Aihe: Millasia kappaleita olet säveltänyt?
1 2
Synastikki
27.06.2006 14:28:27

Hevibiisejä bändille gp:llä tehnyt :)
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
Ashlak
15.07.2006 12:52:56
Midillä olen värkännyt pääosin iskelmiä. Muutama on mennyt kaupaksikin ja vasta lähti demokuorma jälleen erääseen yhtiöön kuunteluun. Pariin lastenohjelmaankin olen musaa tehnyt tv2 Pikku Kakkoseen jokunen vuosi sitten. Jalostusastetta ollaan nostettu sitten demojen osalta mm. lauluosuuksineen kaverin pajalla.

Mitä? :D Noi musat haluaisin kuulla jotka meni ihan telkkariin. :) Minne sinä olet kaupitellut noita kappaleita ja minne ne lopulta ovat päätyneet?
Aina ei voi voittaa.
Ukko
15.07.2006 21:01:57

Midillä olen värkännyt pääosin iskelmiä. Muutama on mennyt kaupaksikin ja vasta lähti demokuorma jälleen erääseen yhtiöön kuunteluun. .

Pari vuosikymmentä sitten eräs nimekäs tuottaja olisi halunnut "ostaa" tuotoksiani ja jalostaa niitä sitten. En ottanut yhteyksiä tuon "oston" takia. Muutenkin, jos omien biisien suhteen on jonkinlaisia odotuksia tms. niin ei halusta kuule niitä omasta formaatista riistettyinä kuultavan.
Sertzo S
16.07.2006 10:59:14 (muokattu 16.07.2006 11:01:07)
Mitä? :D Noi musat haluaisin kuulla jotka meni ihan telkkariin. :) Minne sinä olet kaupitellut noita kappaleita ja minne ne lopulta ovat päätyneet?

Jos nuo ohjelmat uusitaan esim. Pikku Kakkosella joskus, niin sitten ne on mahdollista kuulla uudelleen. Minulla ne ovat arkistossani Yle:n tekemillä VHS-kaseteilla, joita on myytävänä mm. TV2 shopissa Tohlopissa Tampereeella, jos siellä sattuu vieraileen. Lienee niitä voi kait tilata yleltä uskoakseni muutoinkin. Nykyisin luulisin jopa DVD:nä

Se, että yleensä sain niitä kaupaksi on erään ystäväni tekemät sarjat tv:lle, joihin hän pyysi minulta musiikin ja jotka Yle:n päättävät henkilöt ensin osan kuultuaan näytteinä hyväksyivät minut sitten musiikin tekijäksi.
Ashlak
16.07.2006 20:57:21
Jos nuo ohjelmat uusitaan esim. Pikku Kakkosella joskus, niin sitten ne on mahdollista kuulla uudelleen. Minulla ne ovat arkistossani Yle:n tekemillä VHS-kaseteilla, joita on myytävänä mm. TV2 shopissa Tohlopissa Tampereeella, jos siellä sattuu vieraileen. Lienee niitä voi kait tilata yleltä uskoakseni muutoinkin. Nykyisin luulisin jopa DVD:nä

Se, että yleensä sain niitä kaupaksi on erään ystäväni tekemät sarjat tv:lle, joihin hän pyysi minulta musiikin ja jotka Yle:n päättävät henkilöt ensin osan kuultuaan näytteinä hyväksyivät minut sitten musiikin tekijäksi.

Aika siistiä... Etenitkö virallisesti musiikin tekijäksi telkkariin vai oliko tuo vain poikkeus? :)
Aina ei voi voittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)