Aihe: Saksa 2006: yksittäiset ottelut ja virtuaalinen kisastudio
1 2 3 4 525 26 27 28 2966 67 68 69 70
Dead Star
27.06.2006 09:44:13

...jäähyjen kalastelu oli minimissä. Harvinaista herkkua nykyisin...

Jalkapallossa varsinkin.

Ja ihan pakko oli, sori ;)
A man's cacadu is a man's cacadu. IMIK #14
Mika Antero
27.06.2006 09:49:18
Jalkapallossa varsinkin.

Ja ihan pakko oli, sori ;)

Oho... Ei pitäis unenpöpperössä kirjoitella mitään. Olen varmaan tarkoittanut vapaapotkuja tai kortteja. Tai jotain...
tigrushka
27.06.2006 10:06:10
Täähän on ollut loistava futispäivä. Italia jatkoon ja sitten saatiin rankkaritkin, ja sympaattinen Ukraina kans vielä niistä mukaan. Enpä kyllä muista nyt toista rankkukisaa jossa toinen olisi jätetty nollille.

Eka matsi ajoi kyllä parvekkeelle ja jääkaapille mutta jälkimmäinen oli jännä, rankkarikisa minustakin ainoa lajissaan! Hienoa että Ukraina meni jatkoon, uutta verta ja väriä. Vielä kun Ghana tekisi saman.

Viva España! Ay!
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
Jani The Rock
27.06.2006 11:19:04

Oli viileitä jätkiä ne Ukrainan rankkareiden vetäjät.
The road never ends for me, kid.
w the greatest
27.06.2006 11:31:17
Tästähän ei ole epäilystä.

En minäkään usko ranskan voittoon mutta maaliton tasapeli on aina mahdollinen. Kyllä oli tosiaan ukrainalla melko kylmähermoiset rankkarin vetäjät.
Arttuu, varoppa hiihtäjiä! Hei Arttuu, varoppa hiihtäjiä!
tigrushka
27.06.2006 11:39:35
Kylmäpäisiä kyllä nuo Milevskiy, Rebrov ja Gusev! Ainoastaan kapteeni Shevchenko epäonnistui.

Jännä nähdä miten Ukrainan pojat pärjäävät Italian kanssa.
anttipi
27.06.2006 11:41:15 (muokattu 27.06.2006 11:41:43)

Höh, olis Aussit saanu voittaa. Se Italian pilkkukin oli mielestäni hieman köykäisin perustein vihelletty.
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Jani The Rock
27.06.2006 11:50:59

Jännä nähdä miten Ukrainan pojat pärjäävät Italian kanssa.

Tolla pelityylillä saattavat pärjätä hyvinkin.
Hargon
27.06.2006 11:51:09
Salaperäisen kiinalaisen liikemiehen kanssa päätettiin, että Ghana voittaa tänään Brasilian 2-1. Lahjominen kävi loppujen lopuksi helposti; annettiin vaan Ronaldolle muutama alennuskuponki Heseen.
She's dead! Wrapped in plastic.
Jani The Rock
27.06.2006 11:53:42

Salaperäisen kiinalaisen liikemiehen kanssa päätettiin, että Ghana voittaa tänään Brasilian 2-1. Lahjominen kävi loppujen lopuksi helposti; annettiin vaan Ronaldolle muutama alennuskuponki Heseen.

Ronaldo, tuo jalkapallon Elvis.
greshgurt
27.06.2006 11:57:43
Höh, olis Aussit saanu voittaa. Se Italian pilkkukin oli mielestäni hieman köykäisin perustein vihelletty.

Joo, olihan se. Jalkapalloilun jumalalla (tuomaria paljon korkeampi) on tapana joskus kyseenalaisin keinoin valita kahdesta hyvästä se parempi :)
Olen tietoisesti nai(i)vi.
porcupine
27.06.2006 12:06:01
kyseenalaisin keinoin

Jep, "Italia" ja "kyseenalaisin keinoin" toimii paljon paremmin kuin esim. "Italia" ja "herrasmiesmäinen toiminta".
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
greshgurt
27.06.2006 12:06:49 (muokattu 27.06.2006 12:07:55)
Jep, "Italia" ja "kyseenalaisin keinoin" toimii paljon paremmin kuin esim. "Italia" ja "herrasmiesmäinen toiminta".

Rankkari oli Italian vika?

Itsehän puhuin Jalkapalloilun jumalasta, joka kuiski tuomarin korvaan oikealla hetkellä. Ei italialaiset itselleen rankkaria viheltäneet eikä siihen muutkaan pelaajat pysty.
texjazz
27.06.2006 12:12:27

Tolla pelityylillä saattavat pärjätä hyvinkin.

Eivätkä pärjää. Italia voittaa 1-0 ja kukaan ei ole tyytyväinen.

Näistä uusista maista ei taida mukana olla kuin Ghana ja Ukraina. Joten joka MM-kisoissakin loppupeleissä on aina samat maat.

Neljän vuoden päästä finaalissa pelaavat Suomi ja Jamaika.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
porcupine
27.06.2006 12:27:37
Rankkari oli Italian vika?

Joo, tuomari mokas ja käsittämättömän pahasti, mutta Italia osoitti jälleen yhden pelikirjansa kappaleen toimivan käytännössä: aina kannattaa kaatua rangaistusalueella. Kyllä spagettimies myös rankkaria haki: pakin ohi kun olisi päässyt kävelyaskeleella.
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
greshgurt
27.06.2006 12:40:50
Joo, tuomari mokas ja käsittämättömän pahasti, mutta Italia osoitti jälleen yhden pelikirjansa kappaleen toimivan käytännössä: aina kannattaa kaatua rangaistusalueella. Kyllä spagettimies myös rankkaria haki: pakin ohi kun olisi päässyt kävelyaskeleella.

Tuo nyt on minusta vähän sama kuin sanoisi, että kyllä se Titanic olis voinut jäävuorensa väistää, olisi vain vähän kääntynyt. Oli niin sanotusti Grosso vauhdissa, näin näin. Saatoin kyllä nähdä väärinkin. Kyllä nykyaikoina maailmanluokan pelaajat osaavat kaatuillakin. Edelleenkään se vaan ei ole mistään Italian pelikirjasta, vaan sitä tekevät muutkin, ehkä kaikki.
Jani The Rock
27.06.2006 13:06:43

Jalkapalloilun jumalalla (tuomaria paljon korkeampi) on tapana joskus kyseenalaisin keinoin valita kahdesta hyvästä se parempi :)

Viittaatko nyt ns. "Jumalan käsi" -episodiin? ;)
tigrushka
27.06.2006 14:19:04
Jalkapalloilun jumala

Eilen kyllä kieltämättä nauratti kun se yksi sveitsiläinen keekoili ja kärtti yleisöä "osallistumaan" ja sai hetken päästä oman pelaajan nappulakengästä takaraivoon... JJ taisi ajatella että jo riittää se hilluminen. ;D
A.Starving
27.06.2006 14:25:12
Joo, olihan se. Jalkapalloilun jumalalla (http://www1.istockphoto.com/file_th … /2/istockphoto_997983_pay_money.jpg) on tapana joskus kyseenalaisin keinoin valita kahdesta hyvästä se parempi :)
Onneksi Italiaa varten on keksitty rangaistuspotkukilpailu, jossa antisankarin viitta saadaan tukevasti joukkueen ainoan suht rehdin kaverin harteille.
"Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)