Aihe: kannattaako hankkia toista haitsua??
1
Tsei-Tsei
24.06.2006 15:45:49

olisin hankkimassa uutta haitsua ja millanen handee??
''Ei aina tartte olla heviletti jos haluu olla hevari''
glum
24.06.2006 15:50:59
olisin hankkimassa uutta haitsua ja millanen handee??

mene liikkeeseen ja testaa, mikä kuulostaa hyvältä osta ne
Heippa.
Youni
24.06.2006 15:52:29
Riippuu vähän mitä setissäsi nyt on, millaista musaa soitat, tarvitsetko kakkoshaitsua ja paljonko rahaa on käytössä.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
K.Suninen
24.06.2006 16:36:43
Mä oon jo pitkään miettiny, ku oon alottanu open handedina, enkä osaa soittaa ollenkaan normaalisti ristiin, että pitäisköhän ostaa kaapelihaikka toiselle puolelle, ku jotenki biittiä soittaessa se tuntuu paremmalta soitella ristiin..silti en vasemmanpuoleisesta haikasta luopuis.
Jos joku käyttää täällä kaapeleita niin kysyisinki, että onko kaapelihaikka yhtä tarkka ja nopee(mikä tietysti riippuu merkistä ja mallista) verrattuna normaalihaikkaan?
HCW
24.06.2006 16:53:10
Mulla on tuo Pearlin kaapelihaikka ja kyllä se tuntumaltaan aika lähelle pääseem normi haitsun kanssa. Hyvä peli.
"Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila
hyperhamsteri
24.06.2006 19:14:39
Se kaapelin pituus on myös aika ratkaiseva pitkä kaapeli takkua enemmän ja tuo hieman "viivettä" siihen.. Itse Dw:n 9000 kaapelin ja pearlin kaapelin omistaneena sanoisin että pearlissa on parempi tatsi....

Juu kyllä näin väittäisin minäkin. Itse tilasin juuri tuon Pearlin kaapelihaikattimen. Eräällä tutullani kävin tuota DW:tä testaamassa, ja se on mielestäni jotenkin paljon raskaampi polkea ja selvästi huonompi tuntumaltaan, kuin Pearl. Tosin, DW:n 5000 remotea en ole kyllä koskaan kokeillut.
Yarr. Puujalka ja silmälappu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)