Roku-12 27.06.2006 19:54:19 | |
---|
Elikkäs tilanne on nyt tämä: Olen kesätöissä, josta saan tänä kesänä päälle 500 euroa ja tarvitsen uuden vahvistimen nykyisen 10 wattisen tilalle. Syksyllä tiedossa olisi myös jotain bändi hommiaki, joten vahvistimessa pitsä olla tarpeeksi potkua bändin kanssa soittoon. Soitan rockia ja joskus metalliakin ja bändin tyyli tulee olemaan varmaan hyvin samantyyppinen. Elikkä kokeneemmat saavat auttaa tässä vahvistimen valinassa, koska itse olen pihalla koko hommasta. Kiitos jo etukäteen vastanneille! |
Ja se ensimmäinen kysymys: mitä aiot sillä soittaa? Otetaan oletuksena se metalli, mutta kysytään nyt kuitenkin. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
Roku-12 27.06.2006 20:26:53 | |
---|
No tällä hetkellä Kuuntelen Led Zeppelinin, Black Sabbathin, Jimi Hendrixin, Metallican, Creamin, Canned Heatin Biisejä ja niitä yritän myös soitella. Tossa nyt jotain viitteitä. Eli cleanitkin pitäs olla kohtuu hyvät. |
Chieftain 29.06.2006 23:43:05 | |
---|
Itsellä hankintalistalla on täälläkin paljon kehuja saanut Peavey Valveking. 100- watin putkicombo maksaa ~500 euroa, 50- wattinen on vähän halvempi ja 100W nuppi ja 400W kaappi yhteensä ~800 euroa. Esim. Thomannin sivuilla ( www.thomann.de) enemmän tietoa noista |
oiva tumpeloinen 29.06.2006 23:46:10 | |
---|
Itsellä hankintalistalla on täälläkin paljon kehuja saanut Peavey Valveking. 100- watin putkicombo maksaa ~500 euroa, 50- wattinen on vähän halvempi ja 100W nuppi ja 400W kaappi yhteensä ~800 euroa. Esim. Thomannin sivuilla (www.thomann.de) enemmän tietoa noista Älä ymmärrä tätä väärin, sen ei ole tarkoitus olla vinoilua... Voisitko vähän laittaa linkkejä niihin kehuihin, kun aika vähän olen niihin törmännyt. Muutaman olen kyllä lukenut, enkä negatiivista palautettakaan ole kuullut. Kuitenkin mulle on jotenkin jäänyt ajatus, että harvapa tuommoista on päässyt kokeilemaan ja sitä kautta on vähän porukkaa, joka pystyy siitä jotain sanomaan. |
Chieftain 30.06.2006 00:27:10 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 30.06.2006 00:42:59 | |
---|
|
OU812 30.06.2006 00:56:16 | |
---|
Omistan tuon Valveking -nupin ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Mielestäni venyy eri tyyleihein riittävästi ja soudit ovat varsin kohdallaan, eikä se puhdas kanava niin huono ole kuin jotkut väittävät, todellakaan. Hyvältä se kuulostaa. Säröä riittää pienemmästä rosota kyllä aika raskaaseen touhuun asti. Eli, vahvari meni huomattavasti yli odotusteni, ehdottomasti mainio peli hintaluokassaan. Minun mielestäni. |