Kertokaapas kaikki oleellinen HotRod Deluxe vahvistimisesta. Mitä maksaa, pärjääkö keikoilla (tehot), kestääkö käyttöä, onko saundeissa riittävyyttä. Tarvitsen vahvistinta lähinnä klubikeikoille ja tuo saattaisi koko puoleltaan osua haarukkaan. Tyylisuuntana rock/blues. |
Niskamies 14.10.2003 09:15:27 | |
---|
kyllä pitäis keikoilla pärjätä, riippuu tietysti vähän koosta:) saunditki oli ihan jees, mitä oon kokeillu. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Asmi 14.10.2003 09:31:02 | |
---|
Itelläniki on aikomus hankkia just sama vahvistin. Tossa viikonloppuna sitä helsingissä testailin, hyvä soundi. Clean on just se legendaarinen fender clean. Säröt nyt ei ollu mitään maailman parhaita, mutta saahan niitä purkeja. Ja kyllä sillä vahvistimen omallaki säröllä voi soittaa, ei se mikään huono oo... ...Tyhmyrin selässä soikoon keppi... |
Lynx 14.10.2003 11:29:36 | |
---|
Mitäs tuosta saa pääkaupungin lähistöllä maksaa. Netistä oon selaillu ja melkeen kahdensadan €:n eroja hinnoissa, joten kannattaa varmaan kartoittaa hintoja pitkin suomenniemen. |
KooAa 14.10.2003 11:39:49 | |
---|
Saksasta ostin n. 739 € rahteineen kotiin tuotuna. Ääntä riittää ja säröillä olen pelkästään kotona soitellut. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Tele van Caster 14.10.2003 11:49:38 | |
---|
Ehdottomasti kannattaa hankkia, täydellinen soundi. Hyvä putkipeli... itse omistan sen vähän isomman Fender Hotrod DeVillen, joka 20w isompi ja hyvin on puskenut sellaiset neljä kuukautta, volume pysyy kakkosesa koko ajan, ei tarvi vääntää nuppeja kaakkoon... ikkunat tippuu silti oli päällä joku kliini tai särö. "Tehdään kaikesta elämää suurempaa" kuuluisa lainaus kuuluisalta äärinostalgikolta, eli minulta. |
Captain Farrell 14.10.2003 13:21:18 | |
---|
Kertokaapas kaikki oleellinen HotRod Deluxe vahvistimisesta. Mitä maksaa, pärjääkö keikoilla (tehot), kestääkö käyttöä, onko saundeissa riittävyyttä. Tarvitsen vahvistinta lähinnä klubikeikoille ja tuo saattaisi koko puoleltaan osua haarukkaan. Tyylisuuntana rock/blues. Omistan kyseisen vahvistimen ja täytyy sanoa, että on kelpo peli. Kyseessä on siis täysputkivehje, josta tehoa löytyy 40 wattia. Ja mökää lähtee niin maan pahuksesti! Riittää taatusti mainitsemillesi klubikeikoille. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään, koska vahvistin on sen verran uusi. Joku saattaisi harmitella sitä, että kulmasuojia ei laitteessa ole. Mua se ei kuitenkaan haittaa. Kohtelen kamojani hellävaraisesti. Saundit ovat mahtavat! Pehmeä ja lämmin clean-saundi pesee mennen tullen vanhan Marshallini. Säröpuoli tuntuu jakavan mielipiteet kahtia. Joku tykkää, joku ei. Mä olen niitä, jotka tykkää. Itse käytän säröjä aika miedoilla asetuksilla ja hyvältä kuulostavat. Mitään metal-säröä ei vahvistimesta kuitenkaan ulos saa, mutta Fender-vahvistimen ostaja tuskin sellasta hakeekaan. More drive -kytkin tuntuu boostaavan volumea ehkä vähän liikaa. Jos olet kyseistä vahvistinta ostamassa, niin Saksanmaalta tilaamista kannattaa harkita vakavasti. Hintaero on huima Suomen soitinliikkeisiin verrattuna. |
Keppi 14.10.2003 15:31:12 (muokattu 14.10.2003 15:33:49) | |
---|
Mullakin on kyseinen verme ja oon kyllä tykänny! Särö on kyllä ihan hyvä pienillä säröillä. Isoilla tahtoo mennä sillätavalla...vähän rakeiseks. Ei tosissaankaan oo mikään heavysärö, mutt pienillä säröillä hyvä. Puhdas puoli onkin sitt aivan mahtava! Oikeestaan toi vahvistin avas mun silmät(korvat), ett miten kaunis voi puhdas vahvistimen ääni olla ilman lisälaitteitakin. Möinkin melkein kaikki efektini(säröjä lukuunottamatta), pois...sotkemasta;) Löytyy nimittäin dynamiikkaa! Ei pitäsi tehojenkaan loppua kesken. "Kyllähän vaikeita biisejä osaa kuka tahansa tehdä, mutt tehkääpä Ukko Nooa uudestaan?!"-Dave Lindholm |
Wäiski 14.10.2003 15:55:20 | |
---|
Itsekin olen innostunut laitteeseen. Helsingistä Fasulla oli ainakin viime viikolla 799 €, Huttusella uudenveroinen käytetty 750 €, saksassa sitten vähemmän. Tosin, kuka jaksaa odottaa monta päivää, kun tietää, mitä on tulossa ;-) |
Boge 14.10.2003 16:16:45 | |
---|
Ihan hyvät cleanit on laitteessa. eipä ole juuri pahemmin kommentoitavaa mutta huomasin tässä vuoden käytön jälkeen semmoista ihmeää helinää tiettyjä säveliä soitettaessa, ajateelin josko putket helisee, mutta sit joskus kattelin vähän tota styrkkarii ni huomasin et rungon ruuvit oli löystyny, melkeen kaikki ja ne aiheutti helinää, mutta siis korjaantu kiristämällä ruuveja, kantokahvan ruuvitkin löystyivät suht nopeasti. muuten ihan kelpo peli silakka :/#/: |
Asmi 15.10.2003 15:19:58 | |
---|
Saksanmaalta kannattaa ostaa..on selvästi halvempi ( www.thomann.de). Ja jos sun jollaki tutulla on jonkunlainen firma ni tilaa sen kautta niin saat arvonlisäveron pois. Thomannilla hinta muuten 729€, mutta ilman arvonlisäveroa 569€ ja se ei ole uudesta putkivahvistimesta mikään hinta. ...Tyhmyrin selässä soikoon keppi... |
Niskamies 15.10.2003 15:30:08 | |
---|
painaako tuo muuten paljon? en ole ite pistänyt pahemmin merkille. Hanki presari ja ole tosimies! |
Player 15.10.2003 15:34:21 | |
---|
ilman arvonlisäveroa 569€ ja se ei ole uudesta putkivahvistimesta mikään hinta. miten saa alv:t pois? Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Keefster 15.10.2003 15:37:16 | |
---|
miten saa alv:t pois? Jos on yritys jolle tilaat tuotteeita niin saat alvit vähennettyä. Tämä koskee myös ameriikan tilauksia. Se in sitten huijausta jos bensa-asema yrittäjä vähentää kitarakama-alvit, noin niinko esimerkinä… Tulin kun melkein kutsuttiin ! |
Keefster 15.10.2003 15:38:30 | |
---|
Jos on yritys jolle tilaat tuotteita niin saat alvit vähennettyä. Tämä koskee myös ameriikan tilauksia. Se on sitten huijausta jos bensa-asema yrittäjä vähentää kitarakama-alvit, noin niinko esimerkkinä… edit: kirotusvihreitä Tulin kun melkein kutsuttiin ! |
Miikathebest 15.10.2003 16:31:18 (muokattu 15.10.2003 16:31:38) | |
---|
...virkistyskäyttöön... Mutta mitä hyötyä siitä on että siirtää alv:t yrityksen maksettaviksi? |
G-mies 15.10.2003 17:26:27 (muokattu 15.10.2003 17:28:38) | |
---|
painaako tuo muuten paljon? en ole ite pistänyt pahemmin merkille. Vähän yli 20 kg. Somebody set us up the bomb. |
ode_ 15.10.2003 17:59:18 | |
---|
Mutta mitä hyötyä siitä on että siirtää alv:t yrityksen maksettaviksi? Yrityksen ei tarvitse maksaa ALV:tä, mutta tosiaan ei soittokamoja kannata yrityksen nimiin ostaa, jollei soittokamat kuulu jotenkin yrityksen toimenkuvaan. |
KooAa 15.10.2003 19:31:50 | |
---|
painaako tuo muuten paljon? en ole ite pistänyt pahemmin merkille. 21.4 näytti henkilövaaka. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Mikko Kankaanpää 15.10.2003 20:14:00 | |
---|
Kyseessä on siis täysputkivehje, Eipä ole, ainakin kaiku ja power in/pre out ovat mikropiireillä toteutettuja.-) Mikko |