Tervehdys kaikille! Lyhyesti kerrottuna soittelen vain omaksi huvikseni hieman kitaraa. Musiikkitietämykseni ei riitä lähellekään nuottien tuottamiseen muutenkin ilmeisen rajallisen aivokapasiteettini vuoksi. Nyt minulla olisi kuitenkin tärkeä pyyntö niille, jotka tuottavat nuotteja kuin liukuhihnalta. Olen bestmanina ystäväni häissä ja vannoutuneena Hurriganes -fanina ystäväni haluaa kirkossa soitettavan yhtyeen "I will stay" kappaleen. Kanttori ei osaa tuota kappaletta, eikä hän ole löytänyt siihen nuotteja mistään. Kysehän ei ole mistään järin vaikeasta biisistä. Nyt pelastaaksemme häätunnelman pyydän nöyrimmästi, että joku voisi tehdä ko. kappaleelle nuotit kanttorille mikäli niitä ei jo valmiiksi jostakin löydy. Jään ikuiseen kiitollisuuden velkaan pulman ratkaisijalle. Ja ne häät olisivat sitten jo lauantaina.. Kiitos jo etukäteen sekä omasta, että hääparin puolesta! |
Tervehdys kaikille! Lyhyesti kerrottuna soittelen vain omaksi huvikseni hieman kitaraa. Musiikkitietämykseni ei riitä lähellekään nuottien tuottamiseen muutenkin ilmeisen rajallisen aivokapasiteettini vuoksi. Nyt minulla olisi kuitenkin tärkeä pyyntö niille, jotka tuottavat nuotteja kuin liukuhihnalta. Olen bestmanina ystäväni häissä ja vannoutuneena Hurriganes -fanina ystäväni haluaa kirkossa soitettavan yhtyeen "I will stay" kappaleen. Kanttori ei osaa tuota kappaletta, eikä hän ole löytänyt siihen nuotteja mistään. Kysehän ei ole mistään järin vaikeasta biisistä. Nyt pelastaaksemme häätunnelman pyydän nöyrimmästi, että joku voisi tehdä ko. kappaleelle nuotit kanttorille mikäli niitä ei jo valmiiksi jostakin löydy. Jään ikuiseen kiitollisuuden velkaan pulman ratkaisijalle. Ja ne häät olisivat sitten jo lauantaina.. Kiitos jo etukäteen sekä omasta, että hääparin puolesta! Soita Remulle! Sillä ov varmana nuotitki siihen ja jos on kova fani, niin kantsii kysästä jos se tulis sen laulaan.. :) |
Tietysti kanttoreillakin on rajallisesti työaikaa käytettävissä, mutta tuntuu, että keskiverron koulutetun kanttorin osaamisella tuo biisi pitäisi blokata huomattavasti nopeammin kuin etsiä nuotit. "Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900) |