RedBeret 20.08.2003 00:20:00 | |
---|
Mors. Miten saisin bändin oikein kasaan kun asustelen täällä pienellä paikkakunnalla. Onhan täällä muusikoita mutta he soittavat pääasiassa jotain heviä, itse tykkään soittaa Guns N' Rosesia sun muita vanhoja rokkibändejä. Jos kyselee jonnekkin bändiin niin kaikki ovat täynnä, tai sitten "täynnä".. Kaikki neuvo on tervetullutta. |
jogo3000 20.08.2003 10:33:42 | |
---|
Oma sääntöni näissä hommisa on ollut, että bändiin en rupea pakkautumaan. Siis jos on joku bändi olemassa, niin en kysy paikkaa siitä. Haen bändejä kahdella tavalla, kitaristi tarjolla-ilmoituksilla, ja perustamalla niitä. I'm a whiskey rock'n'roller. |
simosiili 01.09.2003 17:03:49 | |
---|
mä oon perustanu, ja mua on pyydetty....kuule se on jo hyvä ku pyydetään.. |
twist555 09.10.2003 18:22:03 | |
---|
Red Beret, mistä työ ootte? :PPPP Määki haluisi bändi muut ei oo oikee mitää/ketää joka soittas sellasta musaa mitä mä haluisi eli sellast vähä rauhallisempaa ei mtn hevii.. |
RedBeret 09.10.2003 21:02:53 | |
---|
Red Beret, mistä työ ootte? :PPPP Määki haluisi bändi muut ei oo oikee mitää/ketää joka soittas sellasta musaa mitä mä haluisi eli sellast vähä rauhallisempaa ei mtn hevii.. No etelä-suomes myö ollaa. Tai mää oon nyt ihan yksin ilman bändii. |
BaariMikko 11.10.2003 11:23:53 | |
---|
Lauantai-aamun avautumisia, ei kannata lukea, mutta... Perkele kun ei soittajia meinaa löytyä edes isolta paikkakunnalta. Laulajan olen rekrytoinut ja nyt hänkin on häippäsemässä Ranskaan kolmen viikon päästä, tulee takaisin ensi vuonna. Projekti siis on menossa lahjakkaasti reisille. Vittu, kohta otan pestin jostain teinimetallibändistä tai Status Quo-coverproggiksesta, ihan vaan soittamisen vuoksi. Perkele. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Vilhelmus 11.10.2003 13:41:26 | |
---|
Vittu, kohta otan pestin jostain teinimetallibändistä Way to go! |
KooMikko 14.10.2003 15:34:41 | |
---|
Perkele kun ei soittajia meinaa löytyä edes isolta paikkakunnalta. Laulajan olen rekrytoinut ja nyt hänkin on häippäsemässä Ranskaan kolmen viikon päästä, tulee takaisin ensi vuonna. Projekti siis on menossa lahjakkaasti reisille. Vittu, kohta otan pestin jostain teinimetallibändistä tai Status Quo-coverproggiksesta, ihan vaan soittamisen vuoksi. Perkele. Vähän ihmettelen tuota, koska omasta coverprojektistamme on vaihtunut lyhyen ajan sisällä sekä basisti että rumpali. Molemmille on löytynyt paikkaajat suht nopeasti. Ja tietenkin muusikoiden.netin wanted -palstan avulla. Ja paikkakunta oli siis Helsinki. Tietysti kynnys covereiden soittamiseen on varmasti alhaisempi kuin omien biisien, mutta kuitenkin... |
Olisin mäkin ilonen, jos jostakin löytyis jotakin bändin tapasta. |
einou 14.10.2003 18:13:13 | |
---|
Totuus kirpoo... Mutta totuus on että samanhenkisiä musikantteja ei ole kovain helppo löytää. Itse tahtoisin soittaa rokkia, oli rokki millaista tahansa. Mutta taas käyvät vastaaan pienen paikkakunnan kirot: pari bandia ja muutama musikko täälä löytyy, mutta eihän siitä mitään synny kun suurin osa porukasta on hevareita=( Siis hyvän bändin löytäminen on kultaakin kalliimpaa... |
Kihtiukkeli 16.10.2003 09:31:30 | |
---|
soittaa rokkia, oli rokki millaista tahansa. mitään synny kun suurin osa porukasta on hevareita=(
Hae rokkia joka kelpaa myös hevimiehille, esim. Motörhead, jos kerran itse voit soittaa mitä tahansa. |
hliimatta 16.10.2003 12:38:18 | |
---|
Paljon on soittajia tälläkin pienellä pitäjällä, mutta ei täällä kuitenkaan näytä löytyvän niin bändiä kuin soittokavereitakaan. Kaikki näyttää haluavan soitella vain keskenään ja samat jampat löyttyvätkin sitten lähes kaikista bändeistä... ei nyt ihan noin karkeasti, mutta kuitenkin. Aika sisäänpäin lämpiävää porukkaa täälläpäin. |
Penasol 23.10.2003 15:02:50 | |
---|
Paljon on soittajia tälläkin pienellä pitäjällä, mutta ei täällä kuitenkaan näytä löytyvän niin bändiä kuin soittokavereitakaan. Kaikki näyttää haluavan soitella vain keskenään ja samat jampat löyttyvätkin sitten lähes kaikista bändeistä... ei nyt ihan noin karkeasti, mutta kuitenkin. Aika sisäänpäin lämpiävää porukkaa täälläpäin.
Täällä oli aiemmin samoni, mutta kun lähes kaikki kaverit lähtivät muualle opiskelemaan, ei täällä oikein ole porukkaa edes yhteen bändiin, paitsi jos tahtoo soittaa teiniheviä. No olisi täällä kai, mutta en tunne tai tiedä ketään oikein. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Eeroplane 31.10.2003 01:06:46 | |
---|
tässä kylässä ei myöskään ole liikaa hyviä saatikka sitten monipuolisia soittajia. olen siitä onnellisessa asemassa, että lähes ainoat tyypit tästä kaupungista, kenen kanssa oon halunnu soittaa, soittaa samassa bändissä! ;) |
Vemmy 31.10.2003 08:47:37 | |
---|
Hae rokkia joka kelpaa myös hevimiehille, esim. Motörhead, jos kerran itse voit soittaa mitä tahansa. Hehee... ;) Sanonko... No en viitti... Myhäilen vaan... :) |
Hieroglyfi 06.11.2003 18:50:34 | |
---|
Ite oon yrittäny myös kasata bändii mut ei oikein onnista. Kirjotinkin tonne jonnekin palstan siitä. Ite menisin mihin tahansa bändiin jos vaan pääsisin. Osaan soittaa bassoo, pianoo, kitaraa ja vähän rumpuja. Täältä ei löydy siis edes bändiä mihin vois yrittää päästä! |
Wk 07.11.2003 11:14:05 | |
---|
Paljon on soittajia tälläkin pienellä pitäjällä, mutta ei täällä kuitenkaan näytä löytyvän niin bändiä kuin soittokavereitakaan. Kaikki näyttää haluavan soitella vain keskenään ja samat jampat löyttyvätkin sitten lähes kaikista bändeistä... ei nyt ihan noin karkeasti, mutta kuitenkin. Aika sisäänpäin lämpiävää porukkaa täälläpäin. Hahah, niin tuttua, joskus tuntuu että bändejä ois kotipaikkakunnalla enemmän ku soittajia! Vaikka sitä pistäis ilmotuksenkin, niin tuskinpa kukaan ikään eksyis tänne... Wk |