Aihe: Uuden treeniksen akustiikan yms. suunnittelu.
1 2
chief
28.09.2003 22:08:57
Ja sitten on olemassa sellaista "villaa" minkä sanotaan olevan jotain ihmeen allergisille sopivaa, joka ei mukamas pölisisi.

Kuinkahan paljon tuo maksaa verrattuna tavalliseen?

Ehkä täytää yrittää joku kangassysteemi sen muovin tilalle.

Kiitos neuvoista.
Cornflake
29.09.2003 17:42:10
chief:'
Kuinkahan paljon tuo maksaa verrattuna tavalliseen?

Ihan liikaa.
chief
30.09.2003 17:06:34 (muokattu 01.10.2003 16:10:07)
Eilen pantiin toisen bändin treenikselle viisi vaahtomuovipatjaa seinille ja kierto-ongelmat loppuivat melkein kokonaan.

Vieläkun saisi jotain mattoja ripustettua sinne patjojen kaveriksi joka seinälle niin avot!

EDIT: kiriotusvirihe
HS
30.09.2003 21:13:28
Terve

Meillä on akustointi pääasiassa hoidettu erikokoisilla, nimenomaan akustointiin tarkoitetuilla kangaspäällysteisillä levyillä, mutta parille seinälle olen laittanut vähän erilaista ratkaisua. Tavallisesta rimasta / jalkalistasta tehnyt "kehikon" (kork. n.1,5m lev. n.2,5m) jonka olen propannut seinään kiinni. Tähän kehikkoon olen "pingottanut" tavallista aaltopahvia (nitojalla kiinni) ja tämän päälle tavallista verhokangasta.
Aika hieno ja vähän poikkeava ratkaisu, joka tosin ei yksistään riitä kivistä tilaa akustoimaan. Vanhoja verhoja löytyy useimmista kodeista (kysy äipältä :) joten jos vähän viitseliäisyyttä on ja silmää estetiikalle, niin kannattaa kokeilla :)
Ai niin. Matot keräävät valtavat määrät pölyä ja muuta kakkaa ja arvaa kuka niitä jaksaa tomuttaa? Koskaan? Kannattaa välttää ja on roudausystävällisempikin. (hieno sana :)
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)