Aihe: Jokin mättää mun Sonar/midiasetuksissa,mutta mikä??
1
Jape Muusa
27.06.2006 23:15:39

Ongelmani on seuraavanlainen: En saa projektissani kuulumaan midiraitaa kuin ainoastaan määrittämällä outputiksi Microsoftin GS wavetablen. Oudoksi asian tekee mielestäni se, että edellisessä projektissa ei vastaavanlaista ongelmaa ollut, vaikka midiasetukset ovat aivan samat.
Mun softa on Sonar 5 ja midi-interface on Edirolin um-1sx.
Wintoosan sounds and audio devicesissä on määritetty midi music playback Edirol um-1:ksi,ja jos Sonarprojektissa on midi devices:ssä outputteina Edirol pcr midi out ja Edirol pcr,nii ei kuulu mitään.
Apuva!
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
Jape Muusa
28.06.2006 11:20:39

Osaako/viitsiikö kukaan jeesata? Mä oon ihan aloittelija näissä midihommissa varsinkin ja mulla on ollu tuo Sonar ja Edirol käytössä vasta n. viikon.
Kemppilä
28.06.2006 12:02:51
Kyseessä taitaa olla nyt sellainen tilanne, että tuossa edirolissa ei ole sisäistä midisyntikkaa (?). Eli nyt kun sulla on sonarista valkattuna tuo edirrolin midi-out, niin se tuuttaa sitä roinaa sinne midi-out porttiin, eli sinne pitäisi laittaa joku mokkula soittamaan sitä mididataa.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion
Pojat, te ootte lähteny väärään tanssiin!
Jape Muusa
28.06.2006 16:16:28

Sonarin sisäiset synat saan kyllä kuulumaan. Asia, joka mieltäni askarruttaa on se, että toisessa projektissa raidan outputtina kuuluu Cakewalkin TTS.Tähän `projektiin` en ole kyllä äänittänyt midiä. Toisessa projektissa midiraita on tehty ja se kuuluu vain silloin, ku outputiksi on asetettu Microsoft GS Wavetable.
Näinkö sen kuuluukin olla näillä vermeillä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)