Aihe: Miksei soittamisesta keskustelu ota tuulta alleen?
1 2 3 4
Kosminen
22.06.2006 13:16:45

Sama koskee Acrolite, Evans G2, Kumu ja Alchemy-kavereita, koska heillä itsellä sattuu olemaan juuri sellaiset. Soittakaa ensiksi 20 vuotta eri kamoilla, niin sitten väitteenne kannukset ovat ansaitut.

Ainoastaan Alchemy puuttuu...
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
eino mutku
22.06.2006 14:46:17
Huipulla on rankkaa olla, näköalat on kyllä huikeat, mutta niistä saa usein nauttia yksin. Tämmöinen fiilis on tullut, kun olen saanut seurata muutamaa musiikkineroa. Kärsivät niin paljon meidän kuolevasten rajoittuneisuudesta, etteivät kovin usein enää pysty saavuttamaan tilaa jossa varsinaisesti pystyvät nauttimaan musiikista. Meikäläiselle se on vielä helppoa, enkä vaihtaisi sitä ihan helpolla pois. En edes maailman nopeimman rumputtelijan titteliin. Eipä ole kyllä vaaraakaan.

Mutta kaikki kunnia teille jotka oikeasti osaatte soittaa ja nautiskella yhtäaikaa. Ja varsinkin jos vielä haluatte jakaa tietojanne eteenpäin.
kalamies#23 >-)))> "Väärä ääni arasti soitettuna on väärä ääni, mutta väärä ääni rohkeasti soitettuna on tulkintaa."
J. Cool
22.06.2006 17:35:58

Siis niin just. Hehe, meitsi on näköjään liian monta kertaa ilmaissut itseni jotankin vittumaisen ironiseen sävyyn... olin siis justkin sitä mieltä, että nuottimahdollisuus olis oikeasti todella hyvä asia.

tämä olis todella siisti juttu. tosin näin webdeveloperin näkökulmasta voin sanoo, ettei sellanen ole nyt aivan triviaali juttu tehdä. se olis sellanen AJAX- tai flash-lisäosa, joka esimerkiksi heittäis viestin yläpuolella olevasta lisää-nuotti -napista pop-up-ikkunan. uudessa ikkunassa olis sitten valmiit nuottiviivastot johon vois drag-n-droppailla nuotteja. lopuks pitäis varmaan tallentaa kuva ja liittää se sitten viestiin linkkinä.

ei tietenkään mahdoton, mutta kova sana jos ilmaisvoimin pyörivä yhteisö sais tuollaisen käyttöönsä. En tiedä olisko tollasta sitten ilmaseksi jaossa netissä, googlea vaan jos huvittaa. kattelin 5min mut ei näkyny mitään huikean hyvää.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
hollmi-5
22.06.2006 20:00:45
Mutta kaikki kunnia teille jotka oikeasti osaatte soittaa ja nautiskella yhtäaikaa. Tuo on ainoa syy, miksi soitan ja opetan rummunsoittoa. Jos ei enää nauti, niin miksi pitäisi tehdä? Joskus toki tulee eteen se huono keikkapaikka tai todella väsyttävä oppilas (tai sen vanhemmat), mutta positiiviset kokemukset painaa sen vaakakupin plussan puolelle. Parhaimmillaan soittaminen on hyvässä kaveriporukassa neljän tunnin jamit ja siihen päälle sitten saunat ja sen semmoiset maailmanparantamiset.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
HeavyMachinery
22.06.2006 22:18:51

No sitäpä sitä. Mä oon avannu topicceja ja niitä on haukuttu turhiksi. En mä enää jaksa avata ku kaikki mollaa heti.

Olihan niistä osa turhaa rölöilyä. Mutta tuo on pahah ongelma jos foorimista tulee niin hyökkäävä ettei uskalleta uusia juttuja avata.....

Niin ja perkule vaihda tuo avatar... täällä voi olla vain yksi skeletor joka uinuu pääkallo linnassaan....Sekoitan aina sut siihen toiseen.....
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
J. Cool
22.06.2006 22:28:41

Olihan niistä osa turhaa rölöilyä

osako? äijähän vaan terrorisoi ja ****uili kaikille ja kaikkihan siitä provosoitu oikeen kunnolla.
HeavyMachinery
22.06.2006 22:55:59

osako? äijähän vaan terrorisoi ja ****uili kaikille ja kaikkihan siitä provosoitu oikeen kunnolla.

En halunnut olla töykeä................
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
J. Cool
23.06.2006 17:54:45

En halunnut olla töykeä................

enhän mäkään ollu. faktat on faktoja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)