Aihe: Sooloskaba 48 äänestys
1 2 3
arrgh
26.06.2006 01:25:36 (muokattu 26.06.2006 01:41:53)
Juhannusjäähypenkiltä kantautui korviini seuraavanlaista tietoa: skaban ykkössijan pääsivät jakamaan Safaweb ja T-Man 5000. Tässä lopulliset tulokset: http://jucciz.com/kuvia/misc/sooloskaba48_pisteet.png
Tässä ketjussa voittajaehdokkaat saavat haluamallaan tavalla selvittää keskenään, kumpi vetää seuraavan skaban.
T-Man 5000
26.06.2006 02:35:36
Vai on kisaisäntä huilaamassa. No kiitokset kuitenkin sinne suuntaan vielä kerran hyvästä soolotaustasta. Kiitokset myös kaikille äänestäneille.

Menin tuossa aikaisemmin optimistisuuden puuskassa jo väsäämään uuden taustan, vaikka tuloksesta ei ollut varmuutta. Eli olen valmis vetämään seuraavan skaban.

Kilpailussa voisi olla toisaalta kaksikin taustaa, yksi molemmilta voittajilta. Osallistujien pitäisi soittaa soolot molempiin ja pisteet annettaisiin niille, jotka klaaravat kummatkin parhaiten. Tällöin se olisi eräänlainen Soolokunkkuskaba.

Mitäs tuumaat Safaweb? Ja voi muutkin kommentoida.
mindsnare
26.06.2006 08:22:58
Vai on kisaisäntä huilaamassa. No kiitokset kuitenkin sinne suuntaan vielä kerran hyvästä soolotaustasta. Kiitokset myös kaikille äänestäneille.

Menin tuossa aikaisemmin optimistisuuden puuskassa jo väsäämään uuden taustan, vaikka tuloksesta ei ollut varmuutta. Eli olen valmis vetämään seuraavan skaban.

Kilpailussa voisi olla toisaalta kaksikin taustaa, yksi molemmilta voittajilta. Osallistujien pitäisi soittaa soolot molempiin ja pisteet annettaisiin niille, jotka klaaravat kummatkin parhaiten. Tällöin se olisi eräänlainen Soolokunkkuskaba.

Mun mielestä olis parempi, jos olis vaan yks tausta, mut annetaan enemmistön päättää -> huutoäänestys.
touhis
26.06.2006 09:10:11
Jo tällä nykymuotoisella skaballa kaikkien soolojen kuunteleminen on aikaa vievää touhua. Sitten jos vielä kaksinkertaistetaan soolojen määrä, niin kuka niitä jaksaa enää kaikkia kuunnella?
Ainekset: vesi, ohramallas, humala, hapettumisenestoaine (E224)
Safaweb
26.06.2006 11:25:44

Lähetä se sun tausta mulle, niin maustan sitä hieman. Sitten olis vaan yks yhteinen tausta, joka on parempi vaihtoehto, IMO :)
Zicherrrrrrrrrrrrr last.fm/Kaunotukka
pes
26.06.2006 12:06:00
No mulle ihan sama. Heittäkää vaikka molemmat oma tausta, tuleepahan enemmän soiteltavaa. voihan tuota kisa aikaa pidentää ja pitää niinku 2 skabaa samaan aikaan.

Tai sit arpoo kumpi pitää.
T-Man 5000
26.06.2006 13:29:36 (muokattu 26.06.2006 13:52:07)
Tulikin tässä mieleen, että pitäisikö kilpailusääntöihin tehdä sellainen lisäys, että kahden tai useamman kilpailijan päätyessä tasapisteisiin voittajan valitsee kilpailun vetäjä.

Lähetä se sun tausta mulle, niin maustan sitä hieman. Sitten olis vaan yks yhteinen tausta, joka on parempi vaihtoehto, IMO :)

Voinhan mä lähettää, mut kuinka mä pystyn elään sen kanssa, jos sä laitat ketsuppia mun kaviaariin? :)
Urmas Potkuri
26.06.2006 13:59:29

Miksikäs ei voisi olla tässä nimenomaisessa skabassa kaksikin taustaa?
Noin vaihteeksi ja mielenvirkistykseksi. Mutta sama tuo minulle tietenkin on.
olisi se tietysti semmoinen "monipuolisuustesti" osanottajille. Mielenkiintoista.....
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
mindsnare
26.06.2006 14:16:28
Voinhan mä lähettää, mut kuinka mä pystyn elään sen kanssa, jos sä laitat ketsuppia mun kaviaariin? :)

Mitäs jos tehtäis näin, että leikattais ja liimattais se ketsuppi sinne kaviaarin perään tahi toisinpäin, kuitenkin niin, että olis 2 taustaa yhdessä pötkössä ja kesken kaiken tapahtuis mullistava rakennemuutos siinä taustassa? Joko feidaamalla tai töksäyttämällä, jos se muuten vaan natsaa?!
Safaweb
26.06.2006 14:26:47
Mitäs jos tehtäis näin, että leikattais ja liimattais se ketsuppi sinne kaviaarin perään tahi toisinpäin, kuitenkin niin, että olis 2 taustaa yhdessä pötkössä ja kesken kaiken tapahtuis mullistava rakennemuutos siinä taustassa? Joko feidaamalla tai töksäyttämällä, jos se muuten vaan natsaa?!

Äijä on nero! Hyvä idea. Tätä voitais kokeillakin, olis oikeesti erilainen kuin edelliset kisat.
T-Man 5000
26.06.2006 14:40:46

Tämän kanssa mäkin voin elää.

Pistin sulle Safaweb pätkän spostissa Frozen Flamen sivulta löytyneeseen osoitteeseen.

Mindsnarelle kiitokset ideasta.
pes
26.06.2006 14:40:51
Voisko jatkossa vaikka voittaja olla se joka on saanut useammalta henkilöltä pisteitä. esim 5000 äänestänyt 10 tyyppiä safewebiä 8 tyyppiä.

ja seuraavaksi kuka on saanut eniten täydet 3 pistettä jos äänestäneitä molemmilla yhtä paljon jne.

Ratkaiseehan jalkapallossakin järjestyksen tehdyt maalit, vai oliko se maaliero, jos 2 joukkuetta on tasapisteissä.

Yks vaihtoehto on kanssa että kumpi on vetänyt soolonsa ensin kisaan mukaan, on tasapisteiden tullessa voittaja. tämä ois ainakin aika selvä.
Safaweb
26.06.2006 14:48:07
Tämän kanssa mäkin voin elää.

Pistin sulle Safaweb pätkän spostissa Frozen Flamen sivulta löytyneeseen osoitteeseen.

Mindsnarelle kiitokset ideasta.

Jeps, teen siihen loppuun oman taustan ja pistän sulle sitten pikaviestiä, niin voidaan aloittaa skaba.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)