Synastikki 21.06.2006 10:23:31 | |
---|
käytännöllisyys ennen tyyliä! - heiluvista telineistä en pidä lainkaan. A-telineet (esim. jasper) ovat tukevia, mutta sopivat vain studioon - keikalle ei voi kuljettaa mukana miks ihmeessä ei? =) ihan hyvin voi :P sekin on ihan makukysymys :P Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
samulijp 21.06.2006 10:24:40 | |
---|
Riittää helposti. Kuten sanottu, ton uuden V-mallisen ständin ilmoitettu kantokyky on >100 kg. Tutkin tota kaupassa eikä oikein vakuuttanut. Kannattaa todeta livenä ehkä ennen ostopäätöstä. En toki tiedä mitä etsit ja että kasasinko sen ihan oikein. "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
Tutkin tota kaupassa eikä oikein vakuuttanut. Kannattaa todeta livenä ehkä ennen ostopäätöstä. En toki tiedä mitä etsit ja että kasasinko sen ihan oikein. Niimpä, haluisin livenä testata tosiaan ensin. Löytysköhän tuota kaupoista mistä? Rolandin vastaavan, pienemmällä kantokyvyllä tosin, näin kaupassa ja oli kyllä niin huteran hetero, että ei vakuuttanut. Mielellään kokeilis kyllä vankempaa V-telinettä. # "Raha on tervetullutta, jos se ei häiritse pyrkimystä totuuteen; muussa tapauksessa ei pidä epäröidä hetkeäkään vaan luopua siitä kuin se olisi vain pölyä kämmenellä." -M. Gandhi |
Leikari 21.06.2006 14:21:02 | |
---|
miks ihmeessä ei? =) ihan hyvin voi :P sekin on ihan makukysymys :P ennemminkin tilakysymys ... btw: minullahan 4-taso-jasper on (+ invisible + Quiklock X-jalka + merkitön 2-taso X-jalka) -x-jalkoja käytän reissussa Soitetaan jamia! |
Synastikki 21.06.2006 14:54:15 | |
---|
ennemminkin tilakysymys ... btw: minullahan 4-taso-jasper on (+ invisible + Quiklock X-jalka + merkitön 2-taso X-jalka) -x-jalkoja käytän reissussa mut kyllä kaks tasosta vielä käyttää :) tosin QL-642 olisi kiva :P Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
philias23 21.06.2006 15:45:26 | |
---|
mut kyllä kaks tasosta vielä käyttää :) tosin QL-642 olisi kiva :P Pitäis ostaa uus tollanen kun vanha rupee leviimään kasaan jo..sen verran keikkaa nähnyt. Paras teline IMHO. |
Synastikki 21.06.2006 17:14:48 | |
---|
Pitäis ostaa uus tollanen kun vanha rupee leviimään kasaan jo..sen verran keikkaa nähnyt. Paras teline IMHO. tiedäkkö mistä saisi? =) Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
Adawolf 21.06.2006 17:42:17 | |
---|
Niimpä, haluisin livenä testata tosiaan ensin. Löytysköhän tuota kaupoista mistä? Rolandin vastaavan, pienemmällä kantokyvyllä tosin, näin kaupassa ja oli kyllä niin huteran hetero, että ei vakuuttanut. Mielellään kokeilis kyllä vankempaa V-telinettä. Missä paikassa tota Rolandin oli myynnissä? Halajas päästä testaan enneku semmosen jostain kyrväsis My keyboard wants to kill yo mama. |
M.i.k.key 21.06.2006 17:55:46 | |
---|
Rolandeja saa Rolandeja ja Quik-lokkeja Fasulta. Mä olen samaa mieltä että QL on paras standi. Möllisty! |
Synastikki 21.06.2006 18:05:37 | |
---|
Rolandeja saa Rolandeja ja Quik-lokkeja Fasulta. Mä olen samaa mieltä että QL on paras standi. mutta tiedätkö myykö fasu juuri kyseistä quik-lokia... ja myykö fasu muuten noita bartuschin caseja kun niin ainakin bartucshin sivuilla sanotaan? ja millainen on hintaluokka? Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
baron 21.06.2006 18:08:06 | |
---|
Rolandeja saa Rolandeja ja Quik-lokkeja Fasulta. Mä olen samaa mieltä että QL on paras standi. Mulla on Fasulta ostetut QL:n hämähäkki ja äksä ja yhdellä keikalla seitsemän paria kaatui mun kiippareiden päälle, mutta kiipparit ei kaatuneet. (Kyllähän te tiedätte sen räkälän, missä tanssijat on aina kännissä=Fiskis) There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Synastikki 21.06.2006 18:09:32 | |
---|
Mulla on Fasulta ostetut QL:n hämähäkki ja äksä ja yhdellä keikalla seitsemän paria kaatui mun kiippareiden päälle, mutta kiipparit ei kaatuneet. (Kyllähän te tiedätte sen räkälän, missä tanssijat on aina kännissä=Fiskis) onks QL:lläki joku hämähäkki malli? Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
R.Syke 21.06.2006 18:40:08 | |
---|
onks QL:lläki joku hämähäkki malli? Musta hämähäkki oli musta venäläinen jalkapallomaalivahti ;) Ei vaan. Asiaa. Jos sulla on pno tossa alastandilla & joku syna ylhäällä, niin tuleeko niskavaivoja? Mulla kyllä. |
Synastikki 21.06.2006 18:46:36 | |
---|
Musta hämähäkki oli musta venäläinen jalkapallomaalivahti ;) Ei vaan. Asiaa. Jos sulla on pno tossa alastandilla & joku syna ylhäällä, niin tuleeko niskavaivoja? Mulla kyllä. yks kiippari kallistettuna tarpeeks alas ni käsi pysyy suorana ja hartiat rentona ;) (anteeksi) Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
M.i.k.key 21.06.2006 18:47:12 | |
---|
mutta tiedätkö myykö fasu juuri kyseistä quik-lokia... Taitavat olla maahantuoja. Tilaamalla saa varmaan mitä vaan mallia, toi on ihan perusmalli ja uskaltaisin arvata että ainakin Vantaanportista löytyy hyllystä... Möllisty! |
Synastikki 21.06.2006 18:48:12 | |
---|
Taitavat olla maahantuoja. Tilaamalla saa varmaan mitä vaan mallia, toi on ihan perusmalli ja uskaltaisin arvata että ainakin Vantaanportista löytyy hyllystä... juu pitänee käydä kysymässä tuosta... samalla voisi kysyä nuista bartuscheista :) Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
philias23 21.06.2006 23:18:19 | |
---|
|
Janus 22.06.2006 21:35:07 | |
---|
Niimpä, haluisin livenä testata tosiaan ensin. Löytysköhän tuota kaupoista mistä? Rolandin vastaavan, pienemmällä kantokyvyllä tosin, näin kaupassa ja oli kyllä niin huteran hetero, että ei vakuuttanut. Mielellään kokeilis kyllä vankempaa V-telinettä. http://www.keyboardmag.com/story.asp?sectioncode=30&storycode=9049 Tuolla testissä Ultimaten V-ständi. |
Adawolf 22.06.2006 22:30:17 | |
---|
My keyboard wants to kill yo mama. |
Corvus 24.06.2006 08:41:35 | |
---|
K&M 18950 on tukeva - ei heilu mihinkään, milloinkaan. On kieltämättä aika isokokoinen, joten joku pieni syna voi näyttää hassulta sen päällä. Helppo kasata, eikä vie kohtuuttomasti tilaa roudaustilanteessa. Ainoa moite on heikohko saatavuus kotimaassa ja sieltä mistä löytyi, oli hinta aivan järjetön. käytännöllisyys ennen tyyliä! - heiluvista telineistä en pidä lainkaan. A-telineet (esim. jasper) ovat tukevia, mutta sopivat vain studioon - keikalle ei voi kuljettaa mukana |