Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guitar World -lehti
1 2 3
Spiral
21.06.2006 07:48:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistän nyt tänne, kun lehti on ikäänkuin oheiskamaa..
 
Eli miten tuo lehti ilmestyy?
 
Minulla alkoi lehden tilaus huhtikussa, ja nyt on tulleet June ja July numerot. Ihmetyttää vain, kun tulevat ikäänkuin liian aikaisin nuo lehdet, mutta uusinta (August, joka näkyy jo lehden kotisivuilla) ei kuulu. Tuleeko se siis vasta elokuussa vai? En vaan jotenkin ymmärrä..
 
rosberg
21.06.2006 08:36:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heipähei! kiva, että olet kiinnostunut guitar world -lehdestä. olen ostanut irtonumerona yli 10 vuotta, mutta tajusin tyhmyyteni ja aloin vinguttamaan visaa:
lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa. suomeen se tulee noin 5-6 viikkoa myöhässä. irtonumeroina (joissa mukana ei tule aina cd:tä) se maksaa noin 110 euroa vuodessa, netistä tilaamalla 52euroa (tai sen verran se mulla maksoi). tulee myös vähän aikaisemmin.
 
miksi?
Spiral
21.06.2006 08:46:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. tulee myös vähän aikaisemmin.
 
Onko sinulle siis jo tullut tuo August numero?
 
Jorte Kariko
21.06.2006 09:27:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistän nyt tänne, kun lehti on ikäänkuin oheiskamaa..
 
Eli miten tuo lehti ilmestyy?
 
Minulla alkoi lehden tilaus huhtikussa, ja nyt on tulleet June ja July numerot. Ihmetyttää vain, kun tulevat ikäänkuin liian aikaisin nuo lehdet, mutta uusinta (August, joka näkyy jo lehden kotisivuilla) ei kuulu. Tuleeko se siis vasta elokuussa vai? En vaan jotenkin ymmärrä..

 
mulla on sama juttu... olen jo ollut tilaajana 2 vuotta, ja lehdet, noh, tulee melkein miten sattuu:) kunhan vaan kaikki tulee niin ok! elokuun numeroa en vissiin ole vielä saanut, eikös se ole se numero missä on kannessa Zakk Wylde, Jeff Hanneman ja Kerry king? tarkistin en ole vielä saanut elokuun numeroa, mutta heinäkuun olen. n. viikko kaksi sitten siellä guitar worldin sivuilla näkyi seuraavan numeron kansi jossa olivat nuo 3 mainitsemaani herraa, mutta nyt sinne on taas ilmestynyt jokin uusi kansi? tiedä sitten:) kun mun kone lakkaa toimimasta guitar worldin sivuilla, mutta en kyllä ole saanut tuommoista numeroa missä nuo kolme sankaria ovat, ehkä se sieltä tulee kun jaksaa vaan odottaa...
 
KOO-VEE 1929
rosberg
21.06.2006 10:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ole vielä tullut.
 
miksi?
msm40
21.06.2006 10:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on kanssa tullut pari vuotta ja ihan suomalaisen kirjakaupan kautta olen tilannut viidenkympin vuosihintaan. Ei ole mullekkaan elokuuta vielä tullut mutta se on ollut joka vuosi sama juttu tähän aikaan, touko-, kesä- ja heinäkuu putkeen ja sitten hämäräperäinen tauko ennen elokuun numeroa.
 
All you really need is your imagination... And few pedals...
Spiral
21.06.2006 12:32:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, hyvä tietää...
 
Exhausted
21.06.2006 12:37:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin joskus, välillä jäi numeroita välistä tulematta. Välillä tuli kuukauden etuajassa (kuten jenkeissä), välillä ajallaan, välillä kuukauden myöhässä. Siirryin takaisin satunnaisten irtonumeroiden ostamiseen.
kissakissala
03.06.2008 18:48:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 713 päivää vanhaan ketjuun! Joo joo, tiedän..
 
Tilasin Guitar Worldin viime vuoden lopulla, laskun olen maksanut suomalaiselle kirjakaupalle. Olen saanut tähän mennessä kokonaista kaksi lehteä, may 2008 ja july 2008. Mitäs tämä nyt meinaa, eikös noita nyt vähän joka kuukausi pitäisi ilmestyä? Olen ymmärtäny että jokaisen lehden mukana tulisi CD, no ei ole tullut.. Halpahan tämä nyt oli, vessalukemiseksi lähinnä tilasin, mutta homma ei nyt tunnu toimivan. Tekisi mieli melkein lopettaa tilaus ja vaatia Suomalaiselta Kirjakaupalta rahat takaisin. Mites muilla tilaajilla, onko lehdet tullu ja onko cd:itä näkynyt?
 
"I've got a beat up Silvertone amp.. I plug it in and it sounds like a champ" - Jack White
Jorte Kariko
03.06.2008 19:00:45 (muokattu 03.06.2008 19:03:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 713 päivää vanhaan ketjuun! Joo joo, tiedän..
 
Tilasin Guitar Worldin viime vuoden lopulla, laskun olen maksanut suomalaiselle kirjakaupalle. Olen saanut tähän mennessä kokonaista kaksi lehteä, may 2008 ja july 2008. Mitäs tämä nyt meinaa, eikös noita nyt vähän joka kuukausi pitäisi ilmestyä? Olen ymmärtäny että jokaisen lehden mukana tulisi CD, no ei ole tullut.. Halpahan tämä nyt oli, vessalukemiseksi lähinnä tilasin, mutta homma ei nyt tunnu toimivan. Tekisi mieli melkein lopettaa tilaus ja vaatia Suomalaiselta Kirjakaupalta rahat takaisin. Mites muilla tilaajilla, onko lehdet tullu ja onko cd:itä näkynyt?

 
Juu olen ollut Guitar Worldin tilaaja about. 4 vuotta ja lehdet ilmestyvät milloin missäkin järjestyksessä. Myöhässä en ole lehtiä vielä saanut, mutta etu käteen niitä tulee... ja joskus on pitempiäkin taukoja, mutta aina se on ilmestynyt ja oikeat numerot!
 
Nuista Cd:stä ainakin minulle kerrottiin, että Euroopan alueille niitä ei jaeta, näin kertoivat lehtiapajalta vai mistä sen tilasinkaan=) yritin myös itse saada tuon CD versiollisien Guitar Worldin, mutta niin kuin jo mainitsin, että TILAAJILLE Eurooppaan ei ole luvassa CD versiota, näin olivat Ameriikasta kertoneet Lehtiapajalle tai kirjakauppaan=)
 
Pirun hyvä lehti, mutta lehdet tulee ainakin mulle, ei ainakaan missään oikeassa järjestyksessä viimeisin taisi olla...noh en muista, mutta ei ainakaan järjestyksessä ole menny... Ei se mua haittaa kuhan vaan ne 12 numeroa tulevat, kun maksoin tilauksesta vaivaiset 30 jotain Euroa vuodessa, niin on se aika halpa.
 
We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY!
kissakissala
03.06.2008 21:00:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tuohan selventää.. Onhan tuo niin halpa, että ei nyt väliä vaikka vähän väärässä järjestyksessä lähettelevät ja ceedee puuttuu..
 
"I've got a beat up Silvertone amp.. I plug it in and it sounds like a champ" - Jack White
lynfäst
04.06.2008 09:24:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 713 päivää vanhaan ketjuun! Joo joo, tiedän..
 
Tilasin Guitar Worldin viime vuoden lopulla, laskun olen maksanut suomalaiselle kirjakaupalle. Olen saanut tähän mennessä kokonaista kaksi lehteä, may 2008 ja july 2008. Mitäs tämä nyt meinaa, eikös noita nyt vähän joka kuukausi pitäisi ilmestyä? Olen ymmärtäny että jokaisen lehden mukana tulisi CD, no ei ole tullut.. Halpahan tämä nyt oli, vessalukemiseksi lähinnä tilasin, mutta homma ei nyt tunnu toimivan. Tekisi mieli melkein lopettaa tilaus ja vaatia Suomalaiselta Kirjakaupalta rahat takaisin. Mites muilla tilaajilla, onko lehdet tullu ja onko cd:itä näkynyt?

 
Ite kanssa tilasin jonkun kaupan kautta. Lehti tulee mutta cd:t puuttuvat. Jatkossa tilaan suoraan guitar worldin sivuilta niinkuin kaveri teki. Molemmat lehdet tulevat postilaatikkoon saman viikon sisällä erona vain, että kaverin tilaus cd:llä ja taisi olla se tilaus halvempikin.
 
LIGHTWEIGHT BABY!!!!!!!!
Jorte Kariko
04.06.2008 09:26:17 (muokattu 04.06.2008 09:29:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite kanssa tilasin jonkun kaupan kautta. Lehti tulee mutta cd:t puuttuvat. Jatkossa tilaan suoraan guitar worldin sivuilta niinkuin kaveri teki. Molemmat lehdet tulevat postilaatikkoon saman viikon sisällä erona vain, että kaverin tilaus cd:llä ja taisi olla se tilaus halvempikin.
 
Olen miettynyt monesti samaa... täytyy taas tsekata kunnolla sieltä sivuilta! Harmi vaan ku ei ole mitään vitun luottokorttia...
 
We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY!
evilock
04.06.2008 09:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläisellä on suoraan guitarworld.comista luottokortilla tilattuna.
Hinta on sen muutaman euron per numero, CD:t sisältyy ja joka numero on tullut säntillisesti. Suosittelen! Sopimus- tms. syistähän noita CD:itä ei saisi myydä pohjois-amerikan ulkopuolella joten jälleenmyyjille lähetellään pelkät lehdet. Mutta suoraan tilaamalla CD:t on mukana.
 
Ymmärtääkseni ulkomaisten lehtien välitys on suomalaisilla kirjakauppafirmoilla ollut semmosta "pientä sivubisnestä" mihin ei perinteisesti ole panostettu?
 
15v lehteä lukeneena voin sanoa että kannessa lukevilla kuukausilla ei ole tän lehden kohdalla ikinä ollut juurikaan tekemistä julkaisukuukauden kanssa..onks se October seuraava ilmestyvä nytkin.
 
Jorte Kariko
04.06.2008 09:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläisellä on suoraan guitarworld.comista luottokortilla tilattuna.
Hinta on sen muutaman euron per numero, CD:t sisältyy ja joka numero on tullut säntillisesti. Suosittelen! Sopimus- tms. syistähän noita CD:itä ei saisi myydä pohjois-amerikan ulkopuolella joten jälleenmyyjille lähetellään pelkät lehdet. Mutta suoraan tilaamalla CD:t on mukana.
 
Ymmärtääkseni ulkomaisten lehtien välitys on suomalaisilla kirjakauppafirmoilla ollut semmosta "pientä sivubisnestä" mihin ei perinteisesti ole panostettu?
 
15v lehteä lukeneena voin sanoa että kannessa lukevilla kuukausilla ei ole tän lehden kohdalla ikinä ollut juurikaan tekemistä julkaisukuukauden kanssa..onks se October seuraava ilmestyvä nytkin.

 
Thanks! tämä oli kaiken kattava vastaus kaikkeen... luulenpa, että meitsi hankkii sen luottokortin jotenkin jostain...
 
We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY!
Zakk
04.06.2008 13:22:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävinpä ketjun innoittamana itsekkin tilaamassa, tän hetken kurssila tuli ~30 euroa vuosikerran hinnaksi, eli halpaa kuin makkara.
 
Exhausted
04.06.2008 13:24:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös tuo maksa lehtipisteessä nykyisin about kympin? Harvemmin tulee ostettua kyllä. Viimeisen vuoden aikana yksi numero.
kissakissala
04.06.2008 18:43:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No sattupas sopivasti, ikää alkaa olemaan senverran että pankki alko laskuttaa Visa Electronin käytöstä, samaan hintaan näyttäisi saavan oikean luottokortin..(vaikka taitaahan tuo electronikin nykyään toimia jokapaikassa) Voisin itsekin tuon tilata suoraan jenkeistä, tulis kyllä sit tupla lehdet, mut saapahan kaveritkin luettavaa..
 
"I've got a beat up Silvertone amp.. I plug it in and it sounds like a champ" - Jack White
Mikaelo
04.06.2008 19:16:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin kyseisen läpyskän Akateemisen kirjakaupan kautta n.17 vuotta sitten. Odottelen edelleen ensimmäistä lehteä :)
 
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
Jorte Kariko
04.06.2008 20:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin kyseisen läpyskän Akateemisen kirjakaupan kautta n.17 vuotta sitten. Odottelen edelleen ensimmäistä lehteä :)
 
Oot sitkeästi odotellut. Kyl se sieltä tulee=) Hyvää kannattaa odotella...
 
We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «