Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 515 16 17 18 1929 30 31 32 33
Stibe
16.06.2006 20:18:59
Ei ole vielä vaatteiden takia turpaan tullut, johtuneekohan siitä, että en iltaisin kauhiasti ulkona liiku.. Pitäiskö kokeilla? Mikkelissä kun kerran ollaan. Mutta kerran on tullu kommenttia tukasta..

Seuraava sivuaa aihetta vähän mutta kerronpa kuitenkin:
Peruskoulussa tuli nyrkkitappelu jonkun tyypin kanssa jostain asiasta. Siinä oli iso joukko mun kavereita taustalla, mutta koska ne ei ollu koskaan nähny mun tappelevan, niin ne halus nyt nähdä.
Yksi meni erotuomariksi, joka meitä sitten siinä erotteli, jos tappelu meinas mennä painimiseksi, ja loput seiso taustalla ja kannusti välillä minua ja välillä sitten toista.

Nykyään kun ajattelee niin tulee aina ah, niin huvittunut olo..(*hymiö*)

PS: Ja minähän sen ottelun voitin!
Parempi katsoa katua, kuin kaatua ja katua, ettei katsonut katua... PS: Paska on perseestä (En viittaa kyseiseen artistiin...)
Disasterpiece-
21.06.2006 23:56:08
-mene v*tun homo v*ttuun tai mä v*ttu hakkaan sut niin v*tun tohjoksi ettei sun v*tun äitiskään v*ttu tunnista sua v*ttu mantralla-.

tyypillä ollu puutetta :D (siitä puhe mistä puute..)
anttipi
23.06.2006 12:43:45

Joskus androgyyneinä brittipop-aikoina tuli nälvimistä ihonmyötäisistä t-paidoista ja koruista. "Ooksää joku homo nykyään?", möykkäsi eräskin lapsuudesta tuttu kaiffari bussissa. Turpaan ei kyllä ole ulkonäön takia tullut.
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Skrap
26.06.2006 00:54:53
noh, turpaan ei ole tullut mutta eräs kaveri repi syystä tai toisesta lettiäni päästä, joka juuri ja juuri olkapäihin yltää
hyrski
27.06.2006 00:41:30

En ole, en muutenkaan mistään ole turpaani saanut, tullut vain vähän sitä kuuluista vittuilua tänä vuonna koulussa ja kaupungilla.
Vittuileminen loppu kummasti siihen kun ostin Guns N' Roses- paidan ja pistin huivin silleen Rock N' Roll-meiningillä päähän. Asun vielä amiksen lähellä ja koulussa on 75 % amiksia.
It's hard to hold a candle, in a cold november rain...
Tsouns
27.06.2006 02:54:37 (muokattu 27.06.2006 03:38:25)
haa, tänään sitten sattuikin. :DD olin kaupungilla ja siinä tuli yks amis pummaamaan tupakkia mun kaverilta. no, kaverilla ei ollu tupakkia. oikeasti ei ollu siis. no mie siinä sitten tarjosin sille ja annoin kamat sille mun kaverille että se saa kääriä ko ite en jaksanu. siihen tuli sitte toinen amis juttelee mulle. no, mikäs siinä juttelin takasi :) ku ensimmäinen amis sai tupakkinsa nii tirvas mua silmäkulmaan. sanottakoon että se oli aika helvetin päissään nii ei sitte edes lyöny lujaa ja vähän päin helvettiä osuki. :D oli vaa semmone "lipasu" ei käyny kipeää ja nauroin sille tajuttuani että se löi mua. itse en ollu päissäni ollenkaan ja olin vähän yllättyny että semmonen käy mun kimppuun, se oli mua varmaan kaulaan asti ja aivan riuku muutenkin koko jätkä. no, lähdin tilanteesta kauemmas kaverini kanssa. en ruvennut haastamaan riitaa enkä mitään, ei olisi ollut järkevää. satuin huomaamaan että sillä istu penkeillä vähän matkan päässä lisää kavereita. no, seisoskeltiin sitte siellä n.50 metrin päässä ja taas se tulee. pyytelee muka anteeksi ja sitte yllättäen taas tirvasee. no, ei se mitään, olin varuillani ja väistin. puolustuksekseni oli pakko tietenkin repäistä niskasta ja rinnuksista poika maahan. no, poika nous ylös, yritti uudestaan, sama juttu. toistui varmaan 4 tai 5 kertaa. sitten tuli 1 amis ja rupes seki uhoamaan. sen jälkeen vielä 2. en usko että olisin niille enää pärjännyt. onneksi vartijat tuli ajamaan kaikki erisuuntiin sieltä. enemmänkin mua naurattaa nyt. just tämmönen että amisket käy raskaamman musiikin kuuntelijoille kimppuun. ja mieluiten porukalla yhtä vastaan. kaverilleni sanoin että ei tuu väliin nii selviää ite ruhjoitta. mut mietityttää vaan että mitä niitten päässä liikkuu. amisten siis. just nää kehittää aina stereotypioita ihmisjoukoista. sellanen tälläkertaa. pitää varmaan ruveta nostelee taas puntteja jos tämmöstä rupeaa joka ilta tapahtuun. :S ko päissään ihmiset on nii arvaamattomia.

melko avautuminen.

Edit: meinaa tosiaan ihan off-topicilta kuulostaa, mutta vaatteiden takia olen ennenkin kuunnellut vittuilua juuri näiltä jätkiltä. joten se siitä off-topicista. ja vielä lisättäköön että nämä amikset eivät suinkaan olleen ammattikoululaisia, vaan hyppyritukka pystyssä autoaan takaluukkuun tuunaavia ihmisiä. anteeksi että käytin tuollaista nimitystä mutta ei mulle mitkään hyvät käsitykset jälleenkään näistä jäänyt.
salmivaara
27.06.2006 19:34:46

just tämmönen että amisket käy raskaamman musiikin kuuntelijoille kimppuun.

Viikon noloin lause taitaa olla tässä.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Tsouns
28.06.2006 02:30:13
sori etten osaa kirjottaa, vai nauroitko kenties jotain muuta kuin kirjoitusvirhettäjotta sinäkin ymmärtäisit, amisket = amikset, anteeksi mokani. olen todella pahoillani. :D
Metallica mies
28.06.2006 14:03:30 (muokattu 30.06.2006 09:43:10)
tossa jussina oltiin baarissa ja sit siinä kaverin kanssa terassilla heiluttiin tuoppien kanssa, no sitten semmonen suht. leveä kaljupäinen mies tuli siihen viereen ja sano: "nää on taas nää paikalliset pitkätukat liikkeessä saatana" no sit tuli mieleen että tällä on jotain meitä vastaan ja kohta se alkaa haastamaan riitaa mutta sitten se sanoki "kyllä mullaki ois noin pitkä letti jos kasvas" :D sillon alko hymyä lykkäämään.
So fun, light entertainment!
sus
28.06.2006 20:30:17
sori etten osaa kirjottaa, vai nauroitko kenties jotain muuta kuin kirjoitusvirhettäjotta sinäkin ymmärtäisit, amisket = amikset, anteeksi mokani. olen todella pahoillani. :D

Taisi ihan olla tosta kategorioinnista kyse.
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
Tsouns
30.06.2006 04:37:41
mutta tottahan se on. tämän käpykylän amikset ei hyväksy erilaista pukeutumista. pukeutumiseni takia tuli siis tuokin.

mutta saatatte olla oikeassa, ehkä viittasin tuossa liikaa siihen että amikset olisivat jotenkin "rasistisia" eivät ole. tunnen monta erittäin hyvää jätkää ja tyttöä, jotka ovat amiksia. :)
Metallica mies
30.06.2006 11:27:48
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1188602

no tällä ammarilla on jotain mua vastaan, en saisi käyttää palautusjuomaa koska olen kuulemma "hompsu rokkari" :D.. tää mr.teukkis... lukekaapa keskustelua

edit: ehkä offtopic, mutta liittyen "amiksiin ja pitkätukkiin"
So fun, light entertainment!
anttipi
30.06.2006 15:21:12

en saisi käyttää palautusjuomaa koska olen kuulemma "hompsu rokkari" :D..

Siis mitäh? :D
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
jimmy_page
30.06.2006 23:34:07
En mäkään oo turpaan ottamaan, mutta tässä pari päivää sitten tuli yks juoppo (ikää kerto olevan 36 mutta näytti 50:seltä) selittään mulle jotain paskaa ja mä siinä en viittiny häätää sitä pois ku se oli vähän väkivaltaisessa tilassa.. No eipä siinä mitään mutta yhtäkkiä se alkaa selittään jotain että se on bi. :D Ja sitten se sanoo että: "jos mä olisin täysin homo niin sanoisin että sä oot aivan v*tun tyylikäs." No se vissiin luuli mua homoksi mun yli blondien hiusten, rauhan merkkien tai jonku takia.. No mä siihen että joo mä taidan nyt lähtä.. Sitten se siihen että: "v*ttu ku olis kiva nähä sua uudestaan.. Missä yleensä käyt ?" ja mä vaan pidättelen naurua ja sanon että: "tuolla kaupungilla kavereiden kanssa kiertelen aina..." No se sanoo että nähdään joku päivä ja lähtee. Toivottavasti se ei muista sitä enää..

Ja ei mulle yleensä muutaku huudella: "homo" tai "v*tun hippi" mutta jälkimmäinen ei haittaa koska mähän olen hippi. :>
doom crew
30.06.2006 23:44:57

turpaan ei ole tullu mut aina sitä kuulee: et hei leikkaa tukkas tai heitä toi nahkatakki vittuun no mut minkäs sille mahtaa ne on makuasioita
Samppa90
04.07.2006 22:32:48
Ittelini ei oo käyny vielä mitään...Mut kaverille kävi vähän aikaa sitten nii että jotkut 30 vuotiaat tyypit oli tupakalla penkillä kaveri meni sitten ohi ja toinen oli sanonu"hei tyttö"ja heittäny tupakan tumpilla. :P en ymmärä miks sille niin sanottiin kaverini on kuitenki aika tukeva ja vaaleet hiukset jotka ei edes ylety olkapäille....
Hevi-Mies on eri mies.
Samppa90
05.07.2006 12:22:24 (muokattu 05.07.2006 13:27:16)
Noista hoppareiden vi*tuiluista tuli mieleen....Eräässä amiksessa oli joku hoppari kävely(en tiiä oliko vittuilu)housut kintuissa niii pari hevarii oli tullu sanoo että "nosta ne housut"tyyppi ei ollu nostanu nii ne oli pistäny sen houisuista roikkumaan siihen koukkuun missä nostetaan autoja :P(en muista sen nimitystä)
Hevi-Mies on eri mies.
lucbass
05.07.2006 15:07:40

ja hyvin monelle täällä on yhteistä, että skinit/natsit/pilottitakkiset tyypit aukoo päätäänsä ja uhkailevat sen takia että jollakin tyypillä on pitkät hiukset tai on satanistin näkönen. eli suosittelen pukeutumaan ku tavalliset pulliaiset ja leikataan hiukset lyhyeksi.
Hell yeah! http://www.mikseri.net/artists/?id=56532 Answer is there.
Rabb-it
05.07.2006 18:03:55 (muokattu 05.07.2006 18:04:15)
Noin 10v lapset huusivat minulle koulunsa pihasta "Katsokaa, tolla on oikea heviletti!".
Otin tämän loukkauksena koska kuuntelen modernia fuusiojazzia ja minua verrattiin Suomenmaan pohjasakkaan. Eli olen kokenut verbaalista väkivaltaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)