Warhead 17.06.2006 17:38:04 | |
---|
Kiitos ja anteeks... Sattuuhan se kun lyödään... |
sharoles 20.06.2006 21:46:55 | |
---|
Onko 315e liikaa Byzancen Regular Medium haitsuista kun täällä rovaniemen musaliikkeessä on sen hintaset. |
Kosminen 20.06.2006 21:49:16 (muokattu 20.06.2006 21:51:16) | |
---|
No ei tuo ehkä aivan mahdoton hinta ole, esim. Saksan http://www.musik-produktiv.de :ssä on 275 euroa. EDIT: Tulipa kielteinen ilmaisu :) eiköhän se ihan kohtuuhintainen ole. Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Fuusiomiess 21.06.2006 15:38:57 | |
---|
Onko 315e liikaa Byzancen Regular Medium haitsuista kun täällä rovaniemen musaliikkeessä on sen hintaset. Noh, en ole varma onko se nyt liikaa, mutta itse sain 260e Kuopion Flangerista. Eli ei välttämättä kannata Saksastakaan tilata. |
lethus1 21.06.2006 15:43:21 | |
---|
Noh, en ole varma onko se nyt liikaa, mutta itse sain 260e Kuopion Flangerista. Eli ei välttämättä kannata Saksastakaan tilata. Muistanko päin pyllyä vai oliko Byzances ja muut Meinlit Suomeen saapuessaan huomattavasti halvempia kuin tätä nykyä ? |
Bacchus 21.06.2006 15:54:43 | |
---|
Muistanko päin pyllyä vai oliko Byzances ja muut Meinlit Suomeen saapuessaan huomattavasti halvempia kuin tätä nykyä ? Et muista päin persettiä, kyllä asia näin oli. Nykyään maksavat huomattavasti enemmän. |
Paas 21.06.2006 15:58:19 (muokattu 21.06.2006 15:58:53) | |
---|
Alussa Byzancet olivat varsin edukkaita. Nyt kun merkki on haalinnut itselleen ison lauman endorsereita ja maine noussut niin hintaa on myös heivattu ylös. Mutta on ne minun mielestäni hintansa arvoisia symbaaleja. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Alussa Byzancet olivat varsin edukkaita. Nyt kun merkki on haalinnut itselleen ison lauman endorsereita ja maine noussut niin hintaa on myös heivattu ylös. Mutta on ne minun mielestäni hintansa arvoisia symbaaleja. Ei ne siitä erityisemmin johdu. Metallin hinta nousi vaan niin perkeleesti että se sai melkein kaikki peltivalmistajat nostamaan hintoja. Eiku... |
Kosminen 21.06.2006 23:17:46 | |
---|
Ja eiköhän tuossa Rollon hinnassa oo jonki verran tinkivaraa, kolmeensataan ainaki... Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Paas 22.06.2006 00:30:41 | |
---|
Ei ne siitä erityisemmin johdu. Metallin hinta nousi vaan niin perkeleesti että se sai melkein kaikki peltivalmistajat nostamaan hintoja. Kyllä musta tuntuu että se voi olla osasyy. Meinl tuntuu viime aikoina tehneen kasvonkohotuksen. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
lethus1 22.06.2006 09:49:09 | |
---|
Kyllä musta tuntuu että se voi olla osasyy. Meinl tuntuu viime aikoina tehneen kasvonkohotuksen. Niin, eiköhän tuo ollut ihan Meinlin strategiana tulla aluksi halpoina, hyvinä vaihtoehtoina markkinoille Zildjianien, Paisteiden ja Sabianien sekaan. Pelata halvalla hinnalla ja pikkuhiljaa tunnettuuden ja käyttöasteen noussessa hilata hintoja ylöspäin. Joskus tuollainen strategia toimii, joskus ei... |
Stereophile 22.06.2006 15:06:34 | |
---|
Niin, eiköhän tuo ollut ihan Meinlin strategiana tulla aluksi halpoina, hyvinä vaihtoehtoina markkinoille Zildjianien, Paisteiden ja Sabianien sekaan. Pelata halvalla hinnalla ja pikkuhiljaa tunnettuuden ja käyttöasteen noussessa hilata hintoja ylöspäin. Joskus tuollainen strategia toimii, joskus ei... Näyttää kyllä siltä, että Meinlillä on toiminut. Kyllä minä ainakin olen jo pitempään mieltänyt Meinlin samalle viivalle muiden isojen kanssa. Hyviä peltejä. Kyllä nyt kelpaa... |
Jordan 26.06.2006 22:42:23 | |
---|
Kävin tänään levytukussa testailemassa Byzancen 14" soundwave-haikkaa. Paras haikka mitä olen ikinä kuullut...tähän mennessä |
Paas 26.06.2006 22:59:04 | |
---|
Kävin tänään levytukussa testailemassa Byzancen 14" soundwave-haikkaa. Paras haikka mitä olen ikinä kuullut...tähän mennessä Totta. Mulla oli aiemmin sellaiset ja oli ne kyllä kerrassaan mahtavat haitsut. Tykkäsin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
fish-eye 26.06.2006 23:12:57 | |
---|
meinl on ainakin mun lempimerkki. Byzancea tai mb20:a olisi kiva joskus koko kattaus olla:D There is no life like no life! |
WyW 27.06.2006 00:12:24 | |
---|
Mä maksoin noista Byzancen 14" medium hatseistä 220€, mutta se oli joku extraspecial 30-pinnaa pois tarjous mikä tuli ja meni. Hattujen lisäks mulla on 18" medium crash ja 19" thin crash byzancee eikä kyllä tule pahaa sanottavaa mieleen. Itsellä on ollut mielessä hommata china tai pari byzancelta vielä tässä näin, lisäksi vois tuon Paisteen riden vaihtaa johkin Meinliin ni sais semmosen "yhtenäisen" kattauksen :) The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
HeavyMachinery 27.06.2006 10:13:34 | |
---|
Itsellä on ollut mielessä hommata china tai pari byzancelta vielä tässä näin, lisäksi vois tuon Paisteen riden vaihtaa johkin Meinliin ni sais semmosen "yhtenäisen" kattauksen :) Älä vaan osta kuulematta !! on sitten niin omalaatuisen soundisia kiinoja. Kysele nimerkki olavi_k:lta byzance kiinaa sillä on yksi ylimääräinen täällä mansesterissa. Käy kokeile ihmeessä jos tykkää kova soundisista kiinoista niin ne on jees...
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Danko 27.06.2006 10:58:17 | |
---|
Älä vaan osta kuulematta !! on sitten niin omalaatuisen soundisia kiinoja. Höh, hyvältä soundaa sun ex-yksilö. romantikkoitkijät #37 "en ole juoppo, tykkään vain alkoholista" -axeman |
drum_man 27.06.2006 11:23:07 | |
---|
onko kokemuksia tommosesta 18'' thin crashista? Paljokohan moisella olisi hintaa? "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
WyW 27.06.2006 13:09:26 | |
---|
Älä vaan osta kuulematta !! on sitten niin omalaatuisen soundisia kiinoja. Kysele nimerkki olavi_k:lta byzance kiinaa sillä on yksi ylimääräinen täällä mansesterissa. Käy kokeile ihmeessä jos tykkää kova soundisista kiinoista niin ne on jees... 16" China? Pitäis iha tommone 18"/20" saada. Ja jos ovat kovempiäänisiä kuin Wuhanit niin nou thänks. Miks noi kaikkien "isojen merkkien" chinat on tommosia mörköjä? onko kokemuksia tommosesta 18'' thin crashista? Paljokohan moisella olisi hintaa? Jossain vaiheessa oli liikkeessä 18" ja 19" thin crashit ja 19" lähti mukaan. Eli mielipideasioita todennäköisesti, mutta itse tykkäsin tuosta 19". Jos sijaitset Tampereella niin Treen Musassa oli ainakin tuollainen roikkumassa jokunen tovi sitten (siis 19"). Käy tyyppaan. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |