Aihe: Ilosaarirock 2006
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Zarmo
25.06.2006 16:33:22

Kyllä olen menossa.

Kuin myös.

Ei sattumalta olis kyyti-ideoita?
Ota läski, rakastu basistiin!
Vapinamonologeja
Zarmo
25.06.2006 17:48:41 (muokattu 25.06.2006 17:58:21)

äääääääääääääääääääääää

väärä ketju
Ota läski, rakastu basistiin!
Vapinamonologeja
arancia
25.06.2006 22:24:45

Ei ainakaan näillä näkymillä ole tiedossa, samaa olen itsekin miettinyt.
Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi.
zeplin song
26.06.2006 12:00:32
MUDHONEY! ja THE MICRAGIRLS! kuopiolainen bändi muuten.. hitsi,the micragirls tosin taitaa olla klubilla ja se on k-18.. voi hitsi..
I want every fucking girl in the world to pick up a guitar and start screaming.
Cut out
27.06.2006 06:02:11
Cleaning Women ja Katatonia päällekkäin, voi muna.
Takkujakku!
vantage
27.06.2006 08:42:56
Cleaning Women ja Katatonia päällekkäin, voi muna.

Kaikkein pahin päällekkäin menevä on tuo mudhoney ja hyvä reggae.
Paha paha valinta...
Henko
27.06.2006 12:34:12

Damnedin takia voisi vaikka lähteä, mutta en yhden bändin takia viitsi tuonne asti lähteä, kahden päivän lipun hinnalla festareille, joilla on mielestäni Suomen vittumaisimpia järjestelyjä. Kaikesta saa maksaa erikseen, yrittävät kiskoa vielä kieltäämällä autossa nukkumisenkin lähialueilla, tieliikennelain vastaisesti :)
Ei viiti lähtee, vaik ei ois ees rahasta kiinni.
M.net onkin ämmien net.
Anonyymi muusikko
27.06.2006 13:00:33
Tais liput loppua
Voimmie lähtee
t0mmi
27.06.2006 13:01:39

Tais liput loppua

Näin pääsi käymään. Klubilippuja on edelleen saatavilla.
Terminaattori
27.06.2006 14:21:36 (muokattu 29.06.2006 10:47:17)
Jos jollain on lippu/lippuja myytävänä, niin pistäkää pikaviestiä.

Edit: Ei tarvi enään...
soitellen sotaan
kivi
27.06.2006 20:27:13
Damnedin takia voisi vaikka lähteä, mutta en yhden bändin takia viitsi tuonne asti lähteä, kahden päivän lipun hinnalla festareille, joilla on mielestäni Suomen vittumaisimpia järjestelyjä. Kaikesta saa maksaa erikseen, yrittävät kiskoa vielä kieltäämällä autossa nukkumisenkin lähialueilla, tieliikennelain vastaisesti :)
Ei viiti lähtee, vaik ei ois ees rahasta kiinni.

Hm?

Mun kokemuksen mukaan taas Ilosaari on suomen nastoin ja asiakasystävällisin festari, ellei sitä yhtä vuotta oteta lukuun, jolloin toisaalta palkatuilla järjestysmiehillä oli väärä käsitys asioiden kulusta.

Kyllä, tulossa ollaan kuten joka vuosi sitten tieskoska. Lauantaina tosin pitää pistäytyä pikkubroidin häissä, mutta Damnedia en jätä näkemättä, samoin perjantaina pitää ehtiä Töminään katsomaan Kostajien nykykunto - olisiko Olli-Erkki ehkä saanut muistinsa takaisin?
:-)

Autossa nukkumista lähialueella ei mun tietääkseni oo koskaan kielletty, sen sijaan "siviilipysäköinti" Jäähallin parkkikselle, joka on varattu henkilökunnan pysäköintialueeksi on kielletty henkilöiltä joilla ei ole tarvittavaa akkreditointia, ja pysäköinti keskelle leirintäalueiden huoltoreittejä (eli raviradan puoleisen asuntoalueen kadunvarsille) on tietysti kielletty festivaalien aikana, kuten muillakin festareilla joissa on asuinaluetta vieressä (esim Provinssirock).

Ilosaaresta on niin paljon hyviä muistoja, että pakko sinne on joka vuosi mennä, vaikkakin vielä enemmän muistoja kirvoittavat Provinssi, Roskilde ja Ruisrock...
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
obiwan
27.06.2006 21:35:32 (muokattu 27.06.2006 21:36:16)
Jos jollain on lippu/lippuja myytävänä, niin pistäkää pikaviestiä.

http://www.pks.fi/ilosaarirock2006/

KilAPilu, vielä kerkiää perjantaihin mennessä, eihän sitä koskaan tierä...
Anonyymi muusikko
27.06.2006 21:41:47

Autossa nukkumista lähialueella ei mun tietääkseni oo koskaan kielletty, sen sijaan "siviilipysäköinti" Jäähallin parkkikselle, joka on varattu henkilökunnan pysäköintialueeksi on kielletty henkilöiltä joilla ei ole tarvittavaa akkreditointia, ja pysäköinti keskelle leirintäalueiden huoltoreittejä (eli raviradan puoleisen asuntoalueen kadunvarsille) on tietysti kielletty festivaalien aikana, kuten muillakin festareilla joissa on asuinaluetta vieressä (esim Provinssirock).

Nythän on uusinta uutta että jäähallille on rakennettu parkkitalo jonne saa autonsa viedä ennen häppeningien alkua.
Voimmie lähtee
kivi
27.06.2006 22:45:07 (muokattu 27.06.2006 22:52:58)
Tarkastahan Kivi missä se Kostajat esiintyy. Tervetuloa Töminään silti!

t.Töminöitsijä

Kappas, Sulon rekkalavalla.

No, mutta ehtiihän sen katsoa ja sitten tulla Töminään, jos vaikka Korhosen Pete siellä vielä (tai ennakkoon) lauantaisia syntymäpäiviään pitää, eikä silti jää Radiopuhelimet näkemättä.

Näin teemme, ja siellä tavataan taas. (Nyt pitää vain keksiä, miten vakuutamme Sulon järjestäjät, ettei puolesta tunnista Otran pianonsoittoa olla maksamassa 15 euroa, kun ei sinne oo tarkoitus jäädä.)

Mutta hyvää Joensuuta on luvassa.

Kivi
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
Henko
29.06.2006 09:36:00 (muokattu 29.06.2006 09:40:52)

Hm?

Mun kokemuksen mukaan taas Ilosaari on suomen nastoin ja asiakasystävällisin festari

Mun mielestä on vähän ankeaa mm., että molemmille leirintäalueille on omat rannekkeet. Aina sinne sattuu kavereita pitämään leiriä eri paikkoihin. No joo, toki sen festarialueen pitäis olla se pääpaikka, mutta silti. Enkä mä tajua, että jos maksaa viikonlopun parkkimaksun vaikka raviradan vieressä, niin miksi siinä autossa ei saisi nukkua? Näin siellä ainakin kaikille sanottiin. Koitettiin väkisin saada ihmisiä sinne maksullisille telttapaikoille.
Ja yhtenä vuonna mentiin autolla siihen kalliimmalle leirintäalueelle, tarkoituksena nukkua autossa, niin yrittivät portilla periä meiltä väkisin maksun sekä teltta- että autopaikasta. Ei ollut telttaa edes mukana.
M.net onkin ämmien net.
kivi
29.06.2006 10:53:55
Mun mielestä on vähän ankeaa mm., että molemmille leirintäalueille on omat rannekkeet. Aina sinne sattuu kavereita pitämään leiriä eri paikkoihin. No joo, toki sen festarialueen pitäis olla se pääpaikka, mutta silti. Enkä mä tajua, että jos maksaa viikonlopun parkkimaksun vaikka raviradan vieressä, niin miksi siinä autossa ei saisi nukkua? Näin siellä ainakin kaikille sanottiin. Koitettiin väkisin saada ihmisiä sinne maksullisille telttapaikoille.
Ja yhtenä vuonna mentiin autolla siihen kalliimmalle leirintäalueelle, tarkoituksena nukkua autossa, niin yrittivät portilla periä meiltä väkisin maksun sekä teltta- että autopaikasta. Ei ollut telttaa edes mukana.

Siksi, että leirintäalueilla on eri yrittäjät, joista toinen hoitaa myös parkkialuetta. Ainakaan ne raviradan puoleiset leirintä- ja parkkialueet eivät ole Ilosaarirockia, vaan erillisen yrittäjän oma bisnes, siitä syystä siellä myös on tivolilaitteita joita festareille ei ole hankittu.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin näin. Kimmo varmaan oikoo jos erehdyn, ja tarkentaa muutenkin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
t0mmi
29.06.2006 11:51:29

Enkä mä tajua, että jos maksaa viikonlopun parkkimaksun vaikka raviradan vieressä, niin miksi siinä autossa ei saisi nukkua?

Autossayöpymisestä ja massatapahtumien logiikasta on juttua täällä: http://www.ilosaarirock.fi/2006/info/ukk.html#16
Mufasa
29.06.2006 12:59:52

Junalla varmaankin menossa. 15e pääsee opiskelijat muistaakseni.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Henko
29.06.2006 13:00:34

No tossa taitaapi sitten olla kyse leirintäalueen ahneudesta: "Ja yhtenä vuonna mentiin autolla siihen kalliimmalle leirintäalueelle, tarkoituksena nukkua autossa, niin yrittivät portilla periä meiltä väkisin maksun sekä teltta- että autopaikasta. Ei ollut telttaa edes mukana."
vielä 90-luvun lopulla vain ei ollut kaikki ihan noin vaikeaa, mutta kai noi on vaan lieveilmiöitä festarin tajuttomasta suosiosta.
M.net onkin ämmien net.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)