Aihe: Pelti takuussa 3kk?
1 2
Tindrum
21.06.2006 10:21:28
Jos näin vaikka onkin, vaatisin rahat pois. Olisipa sitten fyrkkaa mennä johonkin muualle ostoksille. Tai mitä vaan.
Periaatteessa usein on niin, että kun maksat etukäteen, niin kauppiaan kiire loppuu siihen.
Pääsääntöisesti maksan kun saan tavaran, onpahan kauppiaalla jotain motivaatiota hankkia se kama saadakseen rahaa.

m© Varmuus on paras.
Makor
21.06.2006 16:35:52
Noniin soitin suoraan maahantuojalle, ja kyllä nekin ihmeissään oli että miten on 3 kuukautta mennyt (?). Sano että lähti heti tilaukseen uusi pelti ja ensi viikolla tulee.

On se helvetti kun itse pitää hoitaa kaikki että tulee tehtyä :) Olis tietty voinu jotai hyvitystä tosta ruinata mutta hyvä kun edes tuo asia hoituu.
Nolte
21.06.2006 16:47:26
On se helvetti kun itse pitää hoitaa kaikki että tulee tehtyä :)

Näin se vaan menee... ;)
Hyvät kamat - huono soittaja!
Tindrum
21.06.2006 20:06:01
Noniin soitin suoraan maahantuojalle, ja kyllä nekin ihmeissään oli että miten on 3 kuukautta mennyt (?). Sano että lähti heti tilaukseen uusi pelti ja ensi viikolla tulee.

On se helvetti kun itse pitää hoitaa kaikki että tulee tehtyä :) Olis tietty voinu jotai hyvitystä tosta ruinata mutta hyvä kun edes tuo asia hoituu.

Jokos kertoisit liikkeenkin?
m© Varmuus on paras.
Makor
21.06.2006 20:17:44
Jokos kertoisit liikkeenkin?

No ei tälläsestä pikkuasiasta ole minun mielestä syytä heittää lokaa kaupan niskaan. Uskon, että puhtaasti maahantuojan saamattomuutta tämä.
Tietysti kaupankin pitäisi olla tiukempi näissä asioissa, mutta se, että kauppa toimittaa tuotteet maahantuojalle, PITÄISI riittää ilman että tarvii soitella maahantuojalle viikon välein että missä vitussa se pelti on.
beorn
03.07.2006 12:06:51

Mä lähetin kans paisteen signature crashin takuuseen, eikä menny kun 6 kk kun tuli uus tilalle! Oli kans semmosta, "kyllä sen pitäis tulla"-maininkiä, mutta eiköhän se vika ollu kans maahatuojassa..!
Tästä viisastuneena pitää olla ens kerralla itekkin vähän aktiivisempi.
Kyrpi vaan, kun oli se crashi kumminkin aika tarpeellinen setissä, siis se mikä puuttu siitä telineestä sen 6:n kk:n ajan...
Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!! Ladatkaa Interspectionalin Demo#2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)