bilettäjä 14.10.2003 21:42:11 | |
---|
Mikähän mahtaa olla Tiirismaan lukioon keski-arvo? Millainen Tiirismaa on? |
tÄh?! SELVÄ! |
Circles 14.10.2003 22:24:02 | |
---|
Mikähän mahtaa olla Tiirismaan lukioon keski-arvo? Millainen Tiirismaa on? En ole ite kyseisessä lukiossa, mutta keski-arvon minimi raja on aina yleensä ollut siinä 8-8,2 pinnassa. Tiirismaa on hyvä lukio. Kävin siellä kesällä yhen lontoon kielen kurssin ja kerrassaan loistavan numeron siitä sain. Suosittelen! "Kreisi oon" |
leka 14.10.2003 23:57:52 | |
---|
minä kirjoitin tiirismaalta muistaakseni vuonna -96, se oli silloin ihan kiva koulu ja nykyään käsittääkseni parempi... bänditoimintaan ainakin suhtaudutaan paremmin kuin silloin joskus ja laitteetkin on paremmat. |
mooch 03.11.2003 16:39:11 | |
---|
minä kirjoitin tiirismaalta muistaakseni vuonna -96, se oli silloin ihan kiva koulu ja nykyään käsittääkseni parempi... bänditoimintaan ainakin suhtaudutaan paremmin kuin silloin joskus ja laitteetkin on paremmat. jeesjees, itse tiirismaan yläastetta juuri nyt käyn. bänditoiminta on kyllä jees. ei sitten muuta? |
Vilppu 03.11.2003 17:48:13 | |
---|
minä kirjoitin tiirismaalta muistaakseni vuonna -96, se oli silloin ihan kiva koulu ja nykyään käsittääkseni parempi... bänditoimintaan ainakin suhtaudutaan paremmin kuin silloin joskus ja laitteetkin on paremmat. Hyvä jos laitteet & henki ovat parantuneet ajan myötä. Itse kirjoitin tuolta -98, eivätkä laitteet omana aikanani vielä hirveän hehkeät olleet. Ainakin soitonopettajat olivat muistaakseni aika kovatasoisia, mutta enpä tiedä keitä siellä on nykyään. Ole jazzkitaristi - osta PM100. |