Ze Kink 22.06.2006 01:21:37 (muokattu 22.06.2006 03:02:51) | |
---|
Sen verran epätoivoisia tässä ollaan, että lähti taas pari kesätyöhakemusta menemään. Onhan niitä jo lähetelty tammikuusta asti ja paikan päälläkin on parissa paikassa käyty, mutta jos nyt vihdoin tärppäisi.. E: Tein huvin vuoksi muutaman minuutin (ja se näkyy) photoshop-muokkauksen prototyypistä. Potikoita en jaksanut laittaa uudestaan. www.kolumbus.fi/lassi.salo/jotain/kakkaproto.jpg Väri tuossa ei ole ihan sellainen mitä suunnittelin, oikeastaan en ole vielä edes varma. Tumman vihreä olisi kuitenkin hieno. Hardware tulee tod.näk. olemaan kromia mustan sijaan. Tuo toisiksi alin vastaa suunnilleen sitä, millaista nyt olen suunnitellut: http://www.espguitars.com/images/gallery/Steph7s_big.jpgTosin tietenkin erilainen elektroniikka tuohon verrattuna, ja siinä olisi loimuvaahterakansi joka peittäisi tuon neckthrun, ja natural sivut ja bodyn takaosa. Ja 5pc kaula 3pc sijaan. Ja eri lapa myös tietty, samaten bindingit olisivat varmaankin vain lavassa (ja ehkä bodyssä), tai sitten niitä ei tule ollenkaan. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Ben_D 22.06.2006 08:53:29 | |
---|
Sen verran epätoivoisia tässä ollaan, että lähti taas pari kesätyöhakemusta menemään. Onhan niitä jo lähetelty tammikuusta asti ja paikan päälläkin on parissa paikassa käyty, mutta jos nyt vihdoin tärppäisi.. Suosittelisin ottamaan yhteyttä henkilöstövuokrausfirmoihin kuten Adecco, Barona, Seure jne. Sieltä voi / ja varmaan löytyykin jotain hommia jos ei ole nirso. Muualta voi kesätyöpaikat olla tältä kesää huudettu. |
Fortune 22.06.2006 16:30:39 | |
---|
Suosittelisin ottamaan yhteyttä henkilöstövuokrausfirmoihin kuten Adecco, Barona, Seure jne. Sieltä voi / ja varmaan löytyykin jotain hommia jos ei ole nirso. Muualta voi kesätyöpaikat olla tältä kesää huudettu. Siivoamaan vain. Mutta sekin edellyttää, että saa kärtettyä täydet viikkotunnit, muuten rahantulo on niukkaa. Mutta sitä hommaa on isommissa kaupungeissa aina, ja konesiivous ei ole edes kovin paskaa hommaa. Vaikka ainahan siihenkin sisältyy käsin siivoamista. Look behind you, a three-necked guitar! |
hullu_ukko 22.06.2006 16:49:15 (muokattu 22.06.2006 16:54:37) | |
---|
Nyt kyllä GASittaa niin pirusti tuo Ken Lawrence mallinen Xplorer. Paljonkohan tuo hinta tulee alas jos karsin pois lukkovirittimet koska ne eivät ole välttämättömät. Lisäksi ajattelin karsia poies toisen volapotikan jolloin jää 1-volume ja 1-tone. Viimeinen karsintakohde on se että vaihdan puiset virityskoneiston nupit+vola ja tonepotikat tavallisiin mustiin metallisiin. Nyt hinta on 1380€ joten onkohan tuolla mahdollista karsia hinta vaikka n. 1280-1300 euroon. Mutta kyllä tuo on pakko hommata vaikka sitä saakin maksaa parisataa enemmän kuin olin ajatellut. E: Kesätyörahojen saamisen jälkeen näyttäisi olevan vähän yli 1070€ kasassa. Taidanpa saada tämän kesän aikana tilaukseen asti jos vanhemmat suostuvat hieman takaamaan ylimääräistä rahaa sitä toista maksuerää varten. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
N33m0 22.06.2006 17:01:01 | |
---|
Nyt kyllä GASittaa niin pirusti tuo Ken Lawrence mallinen Xplorer. Paljonkohan tuo hinta tulee alas jos karsin pois lukkovirittimet koska ne eivät ole välttämättömät. Lisäksi ajattelin karsia poies toisen volapotikan jolloin jää 1-volume ja 1-tone. Viimeinen karsintakohde on se että vaihdan puiset virityskoneiston nupit+vola ja tonepotikat tavallisiin mustiin metallisiin. Nyt hinta on 1380€ joten onkohan tuolla mahdollista karsia hinta vaikka n. 1280-1300 euroon. Mutta kyllä tuo on pakko hommata vaikka sitä saakin maksaa parisataa enemmän kuin olin ajatellut. E: Kesätyörahojen saamisen jälkeen näyttäisi olevan vähän yli 1070€ kasassa. Taidanpa saada tämän kesän aikana tilaukseen asti jos vanhemmat suostuvat hieman takaamaan ylimääräistä rahaa sitä toista maksuerää varten. Noi on sellasia pikkujuttuja mitä ei kannata karsia, vaikutus hintaan lasketaan kuitenkin kympeissä. Yritä jostain nyhtöä viimeiset eurot, se on sen arvoista. slow music for slow people |
hullu_ukko 22.06.2006 17:07:13 | |
---|
Noi on sellasia pikkujuttuja mitä ei kannata karsia, vaikutus hintaan lasketaan kuitenkin kympeissä. Yritä jostain nyhtöä viimeiset eurot, se on sen arvoista. Tuon toisen volan ajattelin karsia vain siksi että saisin autenttisemman KL xplorerin ;) Puusta tehdyt nupit saattavat tarkemmin ajatellen olla heikompi vaihtoehto kuin metalliset. Menevät helpommin huonoiksi ja korvaavia osia on vaikea löytää. Noiden lukkovirittimien ja tavallisten virittimien välillä arvon vielä. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Ze Kink 22.06.2006 18:52:54 | |
---|
Siivoamaan vain. Mutta sekin edellyttää, että saa kärtettyä täydet viikkotunnit, muuten rahantulo on niukkaa. Mutta sitä hommaa on isommissa kaupungeissa aina, ja konesiivous ei ole edes kovin paskaa hommaa. Vaikka ainahan siihenkin sisältyy käsin siivoamista. Siivoamaan hainkin, parin muun paikan lisäksi. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
ps3t 22.06.2006 18:54:21 | |
---|
Noi on sellasia pikkujuttuja mitä ei kannata karsia, vaikutus hintaan lasketaan kuitenkin kympeissä. Yritä jostain nyhtöä viimeiset eurot, se on sen arvoista. Jos kerran kustomikitaran hankkii niin parempi repiä ne rahat jostain kun se että jälkeenpäin kaduttaa. Ite lisäsin omaan tilaukseen kustomi inlaysit parin kuukauden jälkeen tilauksesta. Vielä mietin pitäiskö olla kiiltävä vai mattamusta. Teknisyys on perseestä. |
Ze Kink 22.06.2006 19:00:51 (muokattu 22.06.2006 19:03:01) | |
---|
Jos kerran kustomikitaran hankkii niin parempi repiä ne rahat jostain kun se että jälkeenpäin kaduttaa. Ite lisäsin omaan tilaukseen kustomi inlaysit parin kuukauden jälkeen tilauksesta. Vielä mietin pitäiskö olla kiiltävä vai mattamusta. Jep, itse ainakin haluan siitä just sellaisen kuin haluan, enkä vain lähes. Ja tämä tarkoittaa sitä, että kaikki pienetkin yksityiskohdat pitää olla kunnossa. E: Ja mattamusta. Se ei kerää sormenjälkiä niin kuin kiiltävä, ja on paljon tyylikkäämpi muutenkin. Mukavamman tuntuinen myös. EE: Mitä muuten on tapahtunut Ranspain.comille? "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Invader 22.06.2006 19:08:55 (muokattu 22.06.2006 19:10:18) | |
---|
Jos kerran kustomikitaran hankkii niin parempi repiä ne rahat jostain kun se että jälkeenpäin kaduttaa. Ite lisäsin omaan tilaukseen kustomi inlaysit parin kuukauden jälkeen tilauksesta. Vielä mietin pitäiskö olla kiiltävä vai mattamusta. Jep. Itse laitoin omani tilaukseen ilman otelautamerkkejä että sain valmistusprosessin rullaamaan. Nyt tässä pähkäilen että otanko vielä ne rautaristit otelautaan vai en. http://www.cc.puv.fi/~e0300583/pics/inlaycomparison1.JPG Noi kaksi alimmaista siis vaihtoehtoina... Miten muuten Dariusz suhtautui tuohon speksimuutokseen kesken valmistuksen? Ja mattamusta. Se ei kerää sormenjälkiä niin kuin kiiltävä, ja on paljon tyylikkäämpi muutenkin. Mukavamman tuntuinen myös. Ja huonossa tapauksessa kiilottuu kiiltäväksi siitä missä käsi kitaraa hinkkaa. Tai sitten ei.. |
Metallikitaristi 22.06.2006 19:13:53 | |
---|
|
ps3t 22.06.2006 19:18:05 | |
---|
Miten muuten Dariusz suhtautui tuohon speksimuutokseen kesken valmistuksen? Mulle ainakin sano vaan että ookoo ja kertoi paljon maksaa:) Teknisyys on perseestä. |
Ben_D 22.06.2006 19:21:44 | |
---|
Mulle ainakin sano vaan että ookoo ja kertoi paljon maksaa:) Juu..näin. Tosin mulle se on antanu jo kaupanpäälle body contourin ja haluamani tekstin 12:sta nauhalle.. |
Ze Kink 22.06.2006 19:30:42 | |
---|
Jos ei kerta mattamustaa (sehän on vaan hieno kun se kuluu, höh) niin black sparkle vois olla hieno. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Metallikitaristi 22.06.2006 19:51:38 | |
---|
|
Jos kerran kustomikitaran hankkii niin parempi repiä ne rahat jostain kun se että jälkeenpäin kaduttaa. Ite lisäsin omaan tilaukseen kustomi inlaysit parin kuukauden jälkeen tilauksesta. Vielä mietin pitäiskö olla kiiltävä vai mattamusta. No itse asiassa ajattelin että sillä muutaman kympin säästöllä pistän otelautaan tuollaisen Ken Lawrence-tyylisen isomman inlayn. (tällä hetkellä otelautamerkinnöiksi on merkattu none) E: http://www.guitarsatbmusic.com.au/e … mages/syl_kl_chech/kl_chechen_1.jpg Osaakin olla kaunis kitara. Hieman pienemmän inlayn varmaan otan mutta muuten aika lailla tuollaista ajattelin. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
ps3t 23.06.2006 21:16:15 | |
---|
Juu..näin. Tosin mulle se on antanu jo kaupanpäälle body contourin ja haluamani tekstin 12:sta nauhalle.. Ihme touhua. Mulle tuli just postia että mattaväristä pitäis pulittaa 50e lisää ja toiset saa inlaysejä ja muuta sälää ilmatteiks :) Teknisyys on perseestä. |
Ben_D 23.06.2006 21:26:01 | |
---|
Ihme touhua. Mulle tuli just postia että mattaväristä pitäis pulittaa 50e lisää ja toiset saa inlaysejä ja muuta sälää ilmatteiks :) Jospa noi tuli "bonuksena" siitä, että kysyin tarjouksen, pyysin laskun ja maksoin 2 päivän sisään. |
Campylobacter 23.06.2006 23:38:05 | |
---|
Jospa noi tuli "bonuksena" siitä, että kysyin tarjouksen, pyysin laskun ja maksoin 2 päivän sisään. Heh, jotenkin alkoi itsestäkin tuntua että mies olisi kyllästynyt päivittäisiin "en oo ostamassa mutta paljonko tämä maksaisi" -kyselyihin. "meillä kesti aikoinaa vanhan bändin kaa kasan lavaamises se kaikki ääni" - Kissa3 |
Ben_D 24.06.2006 08:45:05 | |
---|
Heh, jotenkin alkoi itsestäkin tuntua että mies olisi kyllästynyt päivittäisiin "en oo ostamassa mutta paljonko tämä maksaisi" -kyselyihin. Juuh...voip olla. Siis mulla toi koko roska tapahtu parissa päivässä. Hintakysely, tilausvahvistus ja 50% maksu. Mitä sitä aikaileen kun homma on selvillä. |