Aihe: Sweet 27 eli liian aikaisin kuolleet rokkarit
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Magic Bullet
26.06.2006 22:25:48
Jätkähän on ihan tyhmä!

HOhooh! Repesin totaalisesti +

Niin... tottahan se on... tyhmä olen. Mutta ei se muuta mun mielipidettä Led Zeppelin III:sta mihinkään suuntaan. Mä vaan en tykkää siitä levystä. Since I've Been Loving You on kyllä hyvä.
greshgurt
27.06.2006 16:28:36
Mun mielestä leka vaikuttaa jokaisen lukemani viestin jälkeen enemmän ja enemmän tosikolta. Mielestäni Kurt Cobain ei kuollut päiväkään liian aikaisin (mitä herran musiikkiin tulee, siihenhän tässä keskustelussa viitataan).

Mun mielestä Kurt Cobain kuoli aivan liian aikaisin kaikin mahdollisin mittapuin ja systeemein. Mutta enpä pistä pahakseni päinvastaisiakaan kommentteja.

Haluaisinhan minäkin joidenkin ihmisten jopa kuolevan. Onneksi en tarpeeksi kovasti.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Juuho
27.06.2006 17:30:58
Mun mielestä Kurt Cobain kuoli aivan liian aikaisin kaikin mahdollisin mittapuin ja systeemein. Mutta enpä pistä pahakseni päinvastaisiakaan kommentteja.

Cobainhan oli täysin kyllästynyt "perinteiseen" Nirvana tyyliin ja olisi varmasti muuttanut Nirvanan tyyliä melko radikaalisti, mikäli eläisi. Olisi ehkä jopa lopettanut koko bändin ja ruvennut tekemään akustista musiikkia, johon Nirvanan Unplugged viittaa.

Tai sitten ei. Sitähän me ei koskaan saada tietää.
greshgurt
27.06.2006 19:38:09
Cobainhan oli täysin kyllästynyt "perinteiseen" Nirvana tyyliin ja olisi varmasti muuttanut Nirvanan tyyliä melko radikaalisti, mikäli eläisi. Olisi ehkä jopa lopettanut koko bändin ja ruvennut tekemään akustista musiikkia, johon Nirvanan Unplugged viittaa.

Niin, ehkä. Olisi sitten tehnyt millaista vaan musiikkia jatkossa, niin kyllä olisin mielenkiinnolla odottanut. Tai nyt mielenkiinnolla kuuntelisin.

Vaikkapa Do Re Mi... sehän on loistava kappale. Ja kai viimeisimpiä mitä Cobain teki.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Jag
27.06.2006 21:18:06

Tai sitten ei. Sitähän me ei koskaan saada tietää.

Niinno en nyt sanoisi että Unpluggedi viittaa siihen että Cobain halusi siirtyä akustisen musiikin pariin. Tekihän niitä Unplugged keikkoja silloin "vähän kaikki".

Mutta Kurtti taisi kyllä jossain haastattelussa mainita, että haluaisi siirtyä akustisen musiikin pariin...
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
nikomati
27.06.2006 23:36:18

Niinno en nyt sanoisi että Unpluggedi viittaa siihen että Cobain halusi siirtyä akustisen musiikin pariin. Tekihän niitä Unplugged keikkoja silloin "vähän kaikki".

Mutta Kurtti taisi kyllä jossain haastattelussa mainita, että haluaisi siirtyä akustisen musiikin pariin...

ja sanoi myös in uteron jälkeen, että on täysin kyllästynyt tapaansa tehdä biisejä, ja että seuraavasta levystä tulisi jtn aivan muuta kuin edeltäjänsä...
hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden
moose_88
29.06.2006 00:01:50
Minusta kuitenkin tuntuu, että Kurt itsekin ymmärsi miten vähän hänellä oli musiikille annettavaa. Kaikki oli jo tehty ja koettu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)