Sarko 23.06.2006 17:03:14 | |
---|
John Myung. Joku rajahan on mauttomuudellakin. Stakes are high, but so am i. |
Rämppy 26.06.2006 09:49:15 | |
---|
Uukakkosen basisti. Munatonta ja svengitöntä soitantaa. Mutta eipä niiden rumpalikaan svengaa. U2 on maailman epäsvengaavin orkesteri. Mutta eihän svengi olekaan niiden juttu. Kyllä mä silti aika monesta U2-biisistä tykkään. En sitten malttanut olla sanomatta. |
hollmi-5 26.06.2006 14:09:22 | |
---|
Uukakkosen basisti. Munatonta ja svengitöntä soitantaa. Mutta eipä niiden rumpalikaan svengaa. U2 on maailman epäsvengaavin orkesteri. Katsopas joku viimeisimmistä tallennetuista livekeikoista DVD-formaatissa. Kyllä soitto minusta svengaa hyvin. Basisti ja rumpali soittavat mukavan juurevasti musaa tukien ja itseään turhaan korostamatta. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Ei se Gene mikään toivoton ole, hyvin soittaa esim. Kiss Unpluggedissa. Monilla levyillä ei edes soita. Mutta ärsyttää se kyllä, tosin muista kuin musiikillisista syistä. Niinpä, kuulinpa tuossa jehua päivänä eräänä, että jätkä olis omien sanojensa mukaan käyny harjaamassa yli 6000 pirkkoa. Se on varmasti enemmän, kuin mitä minä tulen koskaan edes kättelemään, edes miehiä. Kuinka paljon tämä asia ärsyttää! Tosimies ei välitä |
Nazareth 26.06.2006 19:35:27 | |
---|
Basistit joilla on basso niin korkealla kun voi ja just joku 6 kielinen, hyh Kompskomps. On. IMIK #27 AKKK#6 |
ekikoo 26.06.2006 23:52:59 | |
---|
Tänään tuli Conanissa se U2-spesiaali, minusta aika tylsä livemeno, mutta mitäpä sellaisessa tunkkaisessa studiossa voikaan odottaa. Pitäisi ensin nähdä muuta videomateriaalia. Saako täällä turpaan jos sanoaa Flea:ta ärsyttäväksi? Onneksi ihailen häntä vaikken bassotyyppiä olekaan. Rölölö, mitäköhän edes teen tällä palstalla... ...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
jjylli 27.06.2006 02:24:41 | |
---|
Tänään tuli Conanissa se U2-spesiaali, minusta aika tylsä livemeno, mutta mitäpä sellaisessa tunkkaisessa studiossa voikaan odottaa. mun mielestä se studiolivehomma conanin showssa on parasta musan alalta mitä nykyään töllöstä tulee. bändit vetää hyvällä soundilla pienellä stagella ilman sen kummempia systeemejä. näkee ja kuulee mitkä bändit toimii oikeesti. muuten mä nyt siitä ohjelmasta välitä.. |
ekikoo 27.06.2006 14:19:54 | |
---|
^ Ajattelin lähinnä sitä että tuollaisissa "rajoitetuissa" olotiloissa, jossa yhtye soittaa lähinnä kameroille yleisön istuessa kaukana tuoleissa, bändin liveluonne ei pääse oikeuksiinsa, mikäli sellaisen omaa... ...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
jjylli 27.06.2006 19:17:18 | |
---|
^ Ajattelin lähinnä sitä että tuollaisissa "rajoitetuissa" olotiloissa, jossa yhtye soittaa lähinnä kameroille yleisön istuessa kaukana tuoleissa, bändin liveluonne ei pääse oikeuksiinsa, mikäli sellaisen omaa... olen eri mieltä, mutta ollaan vaan erimieltä. kirjoitetaankohan erimieltä yhteen? |
hollmi-5 27.06.2006 23:12:34 (muokattu 28.06.2006 00:06:54) | |
---|
kirjoitetaankohan erimieltä yhteen? Kyllä vain ainakin minun mielestä kirjoitetaan. Taivuta sanaa. Jos molemmat sanat taipuvat, on kyseessä erikseen kirjoitettavat sanat. Tämä on vaikeaa, mutta miettimällä asia selviää. Erimielinen, erimielisten... Ei eristen mielisten jne. Vertaa: punaisten autojen, hyvien basistien, parhaiden rumpalien ;-) http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
mr.bungle 27.06.2006 23:17:11 | |
---|
Kyllä vain ainakin minun mielestä kirjoitetaan. Taivuta sanaa. Jos molemmat sanat taipuvat, on kyseessä erikseen kirjoitettavat sanat. Tämä on vaikeaa, mutta miettimällä asia selviää. Erimielinen, erimielisten... Ei eristen mielisten jne. Vertaa: punaisten autojen, hyvien basisttien, parhaiden rumpalien ;-) Ei kirjoiteta :). bassolla hanuriin |
Royal Banzai 28.06.2006 00:01:51 | |
---|
Kyllä vain ainakin minun mielestä kirjoitetaan. Taivuta sanaa. Jos molemmat sanat taipuvat, on kyseessä erikseen kirjoitettavat sanat. Tämä on vaikeaa, mutta miettimällä asia selviää. Erimielinen, erimielisten... Ei eristen mielisten jne. Vertaa: punaisten autojen, hyvien basisttien, parhaiden rumpalien ;-) Ei kai "eri" ole adjektiivi? |
sirdickyj 28.06.2006 00:04:14 | |
---|
olen eri mieltä, mutta ollaan vaan erimieltä. kirjoitetaankohan erimieltä yhteen? "Eri mieltä"-> "erimielisyys". Näin se on. Siitä silloin tällöin sekaannusta. Mark 3 on miesten Purple |
hollmi-5 28.06.2006 00:09:12 | |
---|
Erimieliset basistit ärsyttävät minua ;-) http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
ötzi 28.06.2006 00:09:50 | |
---|
Tom Araya miksi hän ärsyttää? koska soittaa plekulla? huono saundi? minusta mies hoitaa hommansa kotiin tyylikkäästi. ja tuohon pleku kysymykseen hän sanoi että soitti ennen sormilla mutta ei saa yhtän agressiivista saundia sormilla. ja henk.koh. pidän slayerin bassosaundista. ja ei tuo araajan poika taida ihan turha olla taitojenkaan puolesta. ....asiaan, minua ärsyttää uniklubin basisti, tämä johtuu siitä että näin soundissa promokuvan bändistä ja basistilla oli sepalus auki, tyhmä ilme ja hiukset sekaisin. jostain syystä mulle on jäänyt semmonen päähänpinttymä siitä kuvastaettä se ajattelee kumminkin että -nyt kun minä olen basisti pitää olla tyhmännäköinen ja pistetäänpä tuo vetskari auki niin kylläpäs uskottavuus nousee ja tukkaa vähän sekasin. näin se homma toimii. ei muuta Nainen on kuin viskipullo, Sisäpuoli on ulkopuolta tärkempi. mutta tuskin paranee vanhetessa.. |
kyuss 29.06.2006 10:35:23 (muokattu 29.06.2006 10:36:32) | |
---|
Kaikki basistit joiden soitossa ei oo potkua, ts. jotka soittaa heviä sormilla. On joitakin poikkeuksia. Mut aika vähän. EDIT: Heh, joo, Gene Simmons on aivan kamala basisti, mutta hyvä bisnesmies. |
J.Hollström 29.06.2006 14:20:49 | |
---|
Kaikki basistit joiden soitossa ei oo potkua, ts. jotka soittaa heviä sormilla. Eli potku lähtee plektrasta. Oolrait. |
Samu S. 29.06.2006 14:22:10 | |
---|
Eli potku lähtee plektrasta. Oolrait. Ainakin hevimusiikissa, tiemmä. |
J.Hollström 29.06.2006 14:22:49 | |
---|
Ainakin hevimusiikissa, tiemmä. How about Steve Harris? |
Karlsson 29.06.2006 14:23:31 | |
---|
How about Steve Harris? Munatonta räpellystä. |