Aihe: Thomann ja bassotilaus :D taas kertaalleen !
1
L_Laiho
12.10.2003 15:53:14
Noh..Minä olen tässä mietiskellyt että jos kävisi liikkeessä testailemassa bassoja ja kysäsis tarjouksen(hihna piuha ja ehkä laukku/pussi) ja kattoisin jos se tulis thomannilta halvemmaksi ni tilaisin sieltä..niin eli toimiikos noi tilaukset ja jos tilaan noin 300€ basson(varmaan yamaha tai ibanez) niin tuleeko soitin säädettynä(ja tarkastettuna) perille,vai pitääkö se itse säätää,laittaa kielet jne..?
?_LEgSA_?
käki
12.10.2003 16:26:06
Tilaa vaan sika säkissä. Minä tein niin ja tyytyväinen olen. Noin 300 € bassosta ei niin väliksi, onko ns. hyvä yksilö vai ei, kalliimmassa vehkeessä saattaisi ottaa enemmän kupoliin, jos soitin ei olekaan hyvä.

Ja voihan sen aika lähettää takaisin: "Soitin oli huonompi kuin ostajalla oli aihettaa olettaa".

Tiedä sitten miten kuluttajasuoja toimii Saksanmaalla. Postikulut lisätään silti hintaan.
- Parempi virtsata väärään kuin kusta suoraan -
halodrummer
14.10.2003 13:04:22
Meidän basisti on suunnitellut tilaavansa Thomannilta 1200 euron Rickenbackerin. Kyselin juuri viime viikolla kavereilta jotka ovat enemmän tilanneet että kannattaako tämä. Kenelläkään ei kyllä ollut valittamista toimitetun tavaran laadusta...
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
L_Laiho
14.10.2003 14:22:30
Tämäpä hyvä tieto!Kiitän!Nys sitten vaan kyselemään paikalliset liikkeet!
?_LEgSA_?
J.Caven
14.10.2003 16:27:20

Mutta useinpa kannattaa paikallisen kaupan myyjälle vihjata, että tämäpä sama luikku onkin Thomannilla hintaan se ja se. Ja yllättäen myyjä saattaakin sanoa, että no saatpa sitten tämän (ainakin melkein) siihen tarjoushintaan. Erittäin tietoisia Thomannin asemasta liikkeissä yleensä ovat ja mielummin usein haluavat myydä tuotteensa pienemmällä voitolla, kuin päästää mammonat Thomannille.
Epäselvä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)