BigOrange 22.06.2006 11:44:04 | |
---|
Hello! Niin sellaista asiaa että tuollaisen "suojapeitteen" tarvitsisin H&K Trilogylle.. Sille on varmaan myös joku oikea nimi mutta toivottavasti menee perille mitä tarkoitan! :) Olis hyvä kun nuppi olis vähän suojassa kun roudailee ja mitään hardcasea en ainakaan tässä vaiheessa aio hankkia. Thomannista löytyy ilmeisesti Marshallin ja Fenderin omia suojuksia. Joku Marshallin peite saattais tietty sopia jos vaan tutkii vähän mittoja jne. To the point, onko kellään tietoa kuka tällaisia peitteitä valmistaa ja mistä niitä sais..? Tönkx! "I am not your enemy so no apologies, please" |
McNulty 22.06.2006 11:53:45 (muokattu 22.06.2006 11:55:03) | |
---|
Jos on taitoa niin tekee itse. Saa edullisemmin kun hakee vaan metritavaraa ja lainaa äiteen tai siskon ompelukonetta. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä jostain filmivanerista oikein case. PS. Trilogy on hyvä ja hieno vermes... terveisin Trilogyn omistaja myöskin |
BigOrange 22.06.2006 12:07:43 | |
---|
Jos on taitoa niin tekee itse. Saa edullisemmin kun hakee vaan metritavaraa ja lainaa äiteen tai siskon ompelukonetta. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä jostain filmivanerista oikein case. PS. Trilogy on hyvä ja hieno vermes... terveisin Trilogyn omistaja myöskin Tuo on kyllä totta, pitäis melkeen sit vaan saada joku kuski sille ompelukoneelle myös että tulee mitään... ;) Aika typerää mun mielestä ettei H&K:lla itsellään ole näitä lisävarusteita valikoimassaan, ehkä ovat katsoneet tarpeettomiksi... Trilogyssa kun tosiaan on tuo valaistu pleksi niin veikkaan että näyttää varsin ikävältä jos siihen tulee naarmuja. Ja joo, on kyllä hyvä peli! En oo kauan vielä omistanu ja tutustun paremmin koko ajan ja hyvältä kuulostaa. Vielä kun sais rahaa kasaan ostaa joku kunnon kaappi kaveriks kun nyt on kätössä tuo behringerin kaappi. Veikkaan että joku kaappi missä on V30 vois toimia aikas hyvästi, siinä kun on suht tumma soundi tuossa trilogyssa. "I am not your enemy so no apologies, please" |
McNulty 22.06.2006 12:32:29 | |
---|
Tuo on kyllä totta, pitäis melkeen sit vaan saada joku kuski sille ompelukoneelle myös että tulee mitään... ;) Joku täti varmasti askartelee mielellään... voit jopa kangaskaupasta kysyä josko tekisivät sinulle mittojen mukaan. Ei varmasti maksa kovin montaa euroa jollet mitään erikoisempaa halua suojapussiin (esim. jotain brodeerauksia tai kantteihin pipelinet) ;) Aika typerää mun mielestä ettei H&K:lla itsellään ole näitä lisävarusteita valikoimassaan, ehkä ovat katsoneet tarpeettomiksi... Trilogyssa kun tosiaan on tuo valaistu pleksi niin veikkaan että näyttää varsin ikävältä jos siihen tulee naarmuja. Se voip olla... mutta toisaalta taas naarmut kuuluvat asiaan. Näkyy että on käytetty. Tietysti ihan uunituoretta peliä ei ole kiva naarmuttaa. Ja joo, on kyllä hyvä peli! En oo kauan vielä omistanu ja tutustun paremmin koko ajan ja hyvältä kuulostaa. Vielä kun sais rahaa kasaan ostaa joku kunnon kaappi kaveriks kun nyt on kätössä tuo behringerin kaappi. Veikkaan että joku kaappi missä on V30 vois toimia aikas hyvästi, siinä kun on suht tumma soundi tuossa trilogyssa. Meikäläisellä on tuossa Framuksen 2x12" kaapisas V30:t ja en voi kyllä valittaa. Potkii kasseille oikein huolella ja middleä riittävästi. Tulee meinaan selkeästi reeniksellä esille tuo Trilogyn soundi. Samoin clean-kanava sparklen kera tuottaa ihanan Fenkku-cleanin. Ultra Lead on oikeastaan ainoa kanava jota en käytä... Lead riittää meidän metallibändin tarpeisiin, crunchilla sitten miedot rosot (bluesista kingston walliin) ja boostin kera Purplet ja Iron Maidenit, cleanilla sitten jazzista noihin fenkun sparkling cleaneihin asti. Framuksen FR212 CS on toiminut minulla kyllä varsin tyylikkäästi kaikessa mitä olen soittanut. Kertaakaan en ole miettinyt vaihtoa tuon yhdistelmän kohdalla, sen jälkeen kun sain ne kasaan. |
perkules 22.06.2006 13:08:55 | |
---|
Onko teillä kokemuksia 100:sta putkimarsuista? tsl 100 vs. trilogy? |
BigOrange 22.06.2006 14:32:05 | |
---|
Onko teillä kokemuksia 100:sta putkimarsuista? tsl 100 vs. trilogy? Soittelin musakaupassa tuollaisella marsulla kun kitaroita kokeilin, ei sopinut ainakaan mulle. Riippuu tietty vähän mitä musaa vedät mutta mä sain sellaisen käsityksen ettei siitä mitään hirveen rankaa saundia lähde ilman ulkoisia apuja.. Trilogysta sanon sen verran että on varsin monipuolinen ja tykkään kovasti. Cleanit ihan mahtavat ja säröt myös varsin loistavat, vielä kun heitää eq:n fx looppiin niin kyllä lähtee sellaiset murinat et voi että! Eli marsu varmaan ihan hyvä mutta trilogy sopii ainakin mun mielestä paremmin raskaampaan vääntämiseen. "I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence |
perkules 22.06.2006 18:56:18 | |
---|
Sori, tää menee taas asian vierestä.. Onnistuuko 100:lla nupilla soittaminen niin hiljaa ettei tartte pelätä häätöä? Tarkoitus oli hommata siihen 4x12 kaappi. Nupille hupun värkkääminen ei varmasti oo mikään erikoisen vaikea juttu jos on ikään ompelukonetta käyttäny.. tarttee tietysti sen ompelukoneen. |
Joees 22.06.2006 20:46:42 | |
---|
Sori, tää menee taas asian vierestä.. Onnistuuko 100:lla nupilla soittaminen niin hiljaa ettei tartte pelätä häätöä? Tarkoitus oli hommata siihen 4x12 kaappi. Nupille hupun värkkääminen ei varmasti oo mikään erikoisen vaikea juttu jos on ikään ompelukonetta käyttäny.. tarttee tietysti sen ompelukoneen. Miksi sä sit oot hommaamassa 100w nuppia ja 4x12" kaappia? Kyllä niillä hiljaa voi soitella, toinen juttu onkin että mikä on kenellekin hiljaa ja minkälainen mökä riittää siihen että tulee häätö. Ja kuulostaako se hyvältä aivan hissutellen vetää tehoiltaan isoa vermestä. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Tompsi 22.06.2006 21:22:24 | |
---|
Sori, tää menee taas asian vierestä.. Onnistuuko 100:lla nupilla soittaminen niin hiljaa ettei tartte pelätä häätöä? Tarkoitus oli hommata siihen 4x12 kaappi. Nupille hupun värkkääminen ei varmasti oo mikään erikoisen vaikea juttu jos on ikään ompelukonetta käyttäny.. tarttee tietysti sen ompelukoneen. Jos putkivahvistimesta on kyse niin tuskin 10 wattistakaan saa avattua niin paljon että saundi on soittokelpoinen. |
Onko teillä kokemuksia 100:sta putkimarsuista? tsl 100 vs. trilogy? trilogy on tummempi ja pehmeämpi saundiltaan. Ehkä vähän löysempikin. Kuitenkin keskialue on vähän marshallmainen ainakin crunch-kanavalla. Clearly motivated by an unholy alliance. |
ReBeat 22.06.2006 21:28:57 | |
---|
Jos putkivahvistimesta on kyse niin tuskin 10 wattistakaan saa avattua niin paljon että saundi on soittokelpoinen. Mielenkiintoista. Soittokelpoisuus on tietysti kuulijan korvassa, mutta en kyl' lyttäis noin tyystin ajatusta putkivahvistimen hankkimisesta kotikäyttöön. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
askomiko 22.06.2006 23:06:30 (muokattu 22.06.2006 23:09:43) | |
---|
Triampissa tuli mukana oma ihan hyvä säkki. Ehkä trilogyssäkin vois tulla, eihän se kai ihan halpa ole? Ite pakotin tyttökaverin väsäämään combolle suojahärvelin, ensin kangaspussi, sitten retkipatjan palasia jokapuolelle, sit toinen sileäpintainen kangas. Suojasi vähäsen kolhuiltakin. Turhaa pelottelua on se etteikö vahvari kotona rokkaisi. Paitsi wanhojen Marshalleiden kanssa. |
Pnctocn 23.06.2006 08:16:25 | |
---|
Kerni on on tähän tarkoitukseen erinomainen materiaali. Riittävän painavaa säilyttääkseen muotonsa, vedenpitävää ja helposti työstettävää Tai mitäpä minä tuosta työstettävyydestä tiedän - vaimo valmisti armeliaasti vahvariin (lapsi) suojan. Kuosejakin löytyy useankaltaista. "kun on isot pussit, on kiva pussailla" |
McNulty 23.06.2006 11:09:37 | |
---|
Onko teillä kokemuksia 100:sta putkimarsuista? tsl 100 vs. trilogy? Mulla oli ennen Trilogyä tuollainen Marshall DSL100. Marshall oli sellainen one-trick-pony eli siitä sai sen marsusärön irti mutta muut oli aika heikkoja. Potikoiden vaikutus (kuten uusissa marsuissa yleensäkin) oli olematonta. Bass-potikkaa sai käännellä, juuri mitään se ei vaikuttanut :) Cleanit oli myöskin aikas näkkäriä. DSL100 on varmasti hyvä hänelle joka soittaa 24/7 Guns'n'Rosesia, mutta jos vähänkin monipuolisempaa haluaa niin Trilogy vie kyllä 100-0 voiton. |