HeavyMachinery 27.06.2006 13:33:13 | |
---|
16" China? Pitäis iha tommone 18"/20" saada. Ja jos ovat kovempiäänisiä kuin Wuhanit niin nou thänks. Miks noi kaikkien "isojen merkkien" chinat on tommosia mörköjä?. Mulla oli kans tollainen 16" byzance china , soundi oli hyvä hieman sellaine "kang", Kovaa se soi kuin perkele siksi sen möin about tuplasti wuhanin melu... Nyt mulla on setissä 18" Masterwokkipannu ja sen soundi on aivan tolkuttaman hyvä omaan korvaan. Kannattaa käydä katsastaa se vaihtoehtona jos isoa kiinaa haet.... Niin ennen wokkia mulla oli 20" wuhani sen tilalla..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Sa(n)kari 27.06.2006 16:47:16 | |
---|
onko kokemuksia tommosesta 18'' thin crashista? Paljokohan moisella olisi hintaa? On, loistava pelti kyllä. Pehmeä kun mikä, mutta silti erottuva. Eehana. Hintaa en nyt muista, oisko se ollu siellä jossain 250 € tietämillä. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
On, loistava pelti kyllä. Pehmeä kun mikä, mutta silti erottuva. Eehana. Hintaa en nyt muista, oisko se ollu siellä jossain 250 € tietämillä. Siis siitä saa pulittaa suunnillen saman minkä 14'' medium haitsuista :D "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
glum 27.06.2006 18:17:51 | |
---|
Heippa. |
WyW 28.06.2006 10:44:19 | |
---|
Nyt mulla on setissä 18" Masterwokkipannu ja sen soundi on aivan tolkuttaman hyvä omaan korvaan. Kannattaa käydä katsastaa se vaihtoehtona jos isoa kiinaa haet.... Niin ennen wokkia mulla oli 20" wuhani sen tilalla..... Onko noita jossain Tampereella myynnissä? Siis Masterworkkei. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
eino mutku 28.06.2006 11:09:21 | |
---|
Onko noita jossain Tampereella myynnissä? Siis Masterworkkei. Vertikaalissa Aleksanterinkadun ja Verkatehtaankadun kulmassa. kalamies#23 >-)))>
"Väärä ääni arasti soitettuna on väärä ääni, mutta väärä ääni rohkeasti soitettuna on tulkintaa." |
HeavyMachinery 28.06.2006 11:09:34 (muokattu 28.06.2006 11:09:56) | |
---|
Onko noita jossain Tampereella myynnissä? Siis Masterworkkei. 'Yep ! Vertikaalissa on ja mitä ei ole hyllyssä niin tilaavat turun liikkeestä....... Edit: Damn 13sec.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
eino mutku 28.06.2006 11:17:15 | |
---|
'Yep ! Vertikaalissa on ja mitä ei ole hyllyssä niin tilaavat turun liikkeestä....... Edit: Damn 13sec.... Yes!!! Virhe: Tyhmä tai liian nopea kirjoitus kalamies#23 >-)))>
"Väärä ääni arasti soitettuna on väärä ääni, mutta väärä ääni rohkeasti soitettuna on tulkintaa." |