kuunsirppi 21.06.2006 22:48:24 | |
---|
Olisikos kuvaukseen sopivaa bändiä vapaana 19.8.06. Jos tunnet kuvauksen sopivan porukkaasi, niin laitapa privalla tietoja, niin välitän eteenpäin. .. Haluaisimme oikeasti tasokkaan bändin, joka soittaisi rock-/(pop-)/jazz-/soul-musiikkia. Kaasoni opiskelee jazz-laulua, joten toiveena olisi, että bändi voisi myös säestää häntä. Meillä olisi toki myös joitakin toivekappaleita lähinnä rock-osastolta, mutta tärkein toive olisi, että musiikki olisi nuorekasta ja että humppaa ja muuta vanhemman väen tanssimusiikkia bändi ei soittaisi lainkaan. Trio riittäisi, mutta isompikin kokoonpano olisi toki mahdollinen. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
carlos 21.06.2006 22:51:29 | |
---|
Vaikka en sovi kuvaukseen, niin olisi varmaan paikallaan kertoa hieman lisätietoa, että miksi moista bändiä haetaan. Hääkeikalle? Palkkio? Missä päin esiintyminen? Nuo saattaisivat auttaa jo tässä vaiheessa joitakin.. |
kuunsirppi 21.06.2006 22:54:44 | |
---|
Vaikka en sovi kuvaukseen, niin olisi varmaan paikallaan kertoa hieman lisätietoa, että miksi moista bändiä haetaan. Hääkeikalle? Palkkio? Missä päin esiintyminen? Nuo saattaisivat auttaa jo tässä vaiheessa joitakin.. Tossa otsikossa lukee, että Turkuun ja tarkempi paikka on kait Ruissalo. Multa vaan kyseltiin, kun hääparilta oli bändi perunut tulonsa. Lupasin yrittää jeesata. Ei harmainta hajua palkkioista, tai muista, mutta niistä vois sitten kysellä, kun keskenään olisivat yhteydessä. Kunhan nyt löytyisi joku bändi, joka tuntisi "omakseen" tuollaisen keikan :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
carlos 21.06.2006 22:57:39 | |
---|
Tossa otsikossa lukee, että Turkuun Jepu, sokea olen! :D Eli turkuun ja hääkeikalle :) |
Täytyy kyllä sanoa, että tuo hääkeikka täytyi itse arvata, koska sitä ei suoraan mainittu... Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
M.i.k.key 22.06.2006 13:27:01 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että tuo hääkeikka täytyi itse arvata, koska sitä ei suoraan mainittu... kaaso sentään mainittiin joten eipä tuota mistään hirveän paksusta rautalangasta tarvinnut vääntää... Möllisty! |