JeeVes 31.03.2003 10:22:00 | |
---|
Mitäs mieltä muusikoiden.net:in porukka on Mapex merkkisistä rummuista?? Olis tossa tarjolla yhdet Mapex:it ja ne mielestöni olis aika kovat. Suck my error! |
Baroquean 31.03.2003 12:05:19 | |
---|
Mitäs mieltä muusikoiden.net:in porukka on Mapex merkkisistä rummuista?? Olis tossa tarjolla yhdet Mapex:it ja ne mielestöni olis aika kovat. No Mapex:lla on niitä malleja kans aikast paljon. Kyllä Mapex:n rummut pääosin varmaan ihan toimivia on. Mulla on Mapex:n metallivirveli (Mars Pro Series) ja olen ihan kohtalaisen tyytyväinen ollu siihen. Soundi nyt ei varmaan ole mikään paras mahdollinen (Mikä mahtaa olla paras? Varmaan sellanen studiosoundi, heh.), mutta ei ole kyllä kalvojakaan tullu vaihdettua vähään aikaan =) Muita kokemuksia Mapex:sta ei ole. Täytynee odotella, että tänne ilmestyy oikeen kokemuspohjaista juttua. Take no prisoners, take no SHIT !!! |
hahuusko 31.03.2003 15:06:16 | |
---|
Minulla on vain huonoja kokemuksia Mapexista. Messinkipiccolovirvelin runko oli kiero ja peltitelineen kierteet menivät hajalle alta aikayksikön. Nuo molemmat tosin saattoivat olla jotain halpaa sarjaa, muista Mapexin tuotteista ei olekaan kokemusta. |
JeeVes 31.03.2003 16:28:14 | |
---|
Kiva...otan osaa rumpujesi puolesta! Suck my error! |
mapex 01.04.2003 16:00:26 | |
---|
No mapexin rummuthan on ihan kelpo pelejä. Muutaman vuoden omistin Mapexin Venus sarjan setin ja tämähän oli se kaikkein halvin ja köykäsin setti. Mutta ihan hyvä setti kuitenkin. Tosin myös minulla symbaalitelineen kiristimestä meni kierteet ja bassarin tomi-pidike murtui. Tuon aikaisissa Venuksissa kummallekkin tomille oli oma putkensa. Kuinka ollakkaan Pearlin vastaava osa kävi tilalle. Mapexin tuplapedaali (jälleen halvimmasta päästä) ei kestänyt sen aikaista tupla osastoa kovin hyvin, vaan sieltäkin jotain hajosi, mutta varaosia tuli viikossa eikä hintakaan ollut kova. Mutta viimein vastaus alkuperäiseen kysymykseen, Mapexit on mielestäni hyvät rummut ja hinta-laatusuhde on mielestäni parhaimmasta päästä mitä nyt yleensä rumpuja on kaupan. |
Baroquean 01.04.2003 16:33:24 | |
---|
Minulla on vain huonoja kokemuksia Mapexista. Messinkipiccolovirvelin runko oli kiero ja peltitelineen kierteet menivät hajalle alta aikayksikön. Nuo molemmat tosin saattoivat olla jotain halpaa sarjaa, muista Mapexin tuotteista ei olekaan kokemusta. Huonosta tuurista on varmasti kans ollut osittain kysymys. Tottahan toki esim. "heiveröisemmät" mallit (tai "halpismallit") varmaan kärsii herkemmin roudaamisesta (kootaan, puretaan, kootaan, puretaan...) tms. tai ihan vaan rajusta soitosta. Täytyy aina tietty muistaa, että kaikilla merkeillä ei laadunvalvonta ole välttämättä sitä kaikkein parasta tai sitten materiaaleissa voi myöskin olla jotain pientä häikkää. Laatuvirheitä on todennäköisesti kaikilla rumpumerkeillä. Näin pahoiksi ne ei saisi kuitenkaan mennä. Monet tämänkaltaiset viat voivat kyllä myös syntyä huolehtimattomuudesta ja väärinkäytöstä. Take no prisoners, take no SHIT !!! |
Warhead 16.06.2006 23:32:42 | |
---|
Itselläni on kokemusta Mapexin Venus ja Pro M -seteistä ja en voi kuin suositella. Hinta-laatusuhteeltaan paras vaihtoehto. Ja loistava hardware! Sattuuhan se kun lyödään... |
Magiz 16.06.2006 23:34:11 | |
---|
mapex on rumpuvalmistaja siinä missä tama ja yamahakin. löytyy huonompia settejä, ja sitten parempia settejä. en ole itse mapexiin itse niin perehtynyt, etten tiedä tämän enempää, mutta suotta haukkuvat mapexia jotkut ihmiset. mapexin rautaa ei ole kyllä ikinä missään kehuttu, tietääkseni. Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia. |
passe 16.06.2006 23:51:22 | |
---|
Takavuosina oli hardwaret vähän Hong Kongia, ei hajuakaan onko kehitystä tapahtunut tuolla saralla. Itse pöntöistä löytyy halpiksesta ihan viimeisen päälle setteihin. "Good is in the details..." |
Warhead 17.06.2006 00:00:36 | |
---|
Mulla on 950-sarjan hardware, eikä oo mitään valittamista. Niitä on roudattu ja veivattu oikein urakalla, mutta aina vaan pelittää. Sattuuhan se kun lyödään... |
enfermero 17.06.2006 10:53:21 | |
---|
Tuli tässä ostettua Mapexin m birch-sarjalaiset, eikä voi muuta kuin kehua. En ole löytänyt minkäänlaista vikaa mistään. Setin omaa virveliä en ole pahemmin käyttänyt, mutta siitäkin pienellä vääntämisellä sai oikein hyvän soundin. Rauta on tukevaa, mutta siinä on (etenkin haikkaständissä) hiukan muovinen fiilis. Mutta siltikään tähän asti ei ole mitään valitettavaa. Ja hinta-laatusuhteeltaan parempaa rumpumerkkiä on vaikea löytää. Itsellä kiikarissa seuraavaksi Pro-M sarja tai joku muu vähän korkeamman tason Mapex |
timppa67 17.06.2006 11:48:48 | |
---|
Itselläni on kokemusta Mapexin Venus ja Pro M -seteistä ja en voi kuin suositella. Hinta-laatusuhteeltaan paras vaihtoehto. Ja loistava hardware! Omissa Pro ämmissä ei mitään vikaa, ainakin finistely ja soundi politiikka semipro meininkiä.... alun pitäen vaihdettiin vakio ständit 950- sarjan rautaan...samaa suosittelen uusien Mapexien ostajille, loppulaskussa aika pieni kulunki.... hyvät pelit kaikin puolin... omakuvassa jonkinlainen otos "koko" setistä....Jotenkin vaikuttaa että Härmässä nämä Mapexit on liian ali-arvostettu prändi... niin ja kattokaas Drummerworldista mahtavaa Bisonetten Mapex soitantaa... =) |
Epämuusikko 17.06.2006 15:10:24 (muokattu 17.06.2006 15:10:55) | |
---|
Mapex on hyvä merkki. 8-10-12-18 +13-Venus-sasrjan setti on mitä täydellisin aloitteleville 6v tallukoille, on meinaan kompakti. Toimii myös keikkasettinä, soi ja tömisee (nähty on). Omat Saturn Pro:t ovat palvelleet pitkään. Nyt yritän hommata niihin 16" tomia. Ensimmäiset pari viikkoa menivät oman setin värin selvittelyyn, nyt jännittää minkä värinen tomi sieltä on tulossa. No, onneksi toimitusaika on n. puoli vuotta, kerkeää unohtua vielä monesti. Sitten se tulee kuin "lahjana". Vaan niistä Black Panthereista en perusta. Sanoo joku mitä tahansa. Tuo Venus-sarjan 13-tuumainen metallimöhkäle on itse asiassa aika asia virveli, pitääpä käydä joskus ostamassa se pois :) Joskus omistin mapexin 14+6,5 kromatun mikälie-virvelin, kyllästyin ja möin. Ja mapexin rauta ON kuraa. Penkit, telineet, välttäkää. Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Pieni rumpalipoika 17.06.2006 16:11:43 | |
---|
Joo ainakaan vanhempi rauta ei vakuuta. Mullahan on ollu saturn prot kans, tykkäsin, ja 14x5,5 black panther maple-snarea rakastin. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Migo 17.06.2006 16:20:51 | |
---|
Itselläni on mars-pro:t(pro-m:n edeltäjä), tykkään kyllä todella paljon. Ainut mikä harmittaa on se, että lisätomeja ei tahdo tähän enää löytyä. Niinpä.. |
Frequency 17.06.2006 16:21:53 | |
---|
Black Panther -snaret kiinnostais paljoltikin, muuten mapexi ei nappaa allekirjottaneelle. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Bald Anus 23.06.2006 12:51:30 | |
---|
Kahta Mapexin settiä olen soittanut. Hyviä on, en muista malleja. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Keppikeksi 23.06.2006 13:28:32 | |
---|
Olen omistanut Mapex V-series rummut kohta 4 vuotta. Hyvin ovat palvelleet; hardware on toiminut hyvin (paitsi tuplatomiteline ei tahdo aina tomeja pitää ylhäällä) ja sointi on parhaimmistoa tämän hintaluokan seteissä. Virveli ei kuitenkaan näissä ole mikään loistava... Voi olla, että pysyn jatkossakin Mapexin leivissä. Nyt on sen verran kauan soittanut, että alkaa jo "tarvitsemaan" semi-pro tai pro tason settiä. Bändin kanssa kuitenkin äänitellään jo suht paljon ja keikkaa vedellään. Mapex Saturn setti hakusessa näillä näkymin. ^^ A Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night |
Olen omistanut Mapex V-series rummut kohta 4 vuotta. Mapex Saturn setti hakusessa näillä näkymin. ^^ V-seriesistä Saturneihin on huima hyppäys.... kokeilemaan mars... |
Epämuusikko 23.06.2006 13:59:56 | |
---|
kokeilemaan mars... Eikun Saturn! Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |