Aihe: Sleater-Kinney
1
sn
24.06.2006 12:46:02
Eipä löytynyt ketjua tälle ensiluokkaiselle poppoolle, joten se on tehtävä itse. Löytyykö muitakin faneja? Haun kautta löytyneiden kokonaisen yhdeksän maininnan perusteella ainakin joku muu on lisäkseni tajunnut yhtyeen hienouden.

Yksi niistä taisin olla minä. Kohmelossani taidan tyytyä siteeraamaan seuraavia lauseita:

Itse kuulin bändistä alunperin jonkun Ian MacKayen nettihaastattelun kautta. Biiseissä kiehtoi erityisesti äärimmäisen luova rumputyöskentely. Viime vuoden aikana viisi pitkäsoittoa on löytänyt tiensä hyllyyni, ja niistä suosikeiksi ovat nousseet The Hot Rock, Dig Me Out ja viime vuonna julkaistu The Woods.

Janet Weiss on henkilökohtainen rumpujumalattareni.

Niin, ja Quasi on varmaan myös tutustumisen arvoinen bändi jos yhdyt edelliseen lauseeseen.
Antsa
26.06.2006 07:15:21
Levyhyllystä löytyy All hands on the bad one, mikä on ihan kelpo rock -levy. Ei ole suuremmin kolahtanut.
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
el Bastardo
26.06.2006 18:45:18
Juuh, kyllä tykkään kovastikin. The Hot Rock -levyä viime aikoina kuunneltu kovasti meidän taloudessa. Tulipa nähtyä alkukuusta livenä Barcelonassa, hyvin vetivät ja sydänhän siinä suli joka kerta kun toinen kitaristi-laulaja Carrie potki jalkojaan ilmaan. Ihana!
Planetist
14.04.2011 01:56:57
Ihan järjettömän hyvä.
Pedroz
14.01.2015 23:22:10

Tänään törmäsin ihan yllättäen uuteen levyyn Keltaisessa Jäänsärkijässä, en edes tiennyt bändin olevan oikeasti kasassa taas. Kolmen pyöräytyksen jälkeen vaikuttaa aivan oivalliselta jatkolta hienoon tuotantoon.
I Am Three People "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
zeplin song
17.01.2015 14:52:45
Juu,tuttu bändi on! :) ja jotekin yllätyksenä kyllä tuli että neidit ovat taas ruvenneet keikkailemaan. Harmi vaan kun eivät ilmeisesti ole tulossa Suomeen. Aattelin pitäiskö lähteä kahtomaan Lontooseen, sentään sen verran kovia oisi livenä! :)
I want every fucking girl in the world to pick up a guitar and start screaming.
dictatorsh*t
18.01.2015 00:54:51
Juuh tuo uusi kiinnostaa ujosti, The Woods on oikeastaan ainoa mitä olen kuunnellut ajatuksen kanssa ja se on kyllä erinomainen levy se.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)