Rocco007 12.10.2003 21:24:57 | |
---|
Moi Matsku !! Miksi just Steve Morley WAh mitä tiedät siitä ? Smash Box varmaan olis kuul. Minkälainen on E-H holy grail ? __ Webu, tsekkasin ton Morley ääninäytteen www.morleypedals.com !! E-H holy grail on huhujen mukaan kova laite! Täytämme piirakkamme herkuilla!!! |
Spiralmind 13.10.2003 04:11:12 (muokattu 13.10.2003 04:11:29) | |
---|
Siis yksttäisspeduissa ? Noh, jos tarkkoja ollaan niin onkai niitä analogisia muitakin kuin yksittäisiä, kuten Captain Coconut 2, jossa on samassa octavo, fuzz ja univibe. :p Sori tyhmä kysymys. Voit olla kyllä oikeassa. Osaakkos ehdotella hyvää säröä. Kysytään nyt sinunkin mielipidettä- Ehdotin jo tuol ylempänä tota Boss SD-1:tä eli Super Overdrivea. Mun mielestä oikein hyvän kuulonen. Ei nyt mikään mättösärö, mutta metalliinkin käy soolosoundiksi oikein hyvin. Metallisäröpedaaleista en oikein tiedä ja itekin tässä mietin että minkä niistä hankin (vai hankinko ollenkaan - saahan metalliin kelpaavaa säröä ilman varsinaista metallipedaaliakin). Kiinnostava uusi tulokas on ainakin tää Rocktron Metal Planet. En tiä onko hyvä kun en ole ite kokeillut. Mutta Rocktronin sivulla on ääninäyte... Kannattaa joka tap itse käydä liikkeissä kokeilemassa pedaaleita, eikä luottaa toisten mielipiteisiin. Sitte ainaki tietää ostaa just sellasen mistä ite tykkää. |
Chemo 13.10.2003 09:18:20 | |
---|
Minkälainen on E-H holy grail? Digitaalikaiku, reverb, joka soundaa jousikaiulta (siinä on myös halli- ja omituinen flerbkaiku). Käytän itse ja tykkään. Jousikaikusoundi on se, mitä minä tuosta otan. Säröistä sun muista on vähän vaikea sanoa; juttu riippuu aika paljon vahvistimestasikin. Tuosta Bossin mallintavasta säröstä oon kuullut hyvää muualtakin, ja kun siitä löytyy paljon säätövaraa, voisin kuvitella että tuo peli olisi sinullekin käyttökelpoinen. Mutta vaihtoehtojahan on paljon. Kokeilemalla selviää... :-) Ramalamadingdong. |
Cort87 13.10.2003 10:38:36 | |
---|
No niin nyt alkaa taas homma siinä pisteessä että rahat loppuu ja valinnanvara kasvaa liikaa. Mitähän tuolla Holy-graililla on hintaa. ? Varmoja on tällä hetkellä Dunlop Cry-Baby ja Smash box. Bossista mietin sitä perus säröä ja super overdriveä. katotaan ......... täytyypi testailla. "Pimeää puolta vaikea nähdä on" Yoda |
Chemo 13.10.2003 10:44:19 | |
---|
Mitähän tuolla Holy-graililla on hintaa. ? Se oli Thomannilla tarjouksessa hintaan € 95,- kun viimeksi katsoin. Normaalihinta muistaakseni kympin kalliimpi. Suomalaisilla liikkeillä oli niin kovat lähtöhinnat tuolle (jopa yli kaksinkertaiset Saksaan verrattuna), että tuon spedun kohdalla tein poikkeuksen enkä sillä kertaa kysynyt suomalaisilta viimeistä hintaa. Ramalamadingdong. |
Rocco007 13.10.2003 20:31:10 | |
---|
Webu, muista bassollekin särkijä! Mur Mur!!!! Täytämme piirakkamme herkuilla!!! |
rap1ds 13.10.2003 22:46:05 | |
---|
Ostin tossa säröksi Marshallin Jackhammerin. Kuulostaa hyvältä, taittuu bluessi ja rankempikin soitto. Ei ehkä omiaan just metalli soittoon mut kuulostaa mun mielestä paljon paremmalta ku SahaVinkunaSäröSmashbox. Osaan laulaa vaikka muut väittävät toista... ehkä. |
Jaa-a ? Kerran oon testaillut tota marsua mutta ei oikein iskenyt. Mutta tarkistetaan sekin spedu vielä kertaalleen, "Pimeää puolta vaikea nähdä on" Yoda |