arvid70 20.06.2006 20:53:20 | |
---|
mitä käytätte tai oisko suosituksia ei siinä tuo toimii ihan ok mutta varmuudenvuoksi virussofta mulla on F-secure 2006 ja tarkotan lähinnä noita ilmaisia. MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
Wk 20.06.2006 20:57:31 (muokattu 20.06.2006 21:03:16) | |
---|
AVG Free 7, valmistaja Grisoft on ilmoittanut että niin kauan kuin firma on pystyssä niin tuohon julkaistaan päivityksiä, ilmaiseksi. On pitänyt koneen puhtaana hyvin. Palomuurina Zone Alarm, ajaa asiansa. Ewido Anti-Malware, kehuttu ohjelma vaikkei kylläkään ole itsellä ollut oikein mitään käyttöä, tälle ohjelmalle tarkoitetun testiviruksenkin AVG tunnisti ennen tätä :D mutta kuulemma on siis oikeasti hyvä (isot pojat sano). BitDefender, löytyy myös Online-versio eli voi skannata selaimen kautta (hitaampaa taitaa kylläkin olla) Kaspersky, sama kuin yllä eli Onlines-skanneri löytyy. Kaspersky on ilmeisesti aika pro noiden virusten tunnistuksessa. (juttua kuullu...) EDIT: AVG:ta, BD:tä ja Kasperskyä et voi asentaa koneelle sillä kaks virustorjuntasoftaa ei ole hyvä juttu, online skannerit toimivat kyllä. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
arvid70 20.06.2006 21:05:18 | |
---|
AVG Free 7, valmistaja Grisoft on ilmoittanut että niin kauan kuin firma on pystyssä niin tuohon julkaistaan päivityksiä, ilmaiseksi. On pitänyt koneen puhtaana hyvin. Palomuurina Zone Alarm, ajaa asiansa. Ewido Anti-Malware, kehuttu ohjelma vaikkei kylläkään ole itsellä ollut oikein mitään käyttöä, tälle ohjelmalle tarkoitetun testiviruksenkin AVG tunnisti ennen tätä :D mutta kuulemma on siis oikeasti hyvä (isot pojat sano). BitDefender, löytyy myös Online-versio eli voi skannata selaimen kautta (hitaampaa taitaa kylläkin olla) Kaspersky, sama kuin yllä eli Onlines-skanneri löytyy. Kaspersky on ilmeisesti aika pro noiden virusten tunnistuksessa. (juttua kuullu...) EDIT: AVG:ta, BD:tä ja Kasperskyä et voi asentaa koneelle sillä kaks virustorjuntasoftaa ei ole hyvä juttu, online skannerit toimivat kyllä. loistavaa, ja kiitos sulle ja lopun editkin tuli tarpeeseen olisin varmasti munannut. MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
jannu 21.06.2006 11:41:12 (muokattu 21.06.2006 11:41:38) | |
---|
SpyBot Search & Destroy on pätevä kaveri AdAwarelle. Löytää paljon semmoista kakkaa, mitä AdAware ei. "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Slinky 21.06.2006 12:48:20 | |
---|
SpyBot Search & Destroy on pätevä kaveri AdAwarelle. Löytää paljon semmoista kakkaa, mitä AdAware ei. Löytävät oletusarvoisesti myös toisistaan kakkaa, joten varovainen pitää olla. Itse ajattelin eilen hieman puhdistaa konetta ennen iltaisia tuttujen bändin demon äänityksiä. Asensin AdAwaren ja ajoin lävite. Oli ilmeisesti poistanut spybotin definition filun. Käynnistin koneen uudestaan niin ei käynnistyny wintoosa loppuun asti. Kiitos windowsin palautuspisteen systeemi toimii taasen. |
hanu767 21.06.2006 14:16:49 (muokattu 21.06.2006 14:17:38) | |
---|
SpyBot poistaa oletusarvoisesti myös F-Securen online päivitys ohjelman. Tosiaan kannattaa käydä aina läpi se lista mitä on poistamassa, muuten kyllä mainio ohjelma. Itselläni ei ole spywaren kanssa ollut ongelmia, sen jälkeen kun siirryin Firefox selaimeen. "Balanced heart needs no disguise"
-Kingston Wall, For All Mankind |
Aki 21.06.2006 23:52:54 | |
---|
Löytävät oletusarvoisesti myös toisistaan kakkaa Mulla ei moisia ongelmia ole ollut. Säännöllisessä käytössä jo vuosien ajan on mainiosti toiminut yhdessä: -Avast antivirus -Kerio palomuuri -Ad-Aware -Spybot Search&Destroy -Ccleaner -SpywareBlaster -RegScrubXP -RegSupreme -Hijackthis Ja nyttemmin myös RegCleaner ja Windows Defender. "We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
superfly 22.06.2006 14:54:19 | |
---|
Mulla ei moisia ongelmia ole ollut. Säännöllisessä käytössä jo vuosien ajan on mainiosti toiminut yhdessä: -Avast antivirus -Kerio palomuuri -Ad-Aware -Spybot Search&Destroy -Ccleaner -SpywareBlaster -RegScrubXP -RegSupreme -Hijackthis Ja nyttemmin myös RegCleaner ja Windows Defender. Ei ongelmia? Mun mielestä jossain on isosti ongelmia jos todella tarvitsee koneen puhtaanapitoon moisen kasan softaa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Wk 22.06.2006 19:29:44 | |
---|
Mulla on uudemmassa koneessa 6 tietoturvaohjelmaa ja vanhemmassa 2, kummassakaan ei ole ollut mitään kakkaa :) Noita Online-skannereita kannattaa kyllä käyttää hyväksi jos epäilee oman nykyisen virustorjunnan pätevyyttä. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Ei ongelmia? Mun mielestä jossain on isosti ongelmia jos todella tarvitsee koneen puhtaanapitoon moisen kasan softaa. Ei noita aina tietenkään sen takia käytetä että on ongelmia. Mä käytän sen takia noita ettei tulisi ongelmia. Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
lindo 23.06.2006 23:36:36 (muokattu 23.06.2006 23:37:44) | |
---|
Ei ongelmia? Mun mielestä jossain on isosti ongelmia jos todella tarvitsee koneen puhtaanapitoon moisen kasan softaa. Joo, eiköhän se ole tuo interneetti joka se ongelma on. En mäkään kyllä ymmärrä 3-4 eri rekisterinsiivousohjelmaa tosin.
Mä käytän sen takia noita ettei tulisi ongelmia. Näinhän se on. |