Aihe: Kappale joka on oikeasti vaikuttanut sinuun?
1 2 3 4 5 6
DVD-SOITIN
12.05.2006 17:42:11
Ihan lähiaikoina: Helloween - Keeper Of The Seven Keys
Perkele.
Berserkki
12.05.2006 18:01:24
Ozzy Osbourne - Paranoid(live with Rhandy Rhoads)
Siitä se touhu meikäläisellä alko.
"joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk
ruuvimeisseli
12.05.2006 20:16:03

Metallica - Master of Puppets hevikappaleista. Latasin kappaleen netistä ihan vitsillä ("rölölöö, jotai hevii eisssäääh.. kummiskin jotain örinää ja rölölölölöl tästä saa hyvät naurut"), mutta sitten kun kuuntelin sen pari kertaa niin jokin siinä iski. Sitten kuuntelin lisää kappaleita ja ostin Master of Puppetsin ja..
Matjardo
12.05.2006 20:28:57
In Flamesin uuden levyn biiseistä moni, fleeces ja se missä laulaa Lisa Micowski(tai jotain sinne päin)
Tuo fleeces on oikeasti Leeches, ja se missä Lisa Miskovsky laulaa on Dead End.
Ei mulla muuta :P
Two beers or not two beers?
Diego
13.05.2006 12:26:56
Aika paha mennä sanomaan, kun se kaikki sattui kuin varkain.

Sentencedin ekat iski aika lujaa. Siitä taisi lähteä hevi-diggailu alulle.

Steve Vai - Passion & Warfare levy kokonaisuudessaan sai tarttumaan kitaraan.

Noista se lähti, eikä ole pois mennyt.
"Kyl mää sen JEMIN vielä hommaan"
Thanatopsis
26.06.2006 20:02:47
Matt Uelmenin säveltämä "Tristram", joka löytyy kummastakin Diablo-pelistä (joskin erilaisina versioina). Juuri sellaista musaa mitä haluaisin itse osata soittaa ja säveltää.
Farewell happy fields. Where joy forever dwells.
Benizakura
27.06.2006 14:51:16
Holy warssi ja puppets.
Herba
28.06.2006 22:46:12
Deathin Spirit crusher. Siitä ei ottanut aluksi selkoa yhtään mutta pakko oli vaan soittaa.
Die Giraffe sei ein Verhextes Pferd.
doom crew
29.06.2006 17:48:00

Master of puppets siitä lähti koko hevi homma kun olin noin 8 vuotias. mutta tässä viime aikoina suurimman vaikutuksen teki ehdottomasti bls:n in this river
EiSeMitään
30.06.2006 12:53:27
Master of puppets siitä lähti koko hevi homma kun olin noin 8 vuotias. mutta tässä viime aikoina suurimman vaikutuksen teki ehdottomasti bls:n in this river

Hevimusiikkiin ohjasti Ozzy.Joskun 1 luokalla kaverilla oli randyn Blizzard of Ozz ja sen kun kuulin niin tärähti pahasti päässä.Sivuvaikutukset näky edelleen :D
Rankempaan musiikkiin veti sitten Pantera.
Juustonaksu
30.06.2006 21:13:35
Ensimmäisiä oikeasti vaikuttaneita, mitä kuunteli vuosia ja vuosia ja varmaan vieläkin... Hmm. Sanoisin, että jokin Nightwishin kipale. Varmaan joku Sacrament of Wilderness. Omaan kitaransoittoon eniten kannusti Nightwishin väännös Crimson Tide / Deep Blue Sea -leffamusiikeista.

Samoin yksi taisi olla Sonata Arctican Silence-levyn loppukipaleita. Varmaan The Power of One.

Nykyään on tullut itseasiassa hyvin harvoin mitään todella pitkään vaikuttavaa kappaletta. Ehkä joku Finntrollin Trollhammaren (heh, tiedän...) tai tai tai no onhan noita. Paha nimetä yhtä kappaletta, kukin menee fiiliksen mukaan. Sellaista todella todella vaikuttavaa en ole vielä kohdannut. Toivon löytäväni sen bluesin/progen maailmasta.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Nieby
30.06.2006 21:47:01
kyllä se paranoid oli joka minut muutti "hopparista" hevimieheksi.. aluksi oli vain paranoid ja iron man ja kaikki muut olivat mielestäni "humppaa" kun iskä kuuntelutti mulla muita sabbathin biisejä, mutta siitä se sitten lähti.. sitten tuli maiden, megadeth ja muut.. ja alkoi myös oma bänditoiminta ja huipulla ollaan XD
Paranoid Trooper
30.06.2006 23:46:12

Stam1na - Paha Arkkitehti

Tää ei oo mun mielestä se paras ikinä biisi.

Tää ei oo mulla kestokuuntelussa.

Mut tää biisi oli se biisi joka sai mut ajattelemaan "Tätä mä haluun soittaa. Tää on mua varten."
"If I flip the switch, I go on the killzone mode...when I shred I kill people and suddenly they just drop..." -John Petrucci.
S.M.A.K. - jäsen.
Deathrace King
01.07.2006 00:13:09

Scorpions - Blackout

Kaverin kanssa(jonka kanssa myöhemmin perustimme Garden Of Fear -nimisen melodista death metallia soittavan bändin) ala-asteella ollessamme kuunneltiin Scorpareita vinyyliltä ja jääpallomailat kitaroina riehuttiin ja hypittiin tämän biisin tahdissa. Oi niitä aikoja :D
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Tietokone
03.07.2006 13:10:31
COBin Silent Night, Bodom Night. Sen kuuleminen muutti elämäni.
You know what? First came the 80's, and kicked some ass. Then came the 90's, and kicked more ass. And then came the 2000's and now nobody has a clue. - Vinnie Paul
Samppa90
03.07.2006 17:34:23
Sepulturan Mass hypnosis ja Chillareiden In the shadows ja hate me.
Hevi-Mies on eri mies.
snowwiewolf
03.07.2006 20:18:15
Norther: Nothing
kuuntelen sitä aina, kun masentaa ja itken sitten laulun ajan. Sen jälkeen yleensä tuntuu paremmalta.

Pantera: Walk
Juu, hyvä aggression purkulaulu, mutta se on myös ensimmäinen laulu, jonka lauloin tuntemattomalle yleisölle. Hevi Cornerissa esiinnyin ja yksi tyyppi putosi penkiltä, toinen moshasi ja kaverit oli shokissa, kun hento, lyhyt tyttönen karjui mikkiin.

Metallica: Master of Puppets

Viimeisin laulu, jonka olen Hevi Cornerissa laulanut. Olen ujo, herkkä ja jännitän esiintymistä ja lisäksi minulla on ollut epäilyjä laulajan/esiityjän taidoistani.

Koko baari jorasi mukana ja aika suuri osa tuli seisomaan lavan eteen fanittamaan...Ja eräs englantilainen herra tuli onnittelemaan ja puhui jotain "erikoisesta naisen äänestä" en paljoa erottanut muusikin takia, mutta tohkeissaan oli.

Ei ole enää niin paljoa jännitystä :)
juici
03.07.2006 20:37:16

Impaled Nazarene - Condemned to hell (Shemhamforah -demoversio)

Kaverilla oli Decade of Decadence kokoelma ja kuunnellutti minulla muutamia biisejä. Sitä ennen rankinta kuulemani musiikki oli varmaan Nirvana tai satunnaiset Metallican biisit. Mutta tuo biisi iski tajuntaan kuin Lokomon 60 kilon alasin. Voiko näin rankasti ja räkäisesti soittaa? Siitä alkoi ko. bändin diggailu ja samalla laajensin musiikkimakuani enemmän metallin suuntaan. Ja samalla tiellä ollaan edelleen.

Tämä siis vain raskaamman musiikin saralla.
Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö."
hullu_ukko
04.07.2006 01:15:20 (muokattu 04.07.2006 01:15:55)
Raskaamman musiikin pariin ohjasi Cowboys from hell ja nyt viimeaikoina Metallican One on ohjannut mieltymyksiä hieman progressiivisempaan suuntaan.

E: Vai lasketaanko One progressiivisemmaksi?
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)