Jormaz 08.06.2006 01:06:58 | |
---|
Mä ostin tänään Boxille PES 5:n. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Kimmo72 08.06.2006 02:20:58 | |
---|
Täytyy kanssa sit sanoo, että tuo Kummisetä peli on todella hyvä. Vähän GTA tyyppinen, mutta ei kuitenkaan. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
MrHands 08.06.2006 02:24:50 (muokattu 08.06.2006 02:26:08) | |
---|
Mä ostin tänään Boxille PES 5:n. Onneksi olkoon! e: Joko päivitit rosterit? Kandee. |
Ze Kink 21.06.2006 00:03:06 | |
---|
Tuli käytyä Cash Storessa hetken mielijohteesta, mukaan tarttui Deus Ex (jossa oli sisällä pleikkarin ohjeet, mutta toimii kyllä) ja No One Lives Forever 2 (jonka toisessa cd:ssä oli rasvaisia sormenjälkiä, jotka eivät millään meinanneet lähteä pois). Halpoja kyllä oli, Deus Ex 4,50e ja NOLF2 3e. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Ze Kink 21.06.2006 00:08:13 | |
---|
Ostitko sen Game of the Year editionin? Eli sen missä on jo mukana ne pari lisälevyä? Nuo kun pelaa kaikki läpi, niin menee tovi. Ai niin, mullahan on tuo jossain. Oli aivan älyttömän hyvä silloin joskus. Missäköhän kummassa ne cd:t on, voisi ettiä ja vaikka mäiskiä vähän nettipeliä, jos sitä joku vielä pelaa. Omia tehtäviäkin tuohon tuli väännettyä, ihan hyviäkin taisivat olla. Pirun hauska peli kyllä, ja hyviä modejakin siihen oli. Hyvän näköinen ja sitä rataa. Enemmän toimintaa ja vähemmän pulmien ratkomista kuin aiemmissa osissa mitä olen pelannut (1 & 2). Viihdyttävä tekele. Tuo pitäisi seuraavaksi ostaa. Mun Cubekin on muuten se ihme harmaa Res4 -edition, oli Dosesta tavalliset loppu. Harmi ettei ole rahaa. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Tompsi 21.06.2006 00:17:36 | |
---|
NESin Gremlins 2 tuli hankittua. |
Nazareth 21.06.2006 00:26:32 | |
---|
Nostalgialumoissa ostin Soldier of Fortunen vitosella. On. IMIK #27 AKKK#6 |
-septimisti- 21.06.2006 02:13:43 | |
---|
Onneksi olkoon! e: Joko päivitit rosterit? Kandee. Milläs sä niitä päivität. Vaatii aikamoista kikkailua, jos ei satu omaamaan jotakuta muistikortillista kaveria, jonka puolestaan on ne jostain pitänyt kikkailla. Käsin päivittämällä menee ikä ja terveys. Itse jaksoin saksan ja englannin liigojen joukkueiden nimet vaihtaa sekä muuttaa hollannin ja saksan maajoukkuepelaajat aitoihin. Asiaan. Hommasin tuossa eilen Fight Night 3:sen x-boksille. Yli 60 euroa kustansi, mutta kyllähän tuo hyvältä vaikuttaa, jopa paremmalta kuin odotin. Melkein aloin suunnitella 360:sen hankintaa, mutta tulin sitten järkiini. Ehkä sitten joskus. Muutakin häppeninkiä tällä rintamalla on ollut. Nimimerkki greshgurt viettää todennäköisesti seuraavat neljä kuukautta juuri postista tipahtaneen pes5:sen parissa. Tästä netotut rahat menivät siis samantien korkojen kanssa tuohon fight nightiin, vaikka olin jo teatraalisesti päättänyt, etten enää en boksille pelejä osta. Soldier Of Fortune on muuten aivan mielettömän mahtavan upea peli. Siis se ensimmäinen osa. Ostin sen jokunen kuukausi takaperin käytettynä pc:lle ja pelasin kunnon nörttitemmolla parissa illassa läpi. Oli paras pelikokemus pitkään aikaan. Aikoinaan jäi pelaamatta kun silloinen kone ei oikein jaksanut. Mulla on myös kakkososa, joka muuten on melko surkea esitys, x-box versiona. |
wrshredder 21.06.2006 17:19:27 (muokattu 21.06.2006 17:20:18) | |
---|
XBOX360 Ei oo HDMI liitäntää !!!!! Eikä DVI:tä !! Tämä tuli täydellisenä shokkina mulle kon luin hifilehteä kirjastossa! Miksi tämä puuttuu! Nyt ne johdot joutuu laittaa jonku typerän rgb tai s-video liitäntöjen kautta ja kuvanlaatu on kuin 1590-luvulta! Itken vertA! toiveena oli saada hyvä kuvanlaatu leffatykkiin, Ostan ps3 prkel"! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
XBOX360 Ei oo HDMI liitäntää !!!!! Eikä DVI:tä !! Tämä tuli täydellisenä shokkina mulle kon luin hifilehteä kirjastossa! Miksi tämä puuttuu! Nyt ne johdot joutuu laittaa jonku typerän rgb tai s-video liitäntöjen kautta ja kuvanlaatu on kuin 1590-luvulta! Itken vertA! toiveena oli saada hyvä kuvanlaatu leffatykkiin, Ostan ps3 prkel"! Heh, sain eilen hommattua helvetin halvalla velipojan ylimääräisen 32" HD-LCD telkun ja minä en valita kuvanlaadusta. En tosiaan. Nam. |
MrHands 22.06.2006 12:43:42 | |
---|
Milläs sä niitä päivität. Mulla on modattu boksi. Jes. |
wrshredder 22.06.2006 13:35:23 | |
---|
Heh, sain eilen hommattua helvetin halvalla velipojan ylimääräisen 32" HD-LCD telkun ja minä en valita kuvanlaadusta. En tosiaan. Nam. Ylimääräsen! ,teillä on varma pelit ja vehkeet :) Mutta jos tiedät ni kerroppa millasia liitäntöjä tosta boxista tulee. Mikä o paras mahdollinen liitäntä (kuvanlaadullisesti) minkä boksista saa ulos. Toisaalta sen hdmi paikan vois pyhittää vaiks uudelle dvd-soittimelle jos sellasen joskus ostan ;D Nii siit taitaa tulla se av-hd kaapeli. Millaset plugit siinä on päässä? THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Jäärä 22.06.2006 14:13:36 | |
---|
Hoo, GTA Liberty City Stories PS2:lle pamahti postilaatikkoon. Kaamean odotuksen jälkeen. Toivottavasti on hyvä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
lethus1 22.06.2006 14:36:34 | |
---|
Ylimääräsen! ,teillä on varma pelit ja vehkeet :) Mutta jos tiedät ni kerroppa millasia liitäntöjä tosta boxista tulee. Mikä o paras mahdollinen liitäntä (kuvanlaadullisesti) minkä boksista saa ulos. Toisaalta sen hdmi paikan vois pyhittää vaiks uudelle dvd-soittimelle jos sellasen joskus ostan ;D Nii siit taitaa tulla se av-hd kaapeli. Millaset plugit siinä on päässä? No siis broidilla on pelit ja vehkeet, mä ostan sen "ylijäämät" köyhempänä;D. Itseasiassa, tuo liitännöistä avautuminen sai mutkin kiinnostumaan noista laatueroista. Eli en siis tiedä mikä "on paras liitäntä" tai muutakaan, kunhan lykkäsin kiinni. Joku joka tietää, saapi infota meitä. No siinähän oli sellaiset about RCA:n näköset plugit, muuta en tiedä. olen suhteellisen avuton plugeissa, tekniikassa ja muussa insinöörihtävässä. |
wrshredder 22.06.2006 14:51:49 | |
---|
No siinähän oli sellaiset about RCA:n näköset plugit, muuta en tiedä. olen suhteellisen avuton plugeissa, tekniikassa ja muussa insinöörihtävässä. No sitten ollaan samassa liemessä ;D Odotellaan viisaiden neuvoja... THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Jonte 24.06.2006 23:13:04 | |
---|
Ai niin, mullakin on Xbox :) Pitäis pelata Manhunt loppuun joku päivä. Eipä tolle boxille paljoa käyttöä sitten tullutkaan mutta DVD:n pyöritykseen mä sen lähinnä ostinkin. Pelit on niin kalliita verrattuna PC:hen ja kun tehokas PC löytyy niin.. Ai vitu se X-boksin kiintolevyn vaihto isommaksi... Meillä on kolme viikkoa homma ollut kesken, kun oli väärä BIOS ja meni koko homma perseeksi. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Tempura 26.06.2006 10:57:48 (muokattu 26.06.2006 11:01:00) | |
---|
No siinähän oli sellaiset about RCA:n näköset plugit, muuta en tiedä. olen suhteellisen avuton plugeissa, tekniikassa ja muussa insinöörihtävässä. Komponentti- tai komposiittiliitäntä. En ikinä tajua kumpi. Eli juuri se, mikä tulee mukana. Yleensähän hifimiehet teilaa moisen, vaikka kyllä pelit hyvältä näyttää. Jos ei ole HD- tai plasmatelkkaria, niin RGB-scartilla taitaa tulla paras kuvanlaatu. Moni sanoo eron olevan RGB:n ja komposiitin välillä kuin yö ja taivas, itse huomasin vain pienen (mutta tärkeän silti) muutoksen parempaan. Älkää tehkö kuten minä, että tietämättömänä ensin tilaatte boksin mukana tavallisen advanced scartin, koska eihän se siihen käy. Älkääkä siinäkään tehkö kuten minä, että menette ostamaan sitten vanhan Xboxin RGB-scartin, koska ei se siihen uuteen mene. Ostakaa Xbox360:n oma RGB-scart - kaapeli. Maksaa kyllä yli kaksikymppiä, mutta kannattaa. Ehkä jotkut nerot tietävät mikä liitäntä on kyseessä, ja osaavat ostaa halvalla tuohon vekottimeen menevän piuhan, mutta minä en. e: sitten on vielä olemassa VGA-liitäntä, jolla ymmärtääkseni liitetään boxi monitoriin, mutta kyllä iso telkkari on aina iso telkkari. Paras kuvanlaatuhan tulee HDTV:llä, jos semmoiseen perkeleeseen on jollain varaa. Teräväpiirtotelkkarit saavat halventua vitusti että edes viitsin harkita lähelle menemistä. Boxin mukana tulevassa komponenttikaapelissa on HDTV-kytkin. Siitä en tiedä, kannattaako HDTV:llekin vaihtaa tuo perusliitäntä johonkin toiseen.
THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Dunga 26.06.2006 11:04:12 | |
---|
Hoo, GTA Liberty City Stories PS2:lle pamahti postilaatikkoon. Kaamean odotuksen jälkeen. Toivottavasti on hyvä. No millainen on? Don't fuck with me now, man, I am Ahab.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24
V.U.K #2 |
bedlam 26.06.2006 12:06:28 (muokattu 26.06.2006 12:06:53) | |
---|
Komponentti- tai komposiittiliitäntä. En ikinä tajua kumpi. Eli juuri se, mikä tulee mukana. Komposiitti on se rupusin vaihtoehto, eli keltainen rca-piuha kuvalle sekä valkoinen ja punainen äänelle. Parempilaatuisessa komponentissa on myöskin kolme rca-piuhaa, mutta niissä kulkee tällöin punainen, vihreä ja sininen. e: sitten on vielä olemassa VGA-liitäntä, jolla ymmärtääkseni liitetään boxi monitoriin, mutta kyllä iso telkkari on aina iso telkkari. Tuolla myös saa monessa tapauksessa liitettyä laitteen esim. videotykkiin. http://www.mikseri.net/kiasma |
Tempura 27.06.2006 07:21:16 | |
---|
Komposiitti on se rupusin vaihtoehto, eli keltainen rca-piuha kuvalle sekä valkoinen ja punainen äänelle. Parempilaatuisessa komponentissa on myöskin kolme rca-piuhaa, mutta niissä kulkee tällöin punainen, vihreä ja sininen.
Eli juuri tuo mikä tulee mukana. En muista miten tuo komponentti/siitti - sana määräytyi. Oliko niin että jos asentaa kyseiseen piuhaan sen scart-adapterin niin siitä tulee komposiitti ja muuten se on komponentti? Kuitenkin, komponentilla pelatessani ei tullut kertaakaan "ompa paska kuva"-oloa, vaikka yritin moiseen itseeni lietsoa. Jos ei ole hifisti, ja miettii että kannattaako vanhalla telkkarilla pelailla jos ostaa Xboxin, niin vastaus on ilman muuta kyllä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |