Musiikkia korville 22.06.2006 10:50:39 | |
---|
Taitaa olla satasen paikka. ...ja tätä mieltä on MK. |
AnselmiMaa 22.06.2006 10:54:00 | |
---|
Taitaa olla satasen paikka. Laitan pv:llä tilinumeron. Pöhölö! |
Musiikkia korville 22.06.2006 10:57:38 | |
---|
Laitan pv:llä tilinumeron. Laita kaks, niin saat kaks. ...ja tätä mieltä on MK. |
Laitan pv:llä tilinumeron. Jätkät vippailee. VIP-osasto :D |
Musiikkia korville 22.06.2006 11:00:21 | |
---|
Jätkät vippailee. VIP-osasto :D Eiks toi oo Anneli Mattilan nykynen pänti... ...ja tätä mieltä on MK. |
AnselmiMaa 22.06.2006 11:56:01 | |
---|
Jätkät vippailee. VIP-osasto :D Minä tarjoon, hän maksaa.. Pöhölö! |
baron 22.06.2006 14:01:33 | |
---|
Sitten kun vielä otatte ne masurkat ohjelmaan, niin bueno. Ehdotuksia piiseiksi? Ei olla soitettu kuin joululauluja. Vai purisko kesäisellä lavalla Koska meillä on joulu ja Hei tonttu-ukot? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
EP 22.06.2006 14:04:02 | |
---|
Ehdotuksia piiseiksi? Ei olla soitettu kuin joululauluja. Vai purisko kesäisellä lavalla Koska meillä on joulu ja Hei tonttu-ukot? Jaa masurkkaa? Meillä on "Tammerkosken sillalla" tiätysti! 8) |
Musiikkia korville 22.06.2006 14:12:16 | |
---|
Jaa masurkkaa? Meillä on "Tammerkosken sillalla" tiätysti! 8) Meillä myös + Kulkurin masurkka. Yks vaihtoehto olis Lentävä kalakukko. ...ja tätä mieltä on MK. |
AnselmiMaa 22.06.2006 14:21:38 | |
---|
Yks vaihtoehto olis Lentävä kalakukko. Samalla sävelellä Lentävä puliukko. Pöhölö! |
R.Syke 22.06.2006 15:10:59 | |
---|
Samalla sävelellä Lentävä puliukko. Ja kela korvaa. |
baron 22.06.2006 16:00:22 | |
---|
Meillä myös + Kulkurin masurkka. Yks vaihtoehto olis Lentävä kalakukko. Tammerkosken sillalla ja Lentävä kalakukko tuttuja, Kulkurin masurkasta ei tule heti assosiaatiota, ehkä syntyisi, jos kuulisin. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
DVD 22.06.2006 17:19:12 | |
---|
...Tanssibändin on parempi luokitella biisit musiikin, kuin tanssityylin mukaan! Noin voi vain puhua soittaja joka ei ymmärrä tanssimesesta mitään. Sanoppa mulle onko esim. rumba, samba, tango, cha cha, valssi, jive, bugg, humppa ja boogie woogie tansseja vaiko musiikkityylejä. |
R.Syke 22.06.2006 17:23:46 | |
---|
MUISTATEKO, VANHAT MITÄ OLIS SIELLÄ. koROOAPAG JAPVDASF ÖFVdaes¨vLÅD |
DVD 22.06.2006 17:33:53 | |
---|
MUISTATEKO, VANHAT MITÄ OLIS SIELLÄ. koROOAPAG JAPVDASF ÖFVdaes¨vLÅD No nyt Ben Granfelt on juovuskissa kun kirjoittaa kyynärpäällä jokapuolelle m.netti yhtäaikaa. |
R.Syke 22.06.2006 18:10:47 (muokattu 22.06.2006 18:13:18) | |
---|
No nyt Ben Granfelt on juovuskissa kun kirjoittaa kyynärpäällä jokapuolelle m.netti yhtäaikaa. DVD. Kannataa olla samalal sevin päin ja sitten vasta antta kommntii. HOHO HOHO HOHO vdut Ikinäädf afa kommenfoimaan jknaasd jumalisenen visetiaane wao. |
Aune 22.06.2006 18:29:28 | |
---|
Noin voi vain puhua soittaja joka ei ymmärrä tanssimesesta mitään. Sanoppa mulle onko esim. rumba, samba, tango, cha cha, valssi, jive, bugg, humppa ja boogie woogie tansseja vaiko musiikkityylejä. Olen olevinani sun kanssa jotenkin kaukaisesti samaa mieltä. Luullakseni. Tanssimusiikin soittaminen ja tanssiminen pitäisi olla periaatteessa sama asia, joka tehdään eri välineillä. Soittajalle, joka osaa tanssia polkkaa, ei tarvi selittää tempoista, se tietää kyllä millä tempolla polkkaa pitää soittaa. (Sorry, Baron, tää ei ollut sulle vaan yleisesti. :) (Tai siis mistäs minä tiedän, osaatko tanssia polkkaa, olin vain jostain lukevinani niin.) The Kurtisaani. |
baron 22.06.2006 19:36:13 (muokattu 22.06.2006 19:38:10) | |
---|
Olen olevinani sun kanssa jotenkin kaukaisesti samaa mieltä. Luullakseni. Tanssimusiikin soittaminen ja tanssiminen pitäisi olla periaatteessa sama asia, joka tehdään eri välineillä. Soittajalle, joka osaa tanssia polkkaa, ei tarvi selittää tempoista, se tietää kyllä millä tempolla polkkaa pitää soittaa. (Sorry, Baron, tää ei ollut sulle vaan yleisesti. :) (Tai siis mistäs minä tiedän, osaatko tanssia polkkaa, olin vain jostain lukevinani niin.) 1. En osaa tanssia polkkaa, siksi kyselinkin ja oon saanut riittävästi hyviä vastauksia ja treenaan polkkia tempolla 65 tahtia minuutissa. 2. Esim rumba on tanssi. Rumba musiikkina on oikeesti kuubalaisten kansanmusiikkia, jota kukaan meistä ei osaa soittaa. Kun suomalaiset/eurooppalaiset tanssii rumbaa, me soitetaan (ne jotka osaa) boleroa. PS: Vastoin TM-palstan yleistä mielipidettä oon sitä mieltä, että tanssimusan soittajalle olisi hyödyksi, jos se osaisi itsekin tanssia. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Ami 22.06.2006 20:10:25 | |
---|
Tammerkosken sillalla ja Lentävä kalakukko tuttuja, Kulkurin masurkasta ei tule heti assosiaatiota, ehkä syntyisi, jos kuulisin. Entä sitten Kouvolan masurkka, Miljoonamasurkka, Kaks on pojalla heiliä tulisiko nämä mieleen. |
Rumpf 22.06.2006 21:21:42 | |
---|
Noin voi vain puhua soittaja joka ei ymmärrä tanssimesesta mitään. Sanoppa mulle onko esim. rumba, samba, tango, cha cha, valssi, jive, bugg, humppa ja boogie woogie tansseja vaiko musiikkityylejä. Luulen tietäväni jotain tanssimisesta kun on tullut muutama vuosi tanssittua, niin kilpaa kuin lavatanssejakin myös opettaenkin niitä. Nykyään alkaa olla niin paljon tanssilajeja, että et voi mitenkään soittaa niitä kaikkia yhden illan aikana. Et voi muuta kun yrittää antaa mahdollsimman monipuoliset setit kuhunkin tilanteeseen. Senpä takia on suorastaan vääriin yrittää soittaa vaikka nyt jiveä, kuuluttaa biisi jivenä ja sitten kirjoittaa siitä tänne, että jengi ei tanssinut sitä jivenä, vaan väärin. Jokainen kokee musiikin omalla tavallaan. Jokainen myös tanssii omalla tavallaan ja taidoillaan. Et sinä, etkä kukaan muukaan voi sanoa, että joku tanssii väärin, jos puhutaan lava/sosiaalitansseista. Biisit pitäisi tämän takia myös ehdottomasti kuuluttaa soitettavan musiikin mukaan, ei tanssin mukaan. "Soittajat kahville.... ja rumpali myös....." |