Aihe: Mikä olisi hyvä äänitys ohjelma?
1
andex
22.06.2006 12:30:41
http://www.kreatives.org/kristal/

siinä on hyvä ohjelma.
-ande-
Miikathebest
22.06.2006 17:04:57 (muokattu 22.06.2006 17:05:19)

http://audacity.sourceforge.net/
tätä ovat myös jotkut kehuneet
!!! ilmainen !!!
Hei sinä!
-Sammy-
23.06.2006 12:01:25
Toi audacity onks toi koko versio kun mä kerran latasin ton mut se tais olla demo kun sil ei pystyny tallentaa :)
Mä en puhu, vaan mun musa
OsQu
23.06.2006 12:09:33
toi audacity pitäis ainakin olla ilmanen.. Tai ite ainakin käyttäny ilmaista kokoversiota
Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja..
Tietysti Pauligin
23.06.2006 13:34:02
Toi audacity onks toi koko versio kun mä kerran latasin ton mut se tais olla demo kun sil ei pystyny tallentaa :)

Täysin ilmainen softa on, en tiedä mistä hitotsa olet jonkun demon löytänyt.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Janus
23.06.2006 14:16:55
Täysin ilmainen softa on, en tiedä mistä hitotsa olet jonkun demon löytänyt.

Tuskin se demo on ollutkaan. "Tallenna" tai "Save" -toimintoa varsinaiselle äänitiedostolle ei löydy (projektille kylläkin), mutta Tiedosto-valikosta löytyy "Vie valinta wav-tiedostoon..." tms. toiminto, joka on käytännössä sama kuin tallentaminen.
Tietysti Pauligin
24.06.2006 11:56:21
Tuskin se demo on ollutkaan. "Tallenna" tai "Save" -toimintoa varsinaiselle äänitiedostolle ei löydy (projektille kylläkin), mutta Tiedosto-valikosta löytyy "Vie valinta wav-tiedostoon..." tms. toiminto, joka on käytännössä sama kuin tallentaminen.

Niin, totta.
Avuttomuus vain kyseessä siis. Btw, ilmaiseksi softaksi on erittäin jees, helppokäyttöinen.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
orpopiru
25.06.2006 19:24:36
Mä tein sävellyksen FL studiolla ja haluisin siihen laulun nyt päälle.. onko siin FL studiossa jonkinlainen mil voi nauhottaa myös laulun vai löytyiskö netistä hyvää äänitys ohjelmaa..?

N-Track Studio on myös sellanen softa jolla voit tallentaa "raidan" kerrallaan..
Itse olen tullut N-Trackin kanssa toimeen hyvin.
Is that the stars in the sky, or is it rain fallin down?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)