DisturbeD 16.06.2006 10:47:05 | |
---|
Miksi, oi miksi on niin vaikea löytää M-kokoisia bändipaitoja? Luoja paratkoon, L-kokokin kävisi! Onko kyseessä joku metallilafkojen ja hampurilaisbaarien salaliitto, kun kaikki raskaamman musan bändipaidat tuntuvat olevan XL-kokoisia telttoja? Ei kai nyt voi olla niin, että kaikki true blashyrkh Immortal-fanit ovat läskimpiä kuin itse Horgh konsanaan? Vaikka asiaa miten päin puntaroi, niin tällaiselle 181-senttiselle fanboylle XL-koko on joka kohdasta liian suuri. Nimim. "Mistä saisin M- tai L-kokoisen Pure Holocaust -teepaidan?" Jaa-a ite oon joku 165cm ja mulla on XL-Bändi paitoja eikä niissä muuta vikaa ookkaan ku se että ne roikkuu suunnillee polvissa :D Fate won't compromise... |
routasydän4 17.06.2006 16:59:48 | |
---|
Mulla ei oo ku yks hyvän kokonen bändipaita. Nightwishin. Toinen nightwishin paitani on S mutta silti ihan helvetin iso. Kaikki muutkin on. Pitää varmaan ruveta lihotuskuurille, että voin pitää Bodomin paitaa. Ja oon 158,6cm pitkä ja painan jotai 50kg. :D Kuoleman jälkeenkin on elämää. Kysy vaikka Elvikseltä. |
-Aleksi- 17.06.2006 18:35:50 | |
---|
hahahahahah miun on vaikee yleensä löytää joku hyvän bändin paitoi :/ se kyllä vitutttaa!! mut tuolla,tuolla virossa saa paitoi minkä kokosina vaan! mut netistä jos tilaa niin ne on vitun kalliita t.ottaa päähän jo Mistä kaupasta? Oon sinne menossa heinäkuussa pariks viikoks. |
papitsu 17.06.2006 19:19:36 | |
---|
Mistä kaupasta? Oon sinne menossa heinäkuussa pariks viikoks. Piraattipaitoja. Niistä isoista halleista siinä sataman lähellä. Mitä niitä nyt on, Merekeskus ja semmosia. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
-Aleksi- 17.06.2006 21:28:58 | |
---|
Piraattipaitoja. Niistä isoista halleista siinä sataman lähellä. Mitä niitä nyt on, Merekeskus ja semmosia. Jaajuu unohdin jo ihan merekeskuksen yms, piraattikauppojen parhaimmistoa ;P |
msormune 18.06.2006 13:55:00 | |
---|
Itse olen 170cm ja 75kg ja M-kokoiset bändipaidat kiristävät. Rinnan ja käsivarsien kohdalta :) |
dictatorsh*t 18.06.2006 16:59:25 | |
---|
Itse olen 170cm ja 75kg ja M-kokoiset bändipaidat kiristävät. Rinnan ja käsivarsien kohdalta :) Sulla on varmaan isot tissit ja kädet. |
-Aleksi- 18.06.2006 18:45:56 | |
---|
Sulla on varmaan isot tissit ja kädet. Hyvä sinä puhumaan, oon vähä kattonu ku sun tissit koulussa roikkuu |
C.F.D.T 18.06.2006 21:45:08 | |
---|
mäkin kyllä syytän läskimahahevareita tästä! ostan L-kokoa olevan paidan ja siinä on semmonen 20cm varaa kasvattaa mahaa! what the fuck? ja samojen möhömahojen takia bändipaidat 98% mustia. vittu hevi on pilannut mun bändipaitojen ostamisen! pitäis saada jostain seiskytluvun paitoja, jolloin paidat olivat sekä hienoja, että hyvin istuvia! tämä on pannut ihmettelemään myös, että kun ollaan niin huolissaan ylipainosta, niin miksi minun on sopusuhtaisena vaikeaa löytää itselleni hyvin istuva paita, ilman sitä ihme möhömaha-leikkausta? "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
-Aleksi- 18.06.2006 22:00:12 (muokattu 18.06.2006 22:13:18) | |
---|
mäkin kyllä syytän läskimahahevareita tästä! ostan L-kokoa olevan paidan ja siinä on semmonen 20cm varaa kasvattaa mahaa! what the fuck? ja samojen möhömahojen takia bändipaidat 98% mustia. vittu hevi on pilannut mun bändipaitojen ostamisen! pitäis saada jostain seiskytluvun paitoja, jolloin paidat olivat sekä hienoja, että hyvin istuvia! tämä on pannut ihmettelemään myös, että kun ollaan niin huolissaan ylipainosta, niin miksi minun on sopusuhtaisena vaikeaa löytää itselleni hyvin istuva paita, ilman sitä ihme möhömaha-leikkausta? Aamen. Noi on ihan saatanan rumia kun kaikki on nykyään mustia jotain fukin CoB paitoja, USAsta sais hienoja mut ei lompakko kestä kuluja. http://www.backstreetmerch.com/ E: pistetään joku kimppatilaus pystyyn tuolta? |
Noita 19.06.2006 15:15:27 | |
---|
Juu tämä sama kysymys on minua vaivannut jo jokusen tovin.. On ensinnäkin hirmusen vaikeeta löytää niiden bändien paitoja, joista pidän, ja kun/jos niitä löytyy, on koko poikkeuksetta L tai XL. Joitakin naisten paitoja on, mutta bändi on poikkeuksetta Children of Bodom, HIM, Nightwish tai vastaava. Pitääkö naishevareidenkin sopeutua hevipaitamuottiin ja lihoa XL-kokoihin? Pitääkö laihempien naishevareiden kuunnella vain HIMiä ja COBia? Voihan sitä muutakin päälleen pistää, mutta kun... tahtoo! En allekirjoita. |
McNulty 20.06.2006 10:30:52 | |
---|
Bändipaidat tehdään MIEHILLE... eikä kukkakepeille tai riisitikuille. Hyvä niin! |
C.F.D.T 21.06.2006 23:03:36 | |
---|
E: pistetään joku kimppatilaus pystyyn tuolta? Mä lähen ylihuomenna reissuun ja tuun joskus heinäkuun puolivälin jälkeen, mut jos sit viel riittää kiinnostusta niin katotaan sitten!! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Mua häiritsee myös se, että miksi bändipaidat ovat niin vitun rumia? Tietysti on poikkeuksia, mutta yleensä lempibändieni tarjolla olevat paidat ovat todella tyylittömiä suttuisia värimössöoksennuksia printattuna paskalaatuselle pesussa venyvälle mutta lyhenevälle tummalle kangaspalalle. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
hullu_ukko 22.06.2006 12:13:44 | |
---|
Mua häiritsee myös se, että miksi bändipaidat ovat niin vitun rumia? Tietysti on poikkeuksia, mutta yleensä lempibändieni tarjolla olevat paidat ovat todella tyylittömiä suttuisia värimössöoksennuksia printattuna paskalaatuselle pesussa venyvälle mutta lyhenevälle tummalle kangaspalalle. Tämä on muuten paskamainen homma.. Yritin kerran löytää Megadethin bändipaidan mutta ainot joka tuli vastaan oli huonolaatuinen musta paita jossa oli suuri, liian isoilla kontrasteilla ja sotkuisilla väreillä tehty peace sells-levynkansi. Jäi kyllä paita kauppaan. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Samppa90 23.06.2006 18:16:45 | |
---|
Olin joskus 7 luokalla 165cm pitkä ja aikamoinen kukkakeppi.Mut miten helvetissä mulle kävi sitten m-koko ihan passelisti?Ja sitä paitsi ne paidat kutistuu jonkiverran pesussa. Hevi-Mies on eri mies. |
Naama-amis 24.06.2006 03:58:01 | |
---|
Hmm. Ihan suht sujuvan kokosia Green Day -paitoja mulla oli ala-asteikäisenä. Tiedä sitten mikä on jos ei löydy, en mä kyllä niin perillä noista olekaan kun en enää juuri moisia vetimiä ostele. Viimeksi kun kattelin niin esim. loimaan musiikissa oli kympillä kaikennäköstä paitaa eivätkä nuo ainakaan läpeensä mitään telttoja olleet. Itse asiassa melkein ostinkin NOFX -paidan, mutta sitten viime tingassa muistin että olen liian jäykkä ja tylsä sellaiseen. Oli joku tosi räikeen näkönen piirrosukko siinä paidassa niin ei kehdannu! Go to the streets and look at the situation |
Da Make 24.06.2006 22:26:37 | |
---|
Ärsyttää tuo telttamallisuus tosiaan! Pitäisi olla tight-fit mallejakin, jotta uskomattoman voimakkaat käsivarteni pääsivät oikeuksiinsa. |
ötzi 24.06.2006 23:50:59 | |
---|
no ei ne kyllä isoja oo! ikää on nyt 17v ja saa ihan etsimällä etsiä sopivia kun jotkut ei tee XXL-kokoja perkele. ja teillä pienemmillä on aina mahdollisuus kasvaa, joko syömällä tai yber-urheilemalla. multa tämä pituus ei ainakaan häviä minnekkään. ja tuskin painokaan minnekkään häviää Nainen on kuin viskipullo, Sisäpuoli on ulkopuolta tärkempi. mutta tuskin paranee vanhetessa.. |
Order 25.06.2006 00:44:51 | |
---|
Noh, se kyllä riippuu kovasti paitamallista ja merkistä. Jokin M saattaa olla melkein pieni, toinen S taas iso. Yleensä bändipaidat on kyllä aika saman kokosia mitä on tullut vastaan, S olisi hyvä mutta vähän niitä näkee. M menee kyllä, mutta on se yleensä aavistuksen iso, ja pirusti noita pestäkin saa ennen kun kutistuu sen verta että edes huomaa. Vaan ei noita nyt hirveästi edes ole. And eternity, my friend, it's a long fucking time.
S.M.A.K. |