Aihe: Hienoimmat levynkannet/vihkoset
1 2 3 4 513 14 15 16 17
leka
23.06.2006 16:40:38
Vinyyli-levythän voittavat cd-musiikin jo kansitaiteen vuoksi.

Rick Wakemanin Journey to the... ja Myths & Legends of King Arthur... ovat todella hienoja kansitaiteelta + lehdyköiltä. Myös Ringo Starrin Ringossa ja Jon Andersonin Olias of Sunhillowissa on mainiot selattavat.

Ja Jethro Tullin Thick as a Brickiä ei tarvinne edes mainita.
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
Juuho
23.06.2006 16:48:35
Eräs maailman hienoimmista ellei jopa hienoin levynkansi on Pink Floydin Dark Side Of The Moon, joka onkin jo mainittu. Yksinkertainen on kaunista. Sitä on kiva pitää myös tietokoneen taustakuvana.

Pakkauksiltaan kiva on System of a Downin Mezmerize/Hypnotize, jotka sulautuvat nätisti yhteen. Kitaristi Malakianin isän taiteilemat kannet ovat myös ihan nättejä.

Metallican St.Anger on kansiltaan tyylikäs. Sopivan yksinkertainen kuva, joka sopii loistavasti levyn nimeen ja musiikin tyyliin.
gorgonoidi
23.06.2006 17:18:38

Opeth- Ghost Reveriesillä on tosi siisti kansi vihkonen. Kaikkineen kuvineen ja teksteineen. Sama pätee kaikkia Opethin kansi vihkoja.
MadMatt
23.06.2006 17:31:39

Blue Note levy-yhtiön kansitaidetta. Tyylikkäitä ovat Varsinkin nuo vanhemmat levyt.

http://www.pixagogo.com/7180565202
Deino
23.06.2006 17:39:16

Deino vaan
Juugeli
23.06.2006 18:17:02
Pakkauksiltaan kiva on System of a Downin Mezmerize/Hypnotize, jotka sulautuvat nätisti yhteen. Kitaristi Malakianin isän taiteilemat kannet ovat myös ihan nättejä.

Metallican St.Anger on kansiltaan tyylikäs. Sopivan yksinkertainen kuva, joka sopii loistavasti levyn nimeen ja musiikin tyyliin.

Näistä olen samaa mieltä, paitsi St. Anger ei ehkä kansiltaan niin erikoinen ole, mutta vihkosesta tykkään.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
L4t3
23.06.2006 18:26:56
Trio Niskalaukauksen tilinteon hetki. Tästä ei ole epäilystäkään.
"Elämä on vain M-netin korvike." (Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa / S.M.A.K - Jäsen.
aleksi
23.06.2006 18:29:54
City Of Caterpillar - s/t, jonka kansivihkosesta saa avaamalla hienon julisteen.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Jenka
24.06.2006 00:09:15 (muokattu 24.06.2006 00:09:45)

Käykää ihmeessä tsekkaamassa Tampereen museokeskus vapriikin Covers- levynkansinäyttely.. Siellä oli muutama todella säväyttävä pläjäys:)

Olenkin käynyt. Siellä vierähti muutama tunti. Kyllä niissä vinyylilevyissä tuo kansitaide korostuu huomattavalla tavalla. Mutta kyllä mulle nuo cd-levytkin riittävät.
How the time is never now, and we know who we should love, but were never certain how. I know you might roll your eyes at this, but Im so glad that you exist. (the Weakerthans)
tigrushka
24.06.2006 08:49:56
Jon Spencer Blues Explosion: Orange jaksaa simppeliydessään miellyttää silmää.
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
icysun
24.06.2006 09:32:26
Minulle riittää, että lyriikat on painettu vihkoseen. Olen jättänyt hyviäkin levyjä ostamatta sen takia, että olen tiennyt ettei vihkosessa ole sanoja.
zeplin song
24.06.2006 11:42:46
Hole-Pretty on the inside
Hole-Live through this
Hole-Asking for it
Nirvana-Nevermind
I want every fucking girl in the world to pick up a guitar and start screaming.
Lord of the strings
24.06.2006 12:57:39
Asian eka vinyylinä on herkkua. No Roger Deanin kannet yleensäkkin ovat hienoja. Vinyylinä ne pitää olla.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
Gillan
24.06.2006 14:54:21
Näillä on aika säväyttäviä:
Kingston Wall
Led Zeppelin
Pink Floyd
Hendrix
Genial host of Country Matters, Bob Fleming is a man with a cough. Like a trouper he doesn't let it stop him filming, but it does render most of what he says unintelligible.
Räbbänä
24.06.2006 18:17:31
Stonen ekan levyn kansi. Se on todellista taidetta.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Vomitormentor
24.06.2006 20:13:17
Minulle riittää, että lyriikat on painettu vihkoseen. Olen jättänyt hyviäkin levyjä ostamatta sen takia, että olen tiennyt ettei vihkosessa ole sanoja.

Minkä ihmeen takia? Onko lyriikat noin tärkeitä? Mitäs mieltä olet sitten instrumentaalibiiseistä?
J.Ahonen
24.06.2006 20:30:33
Stradlin
24.06.2006 21:05:23
Queenin Innuendo
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/26/Queen_Innuendo.jpg

Ehkäpä vieläkin enemmän pidän "I'm Going Slightly Mad"-sinkun kansitaiteesta
http://mysite.wanadoo-members.co.uk/Boneweb/Queen/17_Front.gif
Ain't It Fun?
Riidankylväjä
24.06.2006 21:43:33
Noo.. Itselleni on melkein se ja sama, minkälainen kansi tai vihkonen, musiikki ratkaisee.. :D Mutta hienoimmat kannet ja hauskimmat lehdykäiset ovat mielestäni varmaan YUP:llä.
Sellainen kuitenkin, mistä erityisesti pidän, on Rammsteinin Sehnsucht. Vaikka koko lehtinen vilisee vain karuja asetelmia, ne ovat myös omaperäisiä. :)
It's some kind of magic..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)