF, mutta jotain samaa löytyy mun korvaan. Laulajan ääni sopii musaan. Hienoa että ei oo biisiä pilattu särökitaroilla, toimii noi puhtaat/lähes puhtaat kitarat hienosti.

Kuuntelinpa samalla tuolta nettisivuilta löytyvät muutkin biisit, hienoja on. Soittolistalle meni kaikki. Kansa vaatii lisää!
Ei apina posetiivia käskemättä veivaa.
CaptainC
06.01.2006 10:35:27
Olen äärimmäisen kriittinen henkilö, enkä arvostele mitään mikä on mielestäni oikeinkin huonoa! Siksi huomioni kiinnittyy helpommin negatiivisiin seikkoihin...

Soittopuoli mielestäni parhaiten kuosissa

tuotanto: mukavan kuivakkaat soundit, mutta itse kaipaisin vielä ehkä kuivempaa mallia tai sitten hieman tuotetumpaa soundia.

Biisistä: Basson käännökset ja maukkaat sointujutut parasta, säkeistön melodiaa voisi vielä hioa. Kitaraarpeggioväliosaa on jotenkin muutettava, että se toimisi tuossa. Joko kunnolla lisää matskua (synia ym pulputtimia laidoille mulisemaan) tai sitten ihan kuiva kitara aivan naaman eteen. Nyt se on vähän välimallin ratkaisu. Eka välisoitto koko bändilla toimii paljon paremmin!

Lausumisessa parantamisen varaa vaikkakin ihan OK kotimaiseksi!
brj
10.01.2006 08:35:21

Kiitämme palautteesta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt