Aihe: Rankkaa itse maailman kaikkien aikojen bändi!
1
HaloOfFlies
28.06.2006 20:11:12 (muokattu 28.06.2006 20:19:40)

No niin, tässäpä olisi tämmöinen pieni vastakohta noille parhaat yhtyeet-äänestyksille, nimittäin semmoinen missä pääsee itse valitsemaan bändit ja järjestyksen.

Tarvitsee vain ladata tämä taulukko: http://www.avrev.com/bands/BestRockBand_avrev.xls ja sen jälkeen pistää toimeksi.

Eli tuossa siis pitää kullekin bändille antaa pisteet levymyynnistä, biiseistä, innovaatiosta (nämä asteikolla 1-100), sitten live-esiintymisistä, jatkuvuudesta ja satunnaissoitosta (nämä asteikolla 1-50). Näistä sitten lasketaan äänet yhteen. Haastankin arvon Mnettiläiset tekemään tuo taulukko ja sitten näyttämään kymmenen parasta täällä yhteispisteineen. Katotaan että kuinka paljon vaihtelua on.

E: Tuossa taulukossa ei olekaan levymyyntiä sisällytetty, joten maksimipistemäärä on 450 pinnaa.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Hohhoijaa
28.06.2006 20:32:57 (muokattu 28.06.2006 20:33:24)
Siis jokainen tekee omansa ja laitetaan 10 parasta tänne? En vaan osaa.
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
HaloOfFlies
28.06.2006 20:42:37

Siis jokainen tekee omansa ja laitetaan 10 parasta tänne? En vaan osaa.

Jokainen tekee oman taulukon ja laittaa siitä taulukosta 10 parasta bändiä tänne näytille.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
stickyfinger
28.06.2006 21:32:38
En jaksa, en ymmärrä.

Ei niin , liian hankalaa nopeatempoiseen nykyaikaan tottuneelle immeiselle.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
kivi
28.06.2006 21:35:42
En jaksa, en ymmärrä.

Ei onnistu. Vaatisi Excelin, ja sen että osaisi sitä käyttää.

Hirveä vaiva, vähän tuloksia. Eiks tukkimiehen kirjanpito riitä?
( IIIII IIIII II... )
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
Anarkiapurilainen
28.06.2006 22:21:28

Voi helvetti, kylläpä on melkoisen Tekniikan Maailma-henkinen tapa asettaa bändejä järjestykseen. Jotkut ihmiset ilmeisesti tykkäävät arvioida ja jäsennellä kaiken numeerisilla suureilla, minulle riittää fiilispohjainen arviointi ilman numeroja (jos sattuu olemaan sellainen olo että tekee mieli laittaa bändejä järjestykseen. Aika harvoin on.).

Levyarvioissakin pisteytys on turhaa jos arvostelija osaa hommansa, mutta siitä voidaankin kehittää ihan uusi vänkäyskeskustelu. Kaipaan analyysiä, en arvottamista.
Milkop
28.06.2006 22:27:58

Ei musiikki ole tiedettä, se on tunnetta. En jaksa eikä suoraan sanottuna kiinnostakaan.
kyuss
28.06.2006 23:58:50
Threadin aloittaja vois näyttää esimerkkiä ja laittaa ekan listan ilmoille.
sn
29.06.2006 00:16:11 (muokattu 29.06.2006 00:18:58)
Ei ole exceliä =´(. Mistäs sen repäsen?
A.Starving
29.06.2006 00:26:37
Ei ole exceliä =´(. Mistäs sen repäsen?

Imutat open officen netistä, ilmaista hupia ja MS- yhteensopiva,
http://www.openoffice.org/index.html

Ja alkuperäiseen aiheeseen, en kyllä rankkaa. Jokseenkin tyhjänpäivästä touhua
"Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa
McNulty
29.06.2006 15:00:08
Kaikkien aikojen bändejä on niin vaikea luetella kun on niin eri tyylisiä. En osaa verrata omalla kohdalla Panteraa ja Kingston Wallia... ne on kummatkin maailman parhaita sillä omalla sarallaan. Mulla olisi siis 10 ykkössijaa jos kymmenen pitäis luetella (todellisuudessa niitä ykkössijoja on satoja).

1. Pantera
1. Kingston Wall
1. Sepultura
1. The Doors
1. Foo Fighters
1. Led Zeppelin
1. The Jimi Hendrix Experience
1. Scientist
1. Kreator
1. Pink Floyd

Muut 90 voin listata sitten jossain toisessa threadissa.
El zorrero más grande en el mundo
www.myspace.com/dimeshred
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)