Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 514 15 16 17 1865 66 67 68 69
moderndrummer88
04.06.2006 18:55:29
Ja taas kitaristi ounas... Ei kyllä millään pääse reeneihin kun pitää kahtoa DVD:eitä huken kanssa.

Kaikkia alkoi kypsyttämään tuommonen toiminta ja ko. henkilö on nyt ulkona tästä bändistä
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
tynde
04.06.2006 22:55:03
Hohoo, kyllä tällä palstalla on hyviä tekosyitä! Itse olen kerännyt vuosien mittaan eri bändeissä soittaessani bändikavereitten ja itseni syitä treeneistä pois jäämiseen, tässä niitä parhaita:
- näyttelen Pyhää Pietaria kirkossa (kaveri joutui johonkin koulunäytelmään)
- iso pakettiauto ajoi perääni (ja tuli sairaslomaa)
- vanha mies ei jaksa valvoa myöhään (kun treeniaika olisi saatu vasta puoliltaöin)
- vaimo on soittamassa (miten liittyy miehen treeneihin? no pitää hoitaa muksuja)
- lainakoira himassa (olkoon vaan, mutta miten se vaikuttaa rummuttamiseen?)
- tytöllä heiluu hammas (voi hellan-lettas!)
- ei tullut kokouskutsua treeneihin (no onpa virallista)
- polvi, nilkka ja kyynärpää leikattu
- sain lapsenlapsen
- olen pilleritokkurassa (siis käsi niin kipeä, että piti ottaa liikaa troppia?)
Ja tässä niitä ärsyttävimpiä:
- ei huvita (tää on kaikkein pahin, kertoo motivaation puutteesta)
- en jaksa (melkein yhtä paha)
- unohdin (aarrrrghhhh!)
- on nihkeät fiilikset (eli huonot välit jonkun bändikaverin kanssa)
- on niin paha krapula (no pitääkö dokata, kun tietää että seuraavana aamuna on treenit!)
Erikoismaininnan ansaitsee palstallakin usein esiintynyt "jalka on kipeä". Itse olin ihan sairaslomalla kipeän jalan takia, ja sanoin etten pääse treeneihin. Kaverit sano, "ethän sä jalalla soita" (kitaraa, siis), ja mä sanoin "ai niin ...". Kaverit tuli hakemaan autolla pihasta, roudas mun kamat, styrkkarinkin, ja mä nilkutin perässä, soitin sitten istuviltani koko treenit. Ja hauskaa oli! Ja olisikin ollut ihan turha syy jäädä pois.
Jzci
06.06.2006 16:07:20

- on niin paha krapula (no pitääkö dokata, kun tietää että seuraavana aamuna on treenit!)

Nämä todellakin ottavat päähän. Itse olen pitänyt sellaista linjaa, että vaikka itselläni olisivat kaikki nuo kolme yllä mainittua "syytä" niin silti olen aina vääntäytynyt treeneihin vaikka väkisin.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
L4t3
07.06.2006 16:27:14

Ei väkisin kannata reenehin yrittää bändikavereita repiä. Soittaminen on sitten semmoista vittuilua, että kenelläkään ei ole mukavaa.
"Elämä on vain M-netin korvike." (Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
spade
07.06.2006 16:49:17
NUkuin pommiin, ja vielä itte tein sen, STNA!!!
Elämä on
aarghto
12.06.2006 17:00:00

"Ei pidetä tänään reenejä kun on niin hyvät biitsikelit"
en ehkä ole niin kova jätkä mitä luulet
jannu
12.06.2006 19:15:56
Täysin ilman syytä on kyllä ehkä yksi huonoimmista syistä.
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan
jussiohman
12.06.2006 21:49:50
Täysin ilman syytä on kyllä ehkä yksi huonoimmista syistä.

Se on kyllä.
tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä
Anonymous-jazz
13.06.2006 01:57:13 (muokattu 13.06.2006 01:57:53)

HOHO mulla on vieläkin tämä viesti tallessa...

Oltiin perustamassa sellaista cover-bändiä 2005 Syksyllä ja vokalistin joku tuttu oli kuulemma kiinnitetty kosketinsoittajaksi (never heard).

Ensimmäinen bändi miitti kertoi kiipparistista melkein kaiken kun tyyppi epävarmasti kyseli nuotteja jokaiseen biisiin. Yleensä tän tason bändeissä jokainen hoitaa omat osuudet korvakuulolla/ulkomuistilla. No mutta viis... Koitti ensimmäiset treenit niin sain tekstiviestin kiipparistilta;

"Mull palo somet oikeesta kädestä ku tein muksulle safkaa ja syntikkakin on yhdes varastossa jota ei tänään saa auki:( mäen siis pääse treeneihin. Ilm. Muille!

Se bändi viritys kuivui siihen.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Jööhannes
13.06.2006 11:47:23
Meidän bändissä on ollut kaksi jäsentä, joiden soittomotivaatiosta on koitunut ongelmaa. Nyt molemmat ovat eronneet bändistä, joten voi huoletta kertoa ärsyttäviä syitä luistaa treeneistä.

En voi tulla treeneihin, koska
-pitää pakata, lähden huomenna reissuun
-tänään on niin paljon muita hommia, ja pitäähän jossain välissä syödäkin
-tyttöystävä pääsee silloin koulusta, enkä viitsi pitää sitä pitkään yksin kylmässä (rankka meininki)
-en tiennyt että on treenit ja menin tyttöystävän luo (treeneistä oltiin sovittu jo aiemmin)
-viikko on täynnä ohjelmaa ja haluan pitää tänään lepopäivän
-seuraavana päivänä pitää palauttaa yksi kouluhomma (seuraavana päivänä kertoi että sinä päivänä oli käynyt tekemässä työsopimuksen ja tehnyt ensimäisen työpäivänsä).

Treeneistäluistamisia meillä oli kuitenkin melko vähän. Treenien sopimisvaiheessa sitten oli yleensä enemmän sitä ongelmaa. Kyllähän niissäkin tilanteissa pisti ärsyttämään jos kuittaus oli vain "silloin ei käy treenit", ilman kummoisempaa syytä. Toisen noista äijistä ero tapahtui tässä vasta muutama viikko sitten, joten uuden miehen kuumeinen etsiminen on käynnissä. Sentään hän suostuu vielä toisen kesäkuun keikan ja demon soittamaan.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Skebameizi
15.06.2006 15:54:01

-tyttöystävä pääsee silloin koulusta, enkä viitsi pitää sitä pitkään yksin kylmässä (rankka meininki)

Onko kyse kissasta vai tyttöystävästä? :D
www.neverend-hq.net
-Metalheart-
15.06.2006 20:47:12
Meijän kosketinsoittajan paras syy ikinä olla tulematta harkkoihin: "Meil on sauna, en voi tulla"
Jööhannes
16.06.2006 12:56:46
Onko kyse kissasta vai tyttöystävästä? :D

Ei se edes kovin kissa ole. ;) Vaan, ollaan tosiaan itekkin naurettu tuolle jutulle melkoisen paljon. Harvinaisen rankkaa hevimeininkiä. ;)
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
mikroi
16.06.2006 13:32:26
Pensasaidan leikkuu on aika hyvä syy.
rainmaker
17.06.2006 12:30:55
"Pitää kattoa euroviisujen uusinnat" sanoi rumpali. No, ei ollakkaan käyty sen jälkeen soittamassa.. Nyt tosin alkaa vaikuttaa siltä, että soittohalut ois palautunut rumputaiteilijallekin :)
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
Vaikku
18.06.2006 21:25:30
Meidän rumpaliltahan noita tulee esim. "Olen omistanut koko viikonlopun pelaamiselle".

Naurettavaa..
-Prokitaristi-
21.06.2006 22:30:19 (muokattu 21.06.2006 22:32:16)
Basisti:

Oli treenit sovittuna perjantaina klo 15.30. Menen tiloihin, pistän viestiä klo 15.40. Soitin 6 kertaa aikana 15.45-15.55. Vihdoin basisti vastaa viestillä n. klo 16.05.: "Ainiijjoo".
Pistän viestiä, että "ALA TULLA PERKELE!!!". Klo 16.30. soitan, että missä perhanassa se oikein kuppaa. No, se sanoo, että "Olin koko päivän softaamassa (kuula-asesotaa), ja mä en millään jaksa (joka perjantai samaan aikaan treenit, ei voinut varautua asiaan?) ja pikkuvelikin (ko. kokoonpanon rumpali) pelaa tossa tietokonetta, niin ei me taideta tulla."

Kyllä sapetti.
-Prokitaristi-
22.06.2006 20:15:53
"Siellä tulee jano, eikä oo rahaa kokikseen" -Rumpali

HOHOHOHO!!!!
EiSeMitään
29.06.2006 13:52:27 (muokattu 29.06.2006 13:57:56)
"Siellä tulee jano, eikä oo rahaa kokikseen" -Rumpali

Tuo sama on kuulunu laulaja/kitaristin lärvistä!

Ja saman miehen suusta on tullut,en voi tulla viikonlopuks kämpille soittamaan kun pitää vahtia koiria.Tuli hieman -haluan iskeä lekalla päähän tuota sälliä-olo... :D

Miten nuo rumpalit tuppaa aina keksimään noita tekosyitä?Meillä taitaa olla innokkain reenaaja tuo rumpali..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)