Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SikTh
1 2 3 4
pehko
14.08.2004 15:52:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis..tällainen britti yhtye kun SikTh..tunteeko kukaan, ja mitä on mieltä? Tähän mennessä on ilmestyny yks levy, elikkäs 'The Trees Are Dead And Dried Out Wait For Something Wild'.Itse pitää sanoa, että on kyllä aivan loistava yhtye..mitenköhän sitä kuvailisi..sellasta progefusio meininkiä..monella kenelle olen sitä asoittanu, on vaan menny hermot siihen, kun se on niin sekoa..mutta silti niin hemmetin loistavaa..Toinen vokalisti, Mikee W. Goodman on ehdottomasti uusi nero Mike Pattonin ja kavereiden seuraan..Suomesta ei vaan kovin helposti kyseisen yhtyeen musiikkia löydä..mutta, suosittelen tutustumaan..
 
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Pedroz
14.08.2004 16:04:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari biisiä olen kuullut, joista varsinkin Such The Fool on vähintäänkin sekopäinen. Erittäin hieno kuitenkin. Mitenkähän hyvin bändi onnistuu pitämään biisinsä kasassa livenä?
 
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
gheisari
14.08.2004 16:04:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut. On levy.
 
Nykimistä ja mutkitteluahan tuo tahtoo vähän olla. Huumori muzaa. Miehet eivät ole neroja. Suosittelen kuitenkin tutustumaan.
 
http://www.sikth.com/
 
Exhausted
14.08.2004 20:03:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minulle ei ihan se saundimaailma iskenyt, siellä oli liikaa sekaisin kaikkea
gheisari
15.08.2004 02:58:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minulle ei ihan se saundimaailma iskenyt, siellä oli liikaa sekaisin kaikkea
 
ootko nainen?
 
WyW
15.08.2004 13:27:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tutustua noihin hittibiiseihin kuten Pussyfoot ja Peep Show. Jälkimmäinen varsinkin luistelee hittisfääreissä pahemman kerran.
 
Uskomatonta kitaroinita, lauleskelua, rumpaloitia ja basismia. Kantsii hommata yllä olevat biisit vaikka jotain "toista reittiä", levyjä ei tosiaan Suomen levykaupoista paljon löydy.
 
Pööp.
Exhausted
15.08.2004 13:47:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ootko nainen?
 
en :D
TiMiTheShiT
17.08.2004 10:29:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en :D
 
nimenomaan. soundit ovat mielestäni liian löysät "the trees are dead..." levyllä kun vertaa vanhoihin demoihin ja muutenkin vanhat versiot biiseistä ovat parempia (esim. such the fool:n ja Hold my fingerin vanhat versiot ovat vähintään kaks kertaa parempia kuin uudet....). Uusista versioista vain "how may I help you" ei häiritse....
 
bändi biisejä kuulin ekan kerran joskus kolme vuotta sitten.....
 
Levyllä v|tuttaa kitarasoundit ja muutenkin turhat tilut verrattuna vanhaan SikTh:n. Anyway hyvä "uuden sukupolven" bändi. Raivoo (asennetta) on valitettavasti myös hävinnyt vuosien varrella.
 
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
pehko
17.08.2004 11:59:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elkääs nyt valittako....loistavaa se on kuitenki..
 
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
drlecter
02.11.2005 16:53:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep jep, makoisa lätty. Kunnon progemeininkiä.
 
Ihminen on viisas mies. NOME Kisaranta ROK-ROK!!!
meeza
03.11.2005 22:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skies of Millennium Night on aivan uskomaton kappale.
 
(I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...)
c_barnes
05.11.2005 16:02:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pussyfoot on ihan loistava biisi, mutta muu levy ei napannut ihan samalla tavalla.
drlecter
22.06.2006 21:30:29 (muokattu 22.06.2006 21:31:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuola sikthin sivuilla näyttäis olevan uusi biisi kuunneltavissa. Bland street bloom, tiukkaa veivuuta.
 
http://www.sikth.com/
drlecter
22.06.2006 21:34:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenköhän livenä onnistuu noi biisit?
MrHands
22.06.2006 22:49:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenköhän livenä onnistuu noi biisit?
 
Helvetin hyvin.
Sikth vois soittaa suohon aika monta nykybändiä.
 
nakedzen
22.06.2006 23:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs nuo muut biisit vertautuu tuohon sivuilla olevaan, jotenkin sitä odotti hehkutuksen perusteella jotain vähän omaperäisempää kuin taas uutta diilinger/meshuggah-kloonia. Ei sillä, ihan jees mätkettähän tämä.
 
"Only dead fish go with the flow" Framus Cobra ääninäytteitä
strophe
23.06.2006 13:05:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika hyvin tippuu tuonkaltainen tavara. Olen kuunnellut SikThin tuotantoa nyt pari viikkoa aika intensiivisesti ja etenkin laulusuoritukset nappaavat kuin isä korvasta näpistelyn jälkeen. Lisää.
 
Helppoa kuin lapsen lyöminen!
pehko
26.06.2006 11:15:21 (muokattu 26.06.2006 11:16:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuo Blank Street Bloom on kyllä helmi biisi...levy on pakkohankinta, vaikken itse nimikkoraidasta dikannutkaan hirveesti...
 
Helvetin hyvin.
Sikth vois soittaa suohon aika monta nykybändiä

 
totta, siellä ei tule virheen virhettä soitossa....ja kun vielä ottaa huomioon, että meininki lavalla on vähintäänkin yhtä sekopäinen kun niitten biisit on.
 
HEAVY...FUCKING...METAL!
Closure
27.06.2006 01:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut. On levy.
 
Nykimistä ja mutkitteluahan tuo tahtoo vähän olla. Huumori muzaa. Miehet eivät ole neroja. Suosittelen kuitenkin tutustumaan.
 
http://www.sikth.com/

 
Ainakin tämä uusin levy pamahti tämän threadin ansiosta listalleni. Aivan saatanan kovaa menoa. Voisin sanoa, että neromaisia juttuja täältä kyllä löytyy! Jumalauta.
 
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Roitto
28.06.2006 11:11:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs nuo muut biisit vertautuu tuohon sivuilla olevaan, jotenkin sitä odotti hehkutuksen perusteella jotain vähän omaperäisempää kuin taas uutta diilinger/meshuggah-kloonia. Ei sillä, ihan jees mätkettähän tämä.
 
Hmm, ei se edellinen levy trees are dead & dried out muistuttanu mitenkään dillingeriä tai mesihukkaa.
Nuo on huonoja, sikth on hyvä :-)
 
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «