Sperm Donor 22.06.2006 21:22:02 | |
---|
Onneksi olkoon! Tuota ei tarvitse hävetä vuosienkaan jälkeen. Hieno biisi. |
Huuliharppuilu oli erityisen parasta. Lisäksi filkka toimi musaan ja toisinpäin mikä on erittäin harvinaista. |
Keppis 22.06.2006 22:35:31 | |
---|
Tämähän oli hyvä. Piisi oli mukavan letkeä ja sopi videon kanssa hyvin yhteen. Hidastetut kohdat (kepin kolisuttelu aitaan (tai johonkin sellaiseen) ja suojatien yli hyppiminen) oli aika kliseisiä, mutta helvetin toimivia. Todellakin odotin jotain halpisjuttua, mutta tämä oli oikein hyvä! Edit: Hienoa aloittaa ja lopettaa viesti lähes täsmälleen samalla tavalla... Se on loppusointu. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
Hannu H. 22.06.2006 23:01:29 | |
---|
Jo mainittujen kehujen ja huomioiden lisäksi tuo videon värimaailma miellytti minua todella paljon. Ankean harmaata katukuvaa ja muut ihmiset tummissa ja tämä yksi "tyttönen" sitten menee keltaisissa saappaissa ja sadetakissa. Hieno kontrasti. Juoni myös hyvä. Vähän välillä lapsettaa mutta sitten ollaan taas kuin ei oltaiskaan.. |
Kosminen 22.06.2006 23:58:00 | |
---|
No oli kyllä tosi hienon näköinen video. Ei ollu tosiaankaan halvan tai kiireellä tehdyn näköinen. Ja sopi biisin kans yhteen. Tuommoinen ajaton. Ja nätti tyttö. Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Kosminen 23.06.2006 00:09:40 | |
---|
Täytyy vielä mainita että ei tosiaan huomannu mitään jätesäkkejä tai materiaalin vähyyttä. Liian kriittinen vaan oot :) Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Lähikauppias 23.06.2006 00:14:30 | |
---|
No jopas te nyt kehutte :) Täytyypä sanoa että olen suorastaan aika yllättynyt kommenttien positiivisuudesta. Kovin on rohkaisevaa, kiitos! |
Eskimo 23.06.2006 00:57:08 | |
---|
Tuli mieleen ihan joku mainos. Koko ajan ajatteli että siihen tulee joku Sammon logo tms. Itseasiassa biisi sopisi johonkin mainokseen. No joka tapauksessa, katsoin tuon kolme kertaa putkeen, joten kai se oli tosi hyvä. Laulajan äänestä pidin. "You ever notice how people who believe in creationism look really unevolved?" |
elbowski 23.06.2006 01:02:08 | |
---|
Eiiiiii, heittäkää Media Playerillä pyörivä versio linjoille, janoan sitä! Raivo määrää nuotin |
Lähikauppias 23.06.2006 01:34:04 | |
---|
Eiiiiii, heittäkää Media Playerillä pyörivä versio linjoille, janoan sitä! No, jos kerran janoat, niin toki... Tästä tuli huomattavasti heikkolaatuisempi kuin tuo mov, mustat meni ruttuun, oikeassa alakulmassa on trial-ohjelman vesileima ja alareunassakin joku outo raita, mutta kai tästä jonkun käsityksen saa. http://www.kotikone.fi/ylinjohto/sunday_afternoon.wmv Katsokaa mieluummin tuo alkuperäinen mov jos vain mahdollista. Pyydän. |
elbowski 23.06.2006 02:03:54 | |
---|
No ei tuo nyt niin huonolaatuinen ollut, mutta olipa kiva video, ja vielä kivempi biisi! Tuosta tuli oikein hyvä mieli, jopa niin hyvä mieli, että laitan plussaa! Raivo määrää nuotin |
moderndrummer88 23.06.2006 03:52:20 (muokattu 24.06.2006 14:41:43) | |
---|
E:kännisen rölötystä... HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Rattata 23.06.2006 10:15:36 | |
---|
Tykkäsin ihan älyttömästi. Huuliharppu sopi kuin nenä päähän ja muutenkin biisi rullasi oikein mukavasti. Myös video oli mainio ja sopi biisiin mielestäni hyvin. Hyvää työtä, ei tartte yhtään hävetä. Loistava. |
arvid70 23.06.2006 10:26:38 | |
---|
Minä haluaisin saada ton tallennettua, ku oli niin kiva mutta!! ? MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
kyseinen 23.06.2006 10:27:28 | |
---|
Eipä juuri paremmin voisi uneliasta Helsinki-loska-sunnuntaipäivää kuvin esittää. Tunnelmaltaan aivan mahtava. Ei se kesällä haittaa |
Necromuru 23.06.2006 10:48:22 | |
---|
helvetin hyvä video ja biisi. tuli muuten joku vakuutusyhtiön mainos mieleen videosta että myös biisistä hoho Mulle tuli biisistä mieleen se Upcider-mainoksen biisi. :) Lupsakkaa menoa oli kyl. |
stenel 23.06.2006 13:26:54 | |
---|
Hyvin pelasi tuo kontrasti tummiin pukeutuneet ihmiset vs. "kukkaistyttö".Toimiva juttu. Parasta lyriikkaa v. 2006:"DJ ja tanssilattia, passoissa tuhat vattia, kaupunki valvoo, kun me tanssitaan vielä, tanssitaan vielä..." -Jane- |
Lähikauppias 23.06.2006 14:11:39 (muokattu 23.06.2006 14:13:07) | |
---|
Eipä juuri paremmin voisi uneliasta Helsinki-loska-sunnuntaipäivää kuvin esittää. *köh* Turku. Minä haluaisin saada ton tallennettua, ku oli niin kiva mutta!! ? Eikös se onnaa kun vaan klikkaa sitä linkkiä oikealla nappulalla ja valitsee, että Tallenna... EDIT: Niin, ja koska niin moni siitä biisistä sanoi tykkäävänsä, niin täytyy mainostaa meidän nettisivuja, www.johnnysuperhero.tk Sieltä sen saa, niinkuin kaikki muutkin meidän biisit. |
kyseinen 23.06.2006 14:41:37 | |
---|
*köh* Turku. No hyvä, kaupungin geneerisyys hoidettu. Mulle näytti ihan joltain Kalliolta. Ei se kesällä haittaa |
Capman 28.06.2006 11:11:17 | |
---|
Keppiä kantavasta tytöstä tuli ensimmäiseksi mieleen ala-asteajoilta yksi apuluokkalainen jälkeenjäänyt tyyppi, joka raahasi joka välitunnilla keppiä perässään... Periaatteessa olen myös sitä mieltä, että loskassa ja pashassa saisi kuvata korkeintaan hevimetallivideoita. Varsinkin näin kesällä loskan katsominen suorastaan puistattaa. Muuten oli kyllä herttainen ja lupsakka video. |