Aihe: boss mt-2..
1
Negative creep
14.10.2003 20:52:11
ostin bossin mt-kekkosen vähän aikaa sitten, ja tekis miel vaihtaa se johonki toiseen ku siitä lähtee helevetin moine meteli sillo ku ei soita. jos laitan kitaran volumen nolliin niin
vahvistimesta (Roland Cube-30 :P) kuuluu sellast "suhinaa"
siis aina ku saan jonkin hyvän äänen siitä niin se alkaa inistä.
ja ei sillä tee mitään jos laittaa kaikki nappulat nolliin. mitä helevettiä mä teen sille et siitä ei kuulus tota helevetin moesta meteliä. ??!!

Bäy
migeboy
14.10.2003 20:56:46
Mulla pitää samanlaista suhinaa, kun kitarasta laittaa äänet pois. Mun säröspedu on MD-2. Joku vaan sano, että ton metalzonen säätäminen on taitolaji.
Negative creep
14.10.2003 21:00:04
SItä tosiaan o iha letun vaikee säätää. pitää kääntöö kaikki nappulat iha millin tarkkuudel et saa just tietyn "äänen" mut sit se alkaa suhista, ölistä, inistä... mut muuten se ois iha hyvä (kai) mut onko mitään palikoita millä sais sen SuHiNaN pois.
migeboy
14.10.2003 21:08:28
Niin se vaan näyttää olevan, että metalzoneen joko osaa säätää hyvät saundit tai sitten ei osaa. Osta bossin noise supresso (se se kai oli), tai joku muu toosa millä saat ne kohinat pois.
Volle
14.10.2003 21:10:49
Kyllähän tosta metelizonesta löytyy parikin käyttökelposta saundia, mutta helposti tulee kukkua. Säätäminen on tosiaan aika työlästä.
Elvis on mun faija.
migeboy
14.10.2003 21:23:29
paljoko tollane noise expresso maksaa ja eikö inise yhtään ku soittaa (tai ei soita). alkaa selkä olla kipiä ku oon säätäny sitä niin baljo.

Bäy

Lienee tarkoitat Boss noise supressoria eli NS-2:sta. Täällä musapörssissä se oli 110e. Saksasta saanee halvemmalla.
migeboy
14.10.2003 21:26:04
Eipä se noise supressor muuta kun vähennä sitä kohinaa siitä saundista (ainakin pitäis). En oo kyllä ite kokeillu mokomaa masiinaa, niin mä jätän sen kommentoimisen toisille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)